logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fjällräven startuje z wirtualnymi trekkingami Fjällräven Classic TV

  PR 28.05.2020, przeczytano 434 razy
ilustracja

Z początkiem lata Fjällräven uruchamia Fjällräven Classic TV. Inicjatywa jest odpowiedzią marki na obecną sytuację na świecie i daje możliwość doświadczenia trekkingów z serii Classic za pomocą streamingu on-line. Fjällräven Classic TV przeniesie widzów z całego świata do miejsc, w których odbywają cieszące się ogromnym zainteresowaniem imprezy trekkingowe Fjällräven. Pierwszy odcinek ukaże się na żywo 27 maja 2020 r., o godzinie 12:00 CET, na kanałach społecznościowych marki oraz na stronie internetowej Fjällräven Classic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-startuje-z-wirtualnymi-trekkingami-fj%C3%A4llr%C3%A4ven-classic-tv,387185,artykul.html

Trekkingi Fjällräven Classic stały się doskonałą przepustką do świata outdooru dla tych, którzy od dawna marzyli o wędrówkach i biwakowaniu w dzikich miejscach północnej Szwecji. Pierwszy trekking Fjällräven Classic został zorganizowany w 2005 roku w Szwecji i miał zachęcić większą liczbę ludzi do eksploracji szwedzkich gór. Z biegiem lat inicjatywa ta rozwinęła się w wydarzenie przyciągające każdego roku ponad 2000 osób z całego świata, którzy z całym wyposażeniem na plecach przemierzają 110-kilometrowy szlak Kungsleden prowadzący z Nikkaluokta do Abisko. Impreza sukcesywnie się rozwijała, podobnie jak cała koncepcja trekkingów Fjällräven Classic.

Po kilku latach impreza rozszerzyła się o Danię, a w 2016 roku wystartowała w Stanach Zjednoczonych. W 2017 roku trekkingi Fjällräven Classic odbyły się już w czterech różnych miejscach na świecie, a do lokalizacji dołączył Hongkong.

W roku 2020 Fjällräven miał ambitne plany, aby rozbudować serię Fjällräven Classic o kolejne kraje i kontynenty. Marka zaplanowała dodatkowe imprezy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Chinach i Korei Południowej. Odzew ze strony światowej społeczności trekkingowej był niesamowity, a bilety zostały szybko wyprzedane.

Ale rok 2020 pod wieloma względami okazał się wyjątkowo wymagający i marka z wielkim smutkiem była zmuszona odwołać tegoroczne trekkingi w Niemczech, Danii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Chinach i Szwecji z powodu pandemii Covid-19.

W tej sytuacji potrzebne było kreatywne rozwiązanie, które pozwoliłoby ludziom nadal cieszyć się pięknymi krajobrazami trekkingów Fjällräven Classic. Z tego powodu marka przygotowuje wciągającą, cyfrową serię wydarzeń trekkingowych on-line, aby dać ludziom przynajmniej namiastkę doświadczeń trekkingów serii Fjällräven Classic, niezależnie od tego, gdzie na świecie prowadzą ich trasy.

Pierwszy odcinek to trekking Classic Germany, który prowadzi przez 57 km krętych szlaków wśród pól i lasów, wzdłuż jezior i grzbietów oraz przez wzgórza i łąki pięknego regionu Allgäu w Niemczech. Widzowie będą mogli przyłączyć się do trekkingu na kilka godzin lub na całą trzydniową wędrówkę, doświadczając jej z perspektywy szlaku.

Pierwsza edycja Fjällräven Classic TV będzie transmitowana między 27 a 29 maja i rozpocznie się o godzinie 12:00 na stronie internetowej Fjällräven Classic, dzięki czemu można będzie do niej dołączyć w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca.

Drugi odcinek zaplanowany jest na okres 1–4 lipca 2020 roku i zabierze fanów trekkingu z całego świata do Danii, gdzie będą mogli pokonać 75-kilometrowy szlak prowadzący po trawiastych wzgórzach, przez mroczne lasy i wzdłuż linii brzegowej.

Włącz komputer lub telewizor, spakuj plecak i nastrój się na trekkingowe doświadczenia, które zespół Fjällräven Classic przeniesie wprost do Twojego domu.

Odwiedź stronę Fjällräven Classic i obserwuj Fjällräven na Facebooku, aby otrzymywać aktualizacje na temat przyszłych odcinków, które zabiorą Cię do różnych zapierających dech w piersiach lokalizacji Fjällräven Classic, na ile pozwalają na to lokalne przepisy i możliwości.

ilustracjastrzałka

Źródło: Fjällräven

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce - 3. kw. 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764