logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven wystartował z polską wersją outdoorowego bloga Foxtrail

  PR 19.11.2020, przeczytano 554 razy
ilustracja

Szwedzka marka Fjällräven uruchomiła polskojęzyczną wersję popularnego bloga Foxtrail. Teraz na stronie foxtrail.fjallraven.pl fani outdooru i marki z liskiem znajdą wciąż rozbudowywane treści o przyrodzie i zrównoważonych produktach marki. Nie zabraknie też wskazówek i porad, dzięki którym wypady na łono natury będą jeszcze przyjemniejsze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-wystartowal-z-polska-wersja-outdoorowego-bloga-foxtrail,389248,artykul.html

Foxtrail to cieszący się duża popularnością blog Fjällräven, który do tej pory był prowadzony tylko w języku angielskim. Szwedzka marka dzieli się tam informacjami o najnowszych produktach, wprowadzanych standardach środowiskowych, rozwijanych technologiach czy kolejnych inicjatywach związanych ze zrównoważonym rozwojem lub ochroną natury. Entuzjaści outdooru znajdą też tam wywiady z inspirującymi ludźmi oraz wskazówki i porady, które niezależnie od doświadczenia, pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z wypadów na łono natury.

Artykuły w polskiej wersji bloga, podobnie jak te w globalnej wersji serwisu, podzielone są na cztery kategorie: przygody, porady, zrównoważony rozwój i produkty. Oprócz tłumaczeń i adaptacji oryginalnych treści czytelnicy wkrótce znajdą lokalne wpisy przygotowane we współpracy z przyjaciółmi marki znad Wisły.

- W czasach bardziej świadomego podejścia do życiowych aspiracji i osiągania celów widzimy, że rośnie zainteresowanie trekkingiem, naturą i aktywnością w terenie — a wraz z nim zapotrzebowanie na funkcjonalny, trwały sprzęt gotowy na outdoorowe wyzwania oraz wiedzę dotyczącą spędzania czasu na łonie natury i zrównoważonego rozwoju. Doświadczenie Fjällräven sięga 60 lat i chcielibyśmy dzielić się z naszymi czytelnikami tym, czego nauczyliśmy się po drodze. – mówi Jakub Rymowicz z Fenix Outdoor. – Mamy nadzieję, że blog pozwoli przybliżyć markę i jej filozofię szerszemu gronu oraz zainspiruje kolejne osoby do wyjścia z domu i odkrycia świata przyrody. W końcu natura czeka!

Fjällräven powstał w 1960 roku w piwnicy jednego człowieka – Åke Nordina, który postanowił zrobić sobie lepszy plecak niż modele dostępne na rynku. Wspinając się na wyżyny swojej kreatywności i bezkompromisowości, szukał lepszych rozwiązań i innowacji dla kolejnych produktów outdoorowych. Tak zaczęła się wielka podróż, która trwa do dziś.

Od kilkudziesięciu lat marka jest wierna swojej misji wytwarzaniab ponadczasowego, funkcjonalnego i wytrzymałego sprzętu turystycznego. Niezmienne priorytety to odpowiedzialność wobec ludzi, zwierząt i natury oraz wzbudzanie i podtrzymywanie zainteresowania turystyką i aktywnością na łonie przyrody.

Źródło: Fjällräven

www.fjallraven.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764