logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication Team dla Ørsted

  PR 08.04.2024, przeczytano 234 razy

first aid communication team od lutego br. odpowiada za doradztwo i realizację działań public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej dla Ørsted w Polsce, globalnego lidera w morskiej energetyce wiatrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-team-dla-%C3%98rsted,403744,artykul.html

Wspólpracę nawiązano w wyniku postępowania ofertowego.

W ramach umowy first aid communication team (FACT) odpowiada za obsługę Ørsted na polskim rynku, obejmującą doradztwo strategiczne oraz realizację usług public relations  w obszarze komunikacji korporacyjnej.

Po stronie agencji za realizację działań odpowiada zespół Agnieszki Mroczek, Strategy Director w first aid communication team. Natomiast po stronie Klienta współpracę koordynuje Beata Głuszcz, Communications Manager w Ørsted Polska odpowiedzialna za całośc działań związanych z komunikacją zewnętrzną firmy w Polsce.

- Naszym głównym zadaniem będzie wzmacnianie rozpoznawalności marki Ørsted jako ważnego inwestora offshore w Polsce. Ta współpraca daje nam szansę aktywnego udziału w bardzo interesującym procesie transformacji energetycznej w kraju. Z przyjemnością podejmujemy to wyzwanie – dodaje Anna Jechna-Grabska, ceo agencji first aid communication team.

Źródło: first aid communication team

www.first-aid.com.pl

Dodatkowe informacje:

O first aid communication team
„Robimy tylko dobre projekty”. Agencja public relations specjalizująca się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem projektów o charakterze zdrowotnym, społecznym i środowiskowym. Agencja działa w Polsce od 2009 r. Kluczowe kampanie realizowane w ostatnim czasie przez agencję to m.in.: „Trzeźwo Myślę” dla Carlsberg Polska, „W kobiecym interesie” dla Gedeon Richter Polska (brązowy Złoty Spinacz w 2019), program grantowy „WzMOCnij swoje otoczenie” dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A.", Program „Dotacja” dla Fundacji DKMS. Agencja od 2010 wspiera działania kumunikacyjne Fundacji WWF Polska.

O Ørsted
Wizja Ørsted to świat oparty wyłącznie o odnawialne źródła energii. Wywodzący się z Danii koncern jest dziś obecny na kilkunastu rynkach, poczynając od Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, przez kraje europejskie, a kończąc na Azji. Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Ørsted, na którym firma działa już 10 lat, zatrudniając obecnie ponad 750 osób (blisko 8 tys. na całym świecie). Realizacja Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica o łącznej mocy do 2,5 GW w polskiej części Morza Bałtyckiego wpisuje się w zaktualizowaną niedawno przez Ørsted ambicję osiągnięcia 30 GW w morskiej energetyce wiatrowej do 2030 roku. Ørsted, który posiada 30-letnie doświadczenie w realizacji i rozwijaniu morskich farm wiatrowych, posiada obecnie ponad 12 GW mocy zainstalowanej w tej technologii na całym świecie. Oprócz morskich farm wiatrowych, firma rozwija, buduje i obsługuje lądowe farmy wiatrowe, farmy słoneczne, magazyny energii i bioelektrownie oraz dostarcza produkty energetyczne swoim klientom. Uznano nas za najbardziej zrównoważonego producenta energii na świecie w indeksie Corporate Knights 2023, który gromadzi 100 najbardziej zrównoważonych korporacji na świecie. Znajdujemy się także na liście CDP Climate Change A jako światowy lider w zakresie działań na rzecz klimatu.  

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764