logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flix SE sięga po Google Marketing Platform

  PR 15.05.2023, przeczytano 687 razy

Agencja MarTech i e-commerce connected SalesTube (Group One), jako Sales Partner Google Marketing Platform i dostawca usług konsultingowych, rozpoczęła współpracę z FlixBus przy wdrożeniu platformy Google. Zespół Marketing Platforms agencji będzie odpowiedzialny za dostarczenie technologii, wdrożenie oraz wsparcie klienta w optymalizacji działań na wszystkich rynkach, na których jest obecny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flix-se-siega-po-google-marketing-platform,399943,artykul.html

FlixBus, to podmiot oferujący nowoczesne opcje wygodnych, przystępnych cenowo i przyjaznych środowisku opcji podróży poprzez usługi FlixBus i FlixTrain. Firma udostępnia dziennie ponad 400 000 połączeń do ponad 5 500 miejsc w 40 krajach na 4 kontynentach. Coraz większym wyzwaniem jest zarządzanie spersonalizowaną komunikacją do tak ogromnej liczby podróżujących. Google Marketing Platform (GMP), czyli platforma służąca centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu, daje takie możliwości. Pozwala na lepsze zrozumienie i pogłębione rozpoznanie preferencji odbiorców komunikacji, a to z kolei zwiększa szanse, że marka w komunikacji z klientem trafi do niego z tym, czego naprawdę potrzebują: spersonalizowanym przekazem i interesującym go połączeniem. Ma to bezpośredni wpływ na postrzeganie marki, a także koszty sprzedaży.

- Dzięki pracy w środowisku Google Display & Video 360 nasz zespół jeszcze bardziej rozwinie swoje kompetencje in-house w obszarze planowania oraz zarządzania kampaniami reklamowymi. Pozwoli nam prowadzić aktywności w bardziej elastyczny i transparentny sposób w większej liczbie kanałów. Dzięki dostępowi do zaawansowanych raportów  i danych będziemy mogli sprawniej podejmować decyzje o alokacji budżetów oraz optymalizacji poszczególnych taktyk - mówi Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager, FlixBus. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z SalesTube, ponieważ posiadają doświadczenie w obszarach technologicznych, analitycznych oraz mediowych. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie DV360, a także pomoże nam w pełni wykorzystać możliwości platformy w naszej codziennej pracy. Docelowo współpraca FlixBus z SalesTube obejmie wszystkie rynki, na których będziemy prowadzić działania w wybranych kanałach dostępnych za pomocą DV360. Pierwsze testowe kampanie zostały już uruchomione w Niemczech oraz we Włoszech. — dodaje.

Zakres współpracy SalesTube przy wdrożeniu GMP obejmuje dostarczenie narzędzia Display & Video 360, ale także wsparcie FlixBusa przy wdrożeniu DV360 w celu zwiększenia świadomości marki oraz osiągnięcia założonych przez klienta celów biznesowych za pośrednictwem wybranych kanałów (dostępnych w DV360).

- Google Marketing Platform to najbardziej rozbudowana platforma do zwiększenia jakości swojego digital marketingu. Jako wieloletni Sales Partner tej technologii wiemy, jak pomóc tak zaawansowanym organizacjom jak FlixBus osiągać jeszcze lepsze wyniki efektywnościowe ich kampanii. Zaczynając współpracę z tak zaawansowanym i świadomym partnerem wierzymy, że dostarczając GMP oraz nasze wsparcie na każdym etapie wdrożenia i wykorzystania technologii, pomożemy klientowi w umocnieniu roli lidera na wszystkich rynkach - mówi Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms w SalesTube.

SalesTube to jedna z pierwszych agencji na świecie, która uzyskała pełną certyfikację GMP. Spółka może się też pochwalić największą liczbą trenerów Display & Video 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. To m.in. dlatego FlixBus zdecydował się powierzyć jej nie tylko zakup technologii, ale też wsparcie zespołu w jej implementacji w modelu konsultingowym. W marcu tego roku agencja dołączyła także do elitarnego grona Reseller i Service Partnerów Google Cloud.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764