logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven startuje z wirtualnymi trekkingami Fjällräven Classic TV

  PR 28.05.2020, przeczytano 495 razy
ilustracja

Z początkiem lata Fjällräven uruchamia Fjällräven Classic TV. Inicjatywa jest odpowiedzią marki na obecną sytuację na świecie i daje możliwość doświadczenia trekkingów z serii Classic za pomocą streamingu on-line. Fjällräven Classic TV przeniesie widzów z całego świata do miejsc, w których odbywają cieszące się ogromnym zainteresowaniem imprezy trekkingowe Fjällräven. Pierwszy odcinek ukaże się na żywo 27 maja 2020 r., o godzinie 12:00 CET, na kanałach społecznościowych marki oraz na stronie internetowej Fjällräven Classic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-startuje-z-wirtualnymi-trekkingami-fj%C3%A4llr%C3%A4ven-classic-tv,387185,artykul.html

Trekkingi Fjällräven Classic stały się doskonałą przepustką do świata outdooru dla tych, którzy od dawna marzyli o wędrówkach i biwakowaniu w dzikich miejscach północnej Szwecji. Pierwszy trekking Fjällräven Classic został zorganizowany w 2005 roku w Szwecji i miał zachęcić większą liczbę ludzi do eksploracji szwedzkich gór. Z biegiem lat inicjatywa ta rozwinęła się w wydarzenie przyciągające każdego roku ponad 2000 osób z całego świata, którzy z całym wyposażeniem na plecach przemierzają 110-kilometrowy szlak Kungsleden prowadzący z Nikkaluokta do Abisko. Impreza sukcesywnie się rozwijała, podobnie jak cała koncepcja trekkingów Fjällräven Classic.

Po kilku latach impreza rozszerzyła się o Danię, a w 2016 roku wystartowała w Stanach Zjednoczonych. W 2017 roku trekkingi Fjällräven Classic odbyły się już w czterech różnych miejscach na świecie, a do lokalizacji dołączył Hongkong.

W roku 2020 Fjällräven miał ambitne plany, aby rozbudować serię Fjällräven Classic o kolejne kraje i kontynenty. Marka zaplanowała dodatkowe imprezy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Korei Południowej. Odzew ze strony światowej społeczności trekkingowej był niesamowity, a bilety zostały szybko wyprzedane.

Ale rok 2020 pod wieloma względami okazał się wyjątkowo wymagający i marka z wielkim smutkiem była zmuszona odwołać tegoroczne trekkingi w Niemczech, Danii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Szwecji z powodu pandemii Covid-19.

W tej sytuacji potrzebne było kreatywne rozwiązanie, które pozwoliłoby ludziom nadal cieszyć się pięknymi krajobrazami trekkingów Fjällräven Classic. Z tego powodu marka przygotowuje wciągającą, cyfrową serię wydarzeń trekkingowych on-line, aby dać ludziom przynajmniej namiastkę doświadczeń trekkingów serii Fjällräven Classic, niezależnie od tego, gdzie na świecie prowadzą ich trasy.

Pierwszy odcinek to trekking Classic Germany, który prowadzi przez 57 km krętych szlaków wśród pól i lasów, wzdłuż jezior i grzbietów oraz przez wzgórza i łąki pięknego regionu Allgäu w Niemczech. Widzowie będą mogli przyłączyć się do trekkingu na kilka godzin lub na całą trzydniową wędrówkę, doświadczając jej z perspektywy szlaku.

Pierwsza edycja Fjällräven Classic TV będzie transmitowana między 27 a 29 maja i rozpocznie się o godzinie 12:00 na stronie internetowej Fjällräven Classic, dzięki czemu można będzie do niej dołączyć w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.

Drugi odcinek zaplanowany jest na okres 1–4 lipca 2020 roku i zabierze fanów trekkingu z całego świata do Danii, gdzie będą mogli pokonać 75-kilometrowy szlak prowadzący po trawiastych wzgórzach, przez mroczne lasy i wzdłuż linii brzegowej.

Włącz komputer lub telewizor, spakuj plecak i nastrój się na trekkingowe doświadczenia, które zespół Fjällräven Classic przeniesie wprost do Twojego domu.

Odwiedź stronę Fjällräven Classic i obserwuj Fjällräven na Facebooku, aby otrzymywać aktualizacje na temat przyszłych odcinków, które zabiorą Cię do różnych zapierających dech w piersiach lokalizacji Fjällräven Classic, na ile pozwalają na to lokalne przepisy i możliwości.

ilustracjastrzałka

Źródło: Fjällräven

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764