Firma Prymat powierzyła agencji First Line Polska organizację ogólnopolskiego konkursu marki Kucharek.
Konkurs przebiega pod hasłem „Wygrana na talerzu”. Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 16 sierpnia i potrwa do 15 grudnia 2021 r.
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie rosołu lub bulionu marki Kucharek (zarówno w opakowaniu promocyjnym, jak i w opakowaniu regularnym) i zachować paragon. Następnie uczestnik musi zarejestrować zakup na stronie konkurs.kucharek.pl i przesłać autorski przepis na danie z wykorzystaniem rosołu / bulionu Kucharek. W konkursie do wygrania jest 50 nagród pieniężnych w wysokości 1000 zł. Zwycięskie przepisy trafią na opakowania rosołów i bulionów marki Kucharek.
Agencja First Line Polska jest odpowiedzialna za organizację i obsługę konkursu.
Konkurs wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w punktach sprzedaży (materiały POS: listwy cenowe, wobblery, ulotki) oraz w Internecie, m.in. strona WWW, Facebook, Instagram.
Źródło: FIRST LINE Polska Sp. z o.o.