logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FlexiENGRAVE 8

  PR 21.02.2007, przeczytano 1368 razy

W ramach rodziny programów Flexi, łódzka firma Agraf - dystrybutor ploterów tnących, drukujących oraz oprogramowania, udostępnia w swojej ofercie handlowej nową wersję tego programu dedykowaną urządzeniom grawerującym. Wersja ta występuje pod nazwą FlexiENGRAVE i jest oznaczona numerem 8 tak jak pozostałe moduły rodziny Flexi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flexiengrave-8,5159,artykul.html

Główne cechy programu FlexiENGRAVE to:

- Automatyczne sortowanie danych - bardzo przydatna i wygodna funkcja dla wszystkich tych, którzy chcą w krótkim czasie stworzyć tabliczki z listą nazwisk lub numerami pokoi albo wykonać podobne projekty wymagające określenia kolejności obiektów. W tym celu wystarczy stworzyć podstawowy wzór a następnie, wykorzystując funkcje programu FlexiENGRAVE, automatycznie określić zakres numeryczny lub tekstowy.

- Weryfikacja narzędzia - funkcja pozwalająca na wykonanie symulacji podglądu pracy wybranego narzędzia.

- Różne formy wypełnień - FlexiENGRAVE oferuje kilka typów wypełnień a także możliwość wykonania symulacji podglądu pracy wykonanej dla wybranego wypełnienia.

- Potężna baza czcionek

- Biblioteka narzędzi - funkcja pozwaląjąca na tworzenie własnych ustawień dla różnych narzędzi.

- Optymalizacja obszaru pracy - funkcja pozwaląjąca na rozmieszczenie obiektów tak, aby maksymalne wykorzystać obszar roboczy.

Więcej informacji na stronie:
www.agraf.com.pl
Źródło: Agraf


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: agraf

(Agraf Sp. z o.o.)

agraf o sobie:

Proponowane przez nas rozwiązania to uznane standardy takich renomowanych firm jak m.in.: Summa, GTCO-CalComp, Contex, Encad, (producenci sprzętu) oraz Scanvec, Eurosystems, Corel, ErMapper czy Consistent Software (producenci oprogramowania).

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Atlas Arena na dłużej – Grupa Atlas pozostaje sponsorem tytularnym
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat! Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 000 000 gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
Komfort podsumowuje działania marketingowe 2024
Rok 2024 był przełomowym okresem dla firmy Komfort, odznaczającym się znaczącymi sukcesami zarówno w obszarze innowacyjnych działań marketingowych, jak i w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, był to czas kreatywności, technologicznego przełomu i budowania jeszcze bliższych relacji z klientami.
Mood Media dla The North Face: immersyjny „Basecamp” w Londynie
Mood Media ogłosiło dziś przełomową współpracę z marką The North Face, której efektem jest transformacja flagowego sklepu outdoorowego giganta na Regent Street w Londynie. Ten innowacyjny projekt wyznacza przyszłość handlu detalicznego, zdobywając nominacje w kategoriach „Duże formaty cyfrowe” oraz „Innowacje w technologii wyświetlania” w ramach Digital Signage Awards...
Kubota przekazała na aukcję WOŚP gigantycznego klapka
Polska marka Kubota po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która 26 stycznia zagra na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Na specjalną aukcję Allegro trafił gigantyczny pluszowy klapek, którego Kubota stworzyła specjalnie z myślą o tej okazji.
Krakowska spółka Sparta Loyalty wdrożyła system lojalnościowy wraz z aplikacją mobilną w ukraińskiej sieci sklepów Kopijoczka. Nowe rozwiązanie pozwoli lepiej identyfikować potrzeby klientów i kierować do nich spersonalizowane kampanie oraz komunikaty. To kolejny duży projekt Sparta Loyalty w Ukrainie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764