logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flex RTR: nowy moduł do ploterów Jeti Tauro H3300

  PR 11.05.2023, przeczytano 1184 razy
ilustracjastrzałka

Agfa poinformowała o wprowadzeniu do oferty nowego, kompaktowego modułu do drukowania w trybie „z roli na rolę” – Flex RTR, zwiększającego wszechstronność jej hybrydowych ploterów przemysłowych z rodziny Jeti Tauro H3300. Wyposażona w niego maszyna, najszybsza z serii – Tauro H3300 UHS LED, zostanie zaprezentowana przez firmę (na stoisku nr D15 w pawilonie 15) podczas zbliżających się targów Fespa 2023, organizowanych w Monachium. Nowy moduł, umożliwiający sprawne przełączanie się między produkcją z wykorzystaniem podłoży sztywnych i giętkich (co istotne, bez konieczności jego odłączania od maszyny) i zwiększający tym samym wydajność pracy, jest już dostępny komercyjnie na wszystkich rynkach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flex-rtr%3A-nowy-modul-do-ploterow-jeti-tauro-h3300,399910,artykul.html

Agfa podkreśla, że wyższa elastyczność i wydajność procesu produkcyjnego, wynikające z zastosowania nowego modułu Flex RTR, wiążą się w dużej mierze właśnie ze wspomnianym wyżej brakiem konieczności jego odłączania od plotera przy zmianie z trybu „roll-to-roll” na zadrukowywanie podłoży sztywnych. To zwiększa bowiem całkowity czas pracy urządzania i maksymalizuje efektywność produkcji poligraficznej. Agfa dodaje, że nowy moduł oznacza kolejny krok na drodze zautomatyzowania produkcji realizowanej w maszynach z serii Tauro i optymalnego wykorzystania potencjału tkwiącego w tych hybrydowych rozwiązaniach przemysłowych.

Automatyzacja jest kluczem do dalszego rozwoju naszych rozwiązań do druku inkjetowego – mówi Dieter Jancart, Segment Manager w dziale wysokowydajnych systemów inkjetowych Agfa. – W zależności od specyfiki zleceń realizowanych przez klienta i jego wymagań względem drukowania, możemy zaproponować „szyte na miarę” rozwiązanie, które zapewni możliwie najbardziej wydajny proces wytwórczy, niezależnie od rodzaju stosowanych podłoży (giętkich, sztywnych) czy też ich kombinacji”.

Moduł Flext RTR został dopasowany w jednoprzebiegowego trybu drukowania, który w modelu Tauro H3300 UHS LED jest realizowany z prędkością do 905 m2/h. Agfa podkreśla jego kompaktowe wymiary i przyjazność dla użytkownika w kontekście ergonomii pracy. Przy użyciu przycisku uruchamiane są wałki kontrolujące naprężenie zadrukowywanego podłoża, umożliwiając szybkie i bezproblemowe załadowanie substratu przez jednego operatora.

ilustracjastrzałka

Nowy moduł jest kompatybilny zarówno ze standardowym trybem zadrukowywania jednego zwoju z materiałem (o szerokości do 3,3 m), jak też z funkcją dual-roll, gdzie jednocześnie wykorzystywane są dwie, niezależne od siebie role (każda o szerokości 1,6 m). Maksymalna średnica zwoju wynosi 400 mm, a waga każdej z roli – 450 kg (w przypadku trybu dual-roll). Agfa dodaje, że przełączanie maszyny z trybu pojedynczego na dual-roll następuje szybko i sprawnie i jest obsługiwane przez jednego operatora. Wspomniane wcześniej wałki kontrolne nie muszą być na ten czas usuwane czy ponownie instalowane, ale pozostają na miejscu.

W celu zapewnienia dokładnego druku dwustronnego, w maszynie został wprowadzony zintegrowany system kamer. Sczytuje on kody QR generowane przez interfejs użytkownika, dzięki czemu określana jest dokładna lokalizacja obrazu, a pozycja druku – dopasowywana przy starcie każdego zlecenia. W przypadku gdy druk na stronie tylnej zostanie niespodziewanie wstrzymany, system kamer pozwoli zidentyfikować obraz wymagający dodrukowania, dzięki czemu cały proces – jak podkreśla Agfa – przebiega szybko i płynnie.

Zapraszamy wszystkich klientów z Polski do wizyty na naszym stoisku podczas targów Fespa. Mamy nadzieję, że zarówno prezentacje plotera Tauro H3300 UHS wyposażonego w nowy moduł Flex RTR, jak też pozostałych maszyn prezentowanych na stoisku – superwielkoformatowej Onset X3 i dedykowanej tekstyliom Avinci CX3200, spotkają się z zainteresowaniem. Do dyspozycji gości będą też nasi eksperci, w tym z Polski, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z wdrożeniem bądź udoskonaleniem cyfrowej produkcji bazującej na rozwiązaniach inkjetowych Agfa” – mówi Adriana Piotrowska, Sales Manager Inkjet w firmie Agfa.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764