logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flap’it firmy Ranpak pomoże zautomatyzować pakowanie

  PR 22.07.2022, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Firma Ranpak Holdings Corp. specjalizująca się dziedzinie zrównoważonych pod względem ekologicznym papierowych rozwiązań z zakresu opakowań dla branży e-commerce i przemysłowych łańcuchów dostaw, ogłasza wdrożenie rozwiązania Flap’it!, niezwykle wydajnej maszyny, która automatyzuje pakowanie małych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flap%E2%80%99it-firmy-ranpak-pomoze-zautomatyzowac-pakowanie,396677,artykul.html

Rozwiązanie Flap'It! automatycznie dostosowuje się do wielkości przedmiotu i zabezpiecza produkt przy użyciu klap wewnętrznych oraz zintegrowanych zderzaków amortyzujących na bokach. Zapewnia to ochronę produktów podczas przesyłki, znaczne zmniejszenie kosztów oraz ograniczenie uszkodzeń i zwrotów produktów. System jest obsługiwany przez jednego operatora i może z łatwością być przemieszczany na terenie obiektu; dodatkowo posiada on szereg funkcji bezpieczeństwa i ma niewielkie rozmiary. Przy użyciu Flap'It! można pakować do 540 opakowań na godzinę, czyli dziewięć paczek na minutę – pięć razy szybciej niż pakując ręcznie. Maszyna jest zintegrowana z rozwiązaniami do etykietowania, co umożliwia aplikację etykiet wysyłkowych na linii produkcyjnej, a ponieważ do formowania opakowań wykorzystywane są wykroje, Flap'it! eliminuje potrzebę przechowywania w magazynie pudeł o różnych rozmiarach. Po dostarczeniu paczek odbiorca otwiera je z łatwością, bez potrzeby używania noży, nożyczek czy innych narzędzi. Małe paczki mogą być dostarczane za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

Globalne wdrożenie Flap'It! jest najnowszym przykładem tego, jak Ranpak strategicznie inwestuje w innowacyjne, zautomatyzowane rozwiązania z zakresu pakowania, aby zapewnić naszym klientom mniejsze wydatki, wzrost wydajności i korzyści związane ze zrównoważonym rozwojem” - powiedział Omar Asali, prezes i dyrektor generalny firmy Ranpak. „Z przyjemnością dodajemy Flap'It! do naszego rosnącego portfolio zrównoważonych, zautomatyzowanych rozwiązań z dziedziny pakowania, aby pomóc naszym klientom poprawić wydajność łańcucha dostaw, obniżyć koszty pracy i materiałów oraz zmniejszyć wpływ na środowisko”.

Rozwiązanie Flap'It! jest idealne dla operacji z zakresu e-commerce oraz logistyki, takich jak: sprzedaż B2C książek, fotoksiążek, spersonalizowanych prezentów, muzyki, gier, sztuki i drobnego sprzętu elektronicznego, zaś w przypadku operacji B2B takich, jak dostawa mniejszych części zapasowych. Również sprzedawcy B2C niektórych produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych uznają to rozwiązanie z zakresu pakowania za bardzo wartościowe. Flap'It! z łatwością wpasowuje się w typowy proces 'pobierz i pakuj' i może pakować produkty o maksymalnej wysokości 80 mm. Jest łatwy w użyciu, wymaga minimalnego przeszkolenia operatora i może zapewnić redukcję kosztów materiałów opakowaniowych bez odpadów z tektury falistej nawet do 50%. Zapewnia również lepsze doświadczenia podczas rozpakowywania w porównaniu do opakowań typu poduszka.

Jednym z pierwszych klientów Flap'It! jest CEWE, wiodący w Europie niemiecki dostawca usług fotograficznych wysyłający ponad sześć milionów fotoksiążek rocznie. Dzięki wdrożeniu wielu jednostek Flap'It! firma CEWE była w stanie zmniejszyć liczbę pracowników tymczasowych zatrudnianych w okresach szczytowych i zautomatyzowała 30% całego swojego procesu pakowania, skracając czas dostawy do klienta docelowego i podnosząc jakość opakowań poprzez zapewnienie lepszej ochrony wysyłanych towarów.

Źródło: Ranpak

www.ranpak.com

Dodatkowe informacje:

O firmie Ranpak
Celem powstałej w roku 1972 firmy Ranpak było stworzenie pierwszego przyjaznego dla środowiska systemu chroniącego produkty w trakcie transportu. Misją Ranpak jest dostarczanie zrównoważonych opakowań, które pomagają poprawić wydajność i zredukować koszty łańcucha dostaw, zmniejszyć wpływ na środowisko oraz wspierać różnorodne rosnące potrzeby biznesowe na całym świecie. Tworzenie oraz ulepszanie materiałów, systemów i koncepcji rozwiązań całościowych zapewniło firmie Ranpak reputację innowacyjnego lidera w branży e-commerce oraz rozwiązań dla przemysłowego łańcucha dostaw. Firma Ranpak ma siedzibę w Concord Township w stanie Ohio i zatrudnia około 850 pracowników.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764