logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Aid Communication zrealizuje „Trzeźwo myślę” dla Carlsberg Polska

  PR 21.06.2022, przeczytano 554 razy

First Aid Communication będzie odpowiedzialny za realizację i komunikację szóstej edycji ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę” dla  Carlsberg Polska. Agencję wybrano w drodze przetargu. First Aid Communication od 2017 roku współpracuje z Carlsberg Polska w zakresie działań public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-aid-communication-zrealizuje-_trzezwo-mysle_-dla-carlsberg-polska,396308,artykul.html

Trzeźwo myślę” to społeczno-edukacyjny program, którego celem jest edukacja i promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu wśród osób dorosłych. Zadaniem programu jest  przekonywanie do pozytywnych zachowań, pokazywanie i promowanie ich jako modnych, na czasie, wyróżniające nowoczesnych, odpowiedzialnych ludzi.

Agencja poprowadzi 6. edycję programu, która koncentruje się na edukacji kierowców i pasażerów, aby pomóc zmniejszać liczbę wypadków samochodowych spowodowanych przez kierowców pod wpływem alkoholu. First Aid Communication odpowiada za całościowe przygotowanie i wdrożenie tegorocznej koncepcji kreatywnej. Główną osią komunikacji są materiały wideo z udziałem ambasadorów projektu, którymi są: Marek Konkolewski, ekspert ds. ruchu drogowego, Marcin „Borkoś” Borkowski - ratownik medyczny i mistrz Europy w ratownictwie medycznym, Dominika Gwit – aktorka kinowa, teatralna oraz Edyta Bartosiak, pozytywna, pewna siebie kobieta, która na co dzień uczy przyszłych kierowców jazdy samochodem, a wkrótce będzie ich też egzaminować.

- Wsiadanie za kierownicę po przysłowiowym „jednym” nigdy nie jest dobrym pomysłem, a nieświadoma nietrzeźwość, czyli gdy nam się wydaje, że nasz organizm poradził sobie z alkoholem może być złudna i przede wszystkim niebezpieczna. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy częścią projektu, którey edukuje i uświadamia na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu. To dla nas ogromne wyróżnienie i radość – robić projekty ważne i potrzebne – komentuje Anna Jechna-Grabska, właścicielka agencji First Aid Communication.

Po stronie Klienta za projekt odpowiada Teresa Aldea, kierownik ds. zrównoważonego rozwoju, Carlsberg Polska. Natomiast po stronie Agencji za wdrożenie koncepcji opowiada seniorski zespół w składzie Olga Walentynowicz, Monika Bębnowska. Start zaplanowano na początek wakacji na profilu FB Carlsberg Polska. Współpraca potrwa do sierpnia br.

Źródło: First Aid Communication

www.first-aid.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764