logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication ponownie dla Gedeon Richter Polska

  PR 13.02.2020, przeczytano 119 razy
ilustracjastrzałka

First Aid Communication będzie koordynowała drugą edycję ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie!", której inicjatorem jest firma Gedeon Richter Polska. Agencja będzie odpowiadać za realizację działań komunikacyjnych oraz wspieranie cyklu bezpłatnych badań w wybranych województwach w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-ponownie-dla-gedeon-richter-polska,385671,artykul.html

"W kobiecym interesie" to kampania, która została zainicjowana w 2019 roku przez firmę Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu opracowanego przez Najwyższą Izbę Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”, który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich, m.in. województwa mazowieckiego. Aby zgłębić ten wątek, na potrzeby kampanii firma Gedeon Richter Polska zleciła przeprowadzenie badania, z którego wynika, że ponad 3 mln Polek chodzi do ginekologa rzadziej niż raz w roku lub wcale. Z kolei 40 proc. kobiet nie widzi takiej potrzeby. Dlatego też celem podjętych działań było zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. prawa do równego dostępu do podstawowych świadczeń zdrowotnych, w tym ginekologiczno-położniczych, bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania.

W ramach kampanii odbyła się pilotażowa akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. W 8 miastach województwa mazowieckiego zostały przeprowadzone bezpłatne badania dla kobiet z zakresu profilaktyki ginekologicznej. Przebadano blisko 300 kobiet, z których aż 18 zostało skierowanych do dalszej diagnostyki. Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach. Akcja odbiła się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii "Event Komercyjny", w konkursie "Złote Spinacze 2019" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

- Jesteśmy pod wrażeniem jak bardzo branża doceniła naszą akcję „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dzięki niej wiele kobiet otrzymało ekspercką pomoc na czas. Jako firma wspierająca kobiety i ich zdrowie czujemy nieustanną potrzebę angażowania się w projekty, które są odpowiedzią na realne potrzeby Polek. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować kampanię w 2020 roku. Nasza akcja bezpłatnych badań ginekologicznych zawita do kolejnych województw, tym razem w Polsce południowej. Do koordynowania tego projektu zaprosiliśmy partnera koordynującego poprzednią pilotażową akcję – komentuje Aneta Grzegorzewska, Dyrektor Pionu Korporacyjnego i Relacji Zewnętrznych Gedeon Richter Polska.

- Fakt, że firma Gedeon Richter Polska zdecydowała się na kontynuację współpracy z nami w kolejnym roku jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem dobrze wykonanej pracy w pierwszej edycji tego projektu. Cieszy nas realizacja akcji społecznych, które niosą za sobą pozytywne przesłanie i przyczyniają się do szeroko pojętych zmian na lepsze. Wierzę, że w nadchodzącym roku uda nam się przekonać jeszcze więcej kobiet, że warto badać się regularnie, jak również, że odczarujemy wstyd i zażenowanie związane z badaniem ginekologicznym - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

O kampanii

„W kobiecym interesie” to ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na zdrowie kobiet oraz edukacja w zakresie konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych, jak również znajomości praw dotyczących równego dostępu do podstawowych świadczeń ginekologiczno-położniczych bez względu na wiek, status majątkowy czy miejsce zamieszkania. Kampania ma uwrażliwić współczesne kobiet, aby dbały o swoje zdrowie regularnie, nie tylko w momentach, gdy usłyszą niepokojące sygnały od swojego organizmu.

Ma również podkreślić psychologiczną rolę zdrowia kobiety w pełnieniu jej ról społecznych oraz w rodzinie. Ma przyczynić się do zwiększenia dostępu do konsultacji ginekologicznych, a także badań profilaktycznych w małych miejscowościach zgodnie z obowiązującymi standardami.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764