logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven startuje z wirtualnymi trekkingami Fjällräven Classic TV

  PR 28.05.2020, przeczytano 498 razy
ilustracja

Z początkiem lata Fjällräven uruchamia Fjällräven Classic TV. Inicjatywa jest odpowiedzią marki na obecną sytuację na świecie i daje możliwość doświadczenia trekkingów z serii Classic za pomocą streamingu on-line. Fjällräven Classic TV przeniesie widzów z całego świata do miejsc, w których odbywają cieszące się ogromnym zainteresowaniem imprezy trekkingowe Fjällräven. Pierwszy odcinek ukaże się na żywo 27 maja 2020 r., o godzinie 12:00 CET, na kanałach społecznościowych marki oraz na stronie internetowej Fjällräven Classic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-startuje-z-wirtualnymi-trekkingami-fj%C3%A4llr%C3%A4ven-classic-tv,387185,artykul.html

Trekkingi Fjällräven Classic stały się doskonałą przepustką do świata outdooru dla tych, którzy od dawna marzyli o wędrówkach i biwakowaniu w dzikich miejscach północnej Szwecji. Pierwszy trekking Fjällräven Classic został zorganizowany w 2005 roku w Szwecji i miał zachęcić większą liczbę ludzi do eksploracji szwedzkich gór. Z biegiem lat inicjatywa ta rozwinęła się w wydarzenie przyciągające każdego roku ponad 2000 osób z całego świata, którzy z całym wyposażeniem na plecach przemierzają 110-kilometrowy szlak Kungsleden prowadzący z Nikkaluokta do Abisko. Impreza sukcesywnie się rozwijała, podobnie jak cała koncepcja trekkingów Fjällräven Classic.

Po kilku latach impreza rozszerzyła się o Danię, a w 2016 roku wystartowała w Stanach Zjednoczonych. W 2017 roku trekkingi Fjällräven Classic odbyły się już w czterech różnych miejscach na świecie, a do lokalizacji dołączył Hongkong.

W roku 2020 Fjällräven miał ambitne plany, aby rozbudować serię Fjällräven Classic o kolejne kraje i kontynenty. Marka zaplanowała dodatkowe imprezy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Korei Południowej. Odzew ze strony światowej społeczności trekkingowej był niesamowity, a bilety zostały szybko wyprzedane.

Ale rok 2020 pod wieloma względami okazał się wyjątkowo wymagający i marka z wielkim smutkiem była zmuszona odwołać tegoroczne trekkingi w Niemczech, Danii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Szwecji z powodu pandemii Covid-19.

W tej sytuacji potrzebne było kreatywne rozwiązanie, które pozwoliłoby ludziom nadal cieszyć się pięknymi krajobrazami trekkingów Fjällräven Classic. Z tego powodu marka przygotowuje wciągającą, cyfrową serię wydarzeń trekkingowych on-line, aby dać ludziom przynajmniej namiastkę doświadczeń trekkingów serii Fjällräven Classic, niezależnie od tego, gdzie na świecie prowadzą ich trasy.

Pierwszy odcinek to trekking Classic Germany, który prowadzi przez 57 km krętych szlaków wśród pól i lasów, wzdłuż jezior i grzbietów oraz przez wzgórza i łąki pięknego regionu Allgäu w Niemczech. Widzowie będą mogli przyłączyć się do trekkingu na kilka godzin lub na całą trzydniową wędrówkę, doświadczając jej z perspektywy szlaku.

Pierwsza edycja Fjällräven Classic TV będzie transmitowana między 27 a 29 maja i rozpocznie się o godzinie 12:00 na stronie internetowej Fjällräven Classic, dzięki czemu można będzie do niej dołączyć w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.

Drugi odcinek zaplanowany jest na okres 1–4 lipca 2020 roku i zabierze fanów trekkingu z całego świata do Danii, gdzie będą mogli pokonać 75-kilometrowy szlak prowadzący po trawiastych wzgórzach, przez mroczne lasy i wzdłuż linii brzegowej.

Włącz komputer lub telewizor, spakuj plecak i nastrój się na trekkingowe doświadczenia, które zespół Fjällräven Classic przeniesie wprost do Twojego domu.

Odwiedź stronę Fjällräven Classic i obserwuj Fjällräven na Facebooku, aby otrzymywać aktualizacje na temat przyszłych odcinków, które zabiorą Cię do różnych zapierających dech w piersiach lokalizacji Fjällräven Classic, na ile pozwalają na to lokalne przepisy i możliwości.

ilustracjastrzałka

Źródło: Fjällräven

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764