logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flagi i Kanał Sportowy wesprą sprzedaż Tyskiego na Euro 2020

  PR 23.04.2021, przeczytano 554 razy

Tyskie Kompanii Piwowarskiej startuje z kampanią wspierającą sprzedaż w ramach Euro 2020, która rozpocznie się w czerwcu. Marka będzie promowana dzięki szerokiej kampanii w telewizji i internecie, współpracy z popularnym na YouTube Kanałem Sportowym oraz podnoszącym widoczność materiałom POSM. Wśród planowanych działań jest także aktywacja z kultowymi flagami. Kampanii na Euro przyświeca hasło „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na TY”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flagi-i-kanal-sportowy-wespra-sprzedaz-tyskiego-na-euro-2020,391206,artykul.html

Według raportu „Świat Kibica” przygotowanego przez IQS oraz Grupę S/F piwo jest najpopularniejszym napojem alkoholowym na liście zakupowej kibica. Zakup piwa zadeklarowało aż 97% ankietowanych, a najczęściej wskazywaną przez nich marką było Tyskie. Ponadto sprzedaż Tyskiego rośnie najbardziej, gdy grają Polacy, a w dniu meczu na każde piwo konkurenta sprzedaje się czteropak Tyskiego. Dlatego marka przygotowała kampanię, która trafi do milionów Polaków.

Kampania Tyskiego rozpoczęła się dziś premierą spotu reklamowego, w którym główną rolę odgrywają kibice. To właśnie z nimi na TY przechodzą europejscy fani. W spocie wśród fanów piłki z Włoch czy Anglii pojawia się również Hiszpan Manolo – uznawany za najbardziej popularnego kibica na świecie. Działania w telewizji i internecie uzupełniają wyróżnialne POSM i codzienna obecność w programach z cyklu Hejt Park w Kanale Sportowym. Tyskie stawia również na swoje tradycyjne flagi. Flagi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem – chęć zakupu Tyskiego z flagą w sklepie, który bierze udział w promocji deklaruje aż 60% konsumentów.

- Wiemy, że ostatni rok nie był łatwy dla wszystkich przedsiębiorców, ale nie mam wątpliwości, że wciąż <>. Żeby zdobyć sprzedażowe złoto na Euro skupiliśmy się na widoczności w sklepach, zaangażowaniu naszych odbiorców flagami czy koszulkami i rozpoczęliśmy współpracę z najpopularniejszym kanałem o tematyce sportowej na polskim YouTube – Kanałem Sportowym. Mam przekonanie, że tak różnorodna, a jednocześnie spójna kampania pomoże nam i naszym partnerom wypracować bardzo dobry wynik – mówi o kampanii Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764