logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication rozszerza współpracę z Gedeon Richter Polska

  PR 04.02.2021, przeczytano 562 razy

First Aid Communication przejmuje, w wyniku przetargów, komunikację oraz koordynację projektu „Zdrowa Ona” oraz będzie odpowiedzialna za kolejną, 3. edycję ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie", której inicjatorem jest również firma Gedeon Richter Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-rozszerza-wspolprace-z-gedeon-richter-polska,390074,artykul.html

Od stycznia 2021 r. First Aid Communication odpowiada za rozwijanie projektu „Zdrowa Ona” zainicjowanego przez firmę Gedeon Richter Polska. Na stronie www.zdrowa-ona.pl publikowane są materiały edukacyjne oraz opracowania obejmujące najnowsze zagadnienia w obszarze zdrowia kobiet związane m.in. z ginekologią, urologią, psychologią oraz psychiatrią. Materiały są przygotowywane we współpracy ze znanymi i poważanymi ekspertami. Przez lata „ZDROWA ONA” była również cennym źródłem informacji dla dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowotną i kobiecą, gdzie po zarejestrowaniu przedstawiciele mediów mieli pełny dostęp do aktualnych wyników badań opinii oraz ekskluzywnych treści związanych z danych obszarem zdrowotnym.

Natomiast "W kobiecym interesie" to kampania, którą w 2019 roku rozpoczęła firma Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu Najwyższej Izby Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”[1], który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich. Jednocześnie badania opinii publicznej ukazały szereg barier psychologicznych, które powstrzymują kobiety przed regularnymi badaniami[2]. Epidemia koronawirusa w ubiegłym roku jeszcze pogłębiła tę tendencję.

Celem kampanii jest zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. znaczenia kompleksowej profilaktyki ginekologicznej kobiet w różnych grupach wiekowych. Głównym elementem kampanii jest akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dotychczas zrealizowano ją w 4 województwach, gdzie przebadano w sumie blisko 650 pacjentek, z których 67 wymagało pilnego leczenia.

Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach w poprzednich dwóch edycjach, które odbiły się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii "Event Komercyjny", w konkursie "Złote Spinacze 2019" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.  

- Bardzo nas cieszy rozszerzenie obszaru współpracy z Gedeon Richter Polska o kolejny projekt. Jako agencja, w której pracują same kobiety, doskonale rozumiemy i z wielką dozą empatii podchodzimy do projektów, które cechuje troska o zdrowie kobiet. To ogromne dla nas uznanie, po raz trzeci w przypadku kampanii „W kobiecym interesie”, stać się częścią zespołu wspierającego działania Gedeon Richter Polska - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/wiejska-droga-do-ginekologa.html
[2] Badanie na zlecenie Gedeon Richter wykonał instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w marcu 2019 r. na reprezentatywnej próbie N=1022 kobiet w wieku 16-65 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764