logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication naturalnie dla marki Kneipp

  PR 13.01.2020, przeczytano 119 razy

Agencja First Aid Communication rozpoczęła współpracę z firmą Kneipp GmbH, producentem naturalnych kosmetyków. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz realizację całości działań firmy w obszarze public relations. To kolejny „zielony” klient w portfolio First Aid, który został pozyskany w drodze przetargu. Za koordynację działań z ramienia agencji odpowiada zespół Agnieszki Mroczek, Senior PR Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-naturalnie-dla-marki-kneipp,385296,artykul.html

Działania komunikacyjne będą ukierunkowane na budowanie świadomości marki wśród polskich konsumentów. Wsparcie PR otrzymają dotychczasowe produkty z portfolio firmy jak również nowości, które wejdą na rynek w 2020 roku.

- Proces wyboru partnera do prowadzenia działań komunikacyjnych był bardzo złożony. Ogromne znaczenie miało dla nas to czy dana agencja posiada w swoim portfolio doświadczenie związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem, ponieważ działania w zgodzie z naturą, są szczególnie bliskie filozofii marki Kneipp. O wyborze First Aid Communication zaważyła bliskość poglądów na życie i biznes oraz świetne wyczucie marki, które mogą być początkiem naprawdę wyjątkowych projektów, które wspólnie z First Aid Communication chcemy zrealizować w 2020 roku – mówi Ewa Łusiak, Marketing Manager Poland, Kneipp.

- Cieszy nas możliwość współpracy z markami, które troszczą się o środowisko naturalne. W ramach planowanych działań dla marki będziemy podkreślać blisko 200 letni know-how Kneippa w zakresie produkcji naturalnych kosmetyków i sięgać do źródeł wiedzy po ponadczasowe aspekty dotyczące pielęgnacji i naszego codziennego, dobrego samopoczucia. Praca dla tego Klienta to będzie naturalna przyjemność - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska
Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w...
Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764