logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication rozszerza współpracę z Gedeon Richter Polska

  PR 04.02.2021, przeczytano 618 razy

First Aid Communication przejmuje, w wyniku przetargów, komunikację oraz koordynację projektu „Zdrowa Ona” oraz będzie odpowiedzialna za kolejną, 3. edycję ogólnopolskiej kampanii "W kobiecym interesie", której inicjatorem jest również firma Gedeon Richter Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-rozszerza-wspolprace-z-gedeon-richter-polska,390074,artykul.html

Od stycznia 2021 r. First Aid Communication odpowiada za rozwijanie projektu „Zdrowa Ona” zainicjowanego przez firmę Gedeon Richter Polska. Na stronie www.zdrowa-ona.pl publikowane są materiały edukacyjne oraz opracowania obejmujące najnowsze zagadnienia w obszarze zdrowia kobiet związane m.in. z ginekologią, urologią, psychologią oraz psychiatrią. Materiały są przygotowywane we współpracy ze znanymi i poważanymi ekspertami. Przez lata „ZDROWA ONA” była również cennym źródłem informacji dla dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowotną i kobiecą, gdzie po zarejestrowaniu przedstawiciele mediów mieli pełny dostęp do aktualnych wyników badań opinii oraz ekskluzywnych treści związanych z danych obszarem zdrowotnym.

Natomiast "W kobiecym interesie" to kampania, którą w 2019 roku rozpoczęła firma Gedeon Richter Polska. Projekt ten powstał w odpowiedzi na wyniki raportu Najwyższej Izby Kontroli pt. „Dostępność świadczeń ginekologiczno-położniczych finansowanych ze środków publicznych na terenach wiejskich. Lata 2016-2017”[1], który wskazał na brak równego dostępu do ambulatoryjnych świadczeń ginekologiczno-położniczych na terenach gmin wiejskich i miejsko-wiejskich. Jednocześnie badania opinii publicznej ukazały szereg barier psychologicznych, które powstrzymują kobiety przed regularnymi badaniami[2]. Epidemia koronawirusa w ubiegłym roku jeszcze pogłębiła tę tendencję.

Celem kampanii jest zachęcanie Polek do regularnych badań ginekologicznych i edukacja nt. znaczenia kompleksowej profilaktyki ginekologicznej kobiet w różnych grupach wiekowych. Głównym elementem kampanii jest akcja bezpłatnych konsultacji lekarskich i badań profilaktycznych w zakresie ginekologii pod hasłem „(Z)Badaj się w kobiecym interesie”. Dotychczas zrealizowano ją w 4 województwach, gdzie przebadano w sumie blisko 650 pacjentek, z których 67 wymagało pilnego leczenia.

Agencja First Aid Communication była odpowiedzialna za realizację tego projektu i nagłośnienie go w mediach w poprzednich dwóch edycjach, które odbiły się szerokim echem zarówno w mediach regionalnych jak i ogólnopolskich, a projekt został nagrodzony Brązowym Spinaczem w kategorii "Event Komercyjny", w konkursie "Złote Spinacze 2019" organizowanym przez Związek Firm Public Relations.  

- Bardzo nas cieszy rozszerzenie obszaru współpracy z Gedeon Richter Polska o kolejny projekt. Jako agencja, w której pracują same kobiety, doskonale rozumiemy i z wielką dozą empatii podchodzimy do projektów, które cechuje troska o zdrowie kobiet. To ogromne dla nas uznanie, po raz trzeci w przypadku kampanii „W kobiecym interesie”, stać się częścią zespołu wspierającego działania Gedeon Richter Polska - komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/wiejska-droga-do-ginekologa.html
[2] Badanie na zlecenie Gedeon Richter wykonał instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w marcu 2019 r. na reprezentatywnej próbie N=1022 kobiet w wieku 16-65 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764