logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication zrealizuje „Trzeźwo myślę” dla Carlsberg Polska

  PR 21.06.2022, przeczytano 568 razy

First Aid Communication będzie odpowiedzialny za realizację i komunikację szóstej edycji ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę” dla  Carlsberg Polska. Agencję wybrano w drodze przetargu. First Aid Communication od 2017 roku współpracuje z Carlsberg Polska w zakresie działań public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-zrealizuje-_trzezwo-mysle_-dla-carlsberg-polska,396308,artykul.html

Trzeźwo myślę” to społeczno-edukacyjny program, którego celem jest edukacja i promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu wśród osób dorosłych. Zadaniem programu jest  przekonywanie do pozytywnych zachowań, pokazywanie i promowanie ich jako modnych, na czasie, wyróżniające nowoczesnych, odpowiedzialnych ludzi.

Agencja poprowadzi 6. edycję programu, która koncentruje się na edukacji kierowców i pasażerów, aby pomóc zmniejszać liczbę wypadków samochodowych spowodowanych przez kierowców pod wpływem alkoholu. First Aid Communication odpowiada za całościowe przygotowanie i wdrożenie tegorocznej koncepcji kreatywnej. Główną osią komunikacji są materiały wideo z udziałem ambasadorów projektu, którymi są: Marek Konkolewski, ekspert ds. ruchu drogowego, Marcin „Borkoś” Borkowski - ratownik medyczny i mistrz Europy w ratownictwie medycznym, Dominika Gwit – aktorka kinowa, teatralna oraz Edyta Bartosiak, pozytywna, pewna siebie kobieta, która na co dzień uczy przyszłych kierowców jazdy samochodem, a wkrótce będzie ich też egzaminować.

- Wsiadanie za kierownicę po przysłowiowym „jednym” nigdy nie jest dobrym pomysłem, a nieświadoma nietrzeźwość, czyli gdy nam się wydaje, że nasz organizm poradził sobie z alkoholem może być złudna i przede wszystkim niebezpieczna. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy częścią projektu, którey edukuje i uświadamia na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu. To dla nas ogromne wyróżnienie i radość – robić projekty ważne i potrzebne – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Po stronie Klienta za projekt odpowiada Teresa Aldea, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju, Carlsberg Polska. Natomiast po stronie Agencji za wdrożenie koncepcji opowiada seniorski zespół w składzie Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska. Start zaplanowano na początek wakacji na profilu FB Carlsberg Polska. Współpraca potrwa do sierpnia br.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764