logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication naturalnie dla marki Kneipp

  PR 13.01.2020, przeczytano 334 razy

Agencja First Aid Communication rozpoczęła współpracę z firmą Kneipp GmbH, producentem naturalnych kosmetyków. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze public relations. To kolejny „zielony” klient w portfolio First Aid, który został pozyskany w drodze przetargu. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada zespół Agnieszki Mroczek, Senior PR Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-naturalnie-dla-marki-kneipp,385296,artykul.html

Działania komunikacyjne będą ukierunkowane na budowanie świadomości marki wśród polskich konsumentów. Wsparcie PR otrzymają dotychczasowe produkty z portfolio firmy jak również nowości, które wejdą na rynek w 2020 roku.

- Proces wyboru partnera do prowadzenia działań komunikacyjnych był bardzo złożony. Ogromne znaczenie miało dla nas to czy dana agencja posiada w swoim portfolio doświadczenie związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem, ponieważ działania w zgodzie z naturą, są szczególnie bliskie filozofii marki Kneipp. O wyborze First Aid Communication zaważyła bliskość poglądów na życie i biznes oraz świetne wyczucie marki, które mogą być początkiem naprawdę wyjątkowych projektów, które wspólnie z First Aid Communication chcemy zrealizować w 2020 roku – mówi Ewa Łusiak, Marketing Manager Poland, Kneipp.

- Cieszy nas możliwość współpracy z markami, które troszczą się o środowisko naturalne. W ramach planowanych działań dla marki będziemy podkreślać blisko 200 letni know-how Kneippa w zakresie produkcji naturalnych kosmetyków i sięgać do źródeł wiedzy po ponadczasowe aspekty dotyczące pielęgnacji i naszego codziennego, dobrego samopoczucia. Praca dla tego Klienta to będzie naturalna przyjemność - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764