logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

First Line Polska organizuje konkurs dla marki Kucharek

  PR 19.08.2021, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Firma Prymat powierzyła agencji First Line Polska organizację ogólnopolskiego konkursu marki Kucharek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/first-line-polska-organizuje-konkurs-dla-marki-kucharek,392685,artykul.html

Konkurs przebiega pod hasłem „Wygrana na talerzu”. Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 16 sierpnia i potrwa do 15 grudnia 2021 r.

Aby wziąć udział w konkursie należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie rosołu lub bulionu marki Kucharek (zarówno w opakowaniu promocyjnym, jak i w opakowaniu regularnym) i zachować paragon. Następnie uczestnik musi zarejestrować zakup na stronie konkurs.kucharek.pl i przesłać autorski przepis na danie z wykorzystaniem rosołu / bulionu Kucharek.  W konkursie do wygrania jest 50 nagród pieniężnych w wysokości 1000 zł. Zwycięskie przepisy trafią na opakowania rosołów i bulionów marki Kucharek.

Agencja First Line Polska jest odpowiedzialna za organizację i obsługę konkursu.

Konkurs wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w  punktach sprzedaży (materiały POS: listwy cenowe, wobblery, ulotki) oraz w Internecie, m.in. strona WWW, Facebook, Instagram.

Źródło: FIRST LINE Polska Sp. z o.o.

www.1stline.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764