logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication naturalnie dla marki Kneipp

  PR 13.01.2020, przeczytano 183 razy

Agencja First Aid Communication rozpoczęła współpracę z firmą Kneipp GmbH, producentem naturalnych kosmetyków. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze public relations. To kolejny „zielony” klient w portfolio First Aid, który został pozyskany w drodze przetargu. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada zespół Agnieszki Mroczek, Senior PR Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-naturalnie-dla-marki-kneipp,385296,artykul.html

Działania komunikacyjne będą ukierunkowane na budowanie świadomości marki wśród polskich konsumentów. Wsparcie PR otrzymają dotychczasowe produkty z portfolio firmy jak również nowości, które wejdą na rynek w 2020 roku.

- Proces wyboru partnera do prowadzenia działań komunikacyjnych był bardzo złożony. Ogromne znaczenie miało dla nas to czy dana agencja posiada w swoim portfolio doświadczenie związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem, ponieważ działania w zgodzie z naturą, są szczególnie bliskie filozofii marki Kneipp. O wyborze First Aid Communication zaważyła bliskość poglądów na życie i biznes oraz świetne wyczucie marki, które mogą być początkiem naprawdę wyjątkowych projektów, które wspólnie z First Aid Communication chcemy zrealizować w 2020 roku – mówi Ewa Łusiak, Marketing Manager Poland, Kneipp.

- Cieszy nas możliwość współpracy z markami, które troszczą się o środowisko naturalne. W ramach planowanych działań dla marki będziemy podkreślać blisko 200 letni know-how Kneippa w zakresie produkcji naturalnych kosmetyków i sięgać do źródeł wiedzy po ponadczasowe aspekty dotyczące pielęgnacji i naszego codziennego, dobrego samopoczucia. Praca dla tego Klienta to będzie naturalna przyjemność - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Szelecki dyrektorem operacyjnym R4S Consulting
Do agencji R4S Consulting od sierpnia dołączył Łukasz Szelecki. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego. Szelecki będzie m.in. zarządzać pracą zespołów Public Relations i Public Affairs oraz nadzorować tworzenie planów komunikacyjnych oraz strategii dla klientów agencji.
Ekrany digital OOH wsparciem dla publicznej służby krwi
Narodowe Centrum Krwi wspólnie z Ministerstwem Zdrowia w ramach realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Twoja krew, moje życie” podejmuje szereg działań, których  celem jest promocja honorowego krwiodawstwa oraz  zwrócenie uwagi na potrzebę oddawania krwi. W kampanię włączono sieć ponad 20 tysięcy ekranów digital OOH...
W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
Polska Izba Przemysłu Targowego zwraca się do Jadwigi Emilewicz – wicepremier i minister rozwoju, aby planowaną pomocą sektorową objęła również 2 kategorie przedsiębiorstw pracujących dla targów branżowych. Chodzi o podmioty projektujące i wykonujące stoiska targowe, a także o transportowe i zajmujące się spedycją targową. Z relacji uczestników...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764