logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flix SE sięga po Google Marketing Platform

  PR 15.05.2023, przeczytano 718 razy

Agencja MarTech i e-commerce connected SalesTube (Group One), jako Sales Partner Google Marketing Platform i dostawca usług konsultingowych, rozpoczęła współpracę z FlixBus przy wdrożeniu platformy Google. Zespół Marketing Platforms agencji będzie odpowiedzialny za dostarczenie technologii, wdrożenie oraz wsparcie klienta w optymalizacji działań na wszystkich rynkach, na których jest obecny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flix-se-siega-po-google-marketing-platform,399943,artykul.html

FlixBus, to podmiot oferujący nowoczesne opcje wygodnych, przystępnych cenowo i przyjaznych środowisku opcji podróży poprzez usługi FlixBus i FlixTrain. Firma udostępnia dziennie ponad 400 000 połączeń do ponad 5 500 miejsc w 40 krajach na 4 kontynentach. Coraz większym wyzwaniem jest zarządzanie spersonalizowaną komunikacją do tak ogromnej liczby podróżujących. Google Marketing Platform (GMP), czyli platforma służąca centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu, daje takie możliwości. Pozwala na lepsze zrozumienie i pogłębione rozpoznanie preferencji odbiorców komunikacji, a to z kolei zwiększa szanse, że marka w komunikacji z klientem trafi do niego z tym, czego naprawdę potrzebują: spersonalizowanym przekazem i interesującym go połączeniem. Ma to bezpośredni wpływ na postrzeganie marki, a także koszty sprzedaży.

- Dzięki pracy w środowisku Google Display & Video 360 nasz zespół jeszcze bardziej rozwinie swoje kompetencje in-house w obszarze planowania oraz zarządzania kampaniami reklamowymi. Pozwoli nam prowadzić aktywności w bardziej elastyczny i transparentny sposób w większej liczbie kanałów. Dzięki dostępowi do zaawansowanych raportów  i danych będziemy mogli sprawniej podejmować decyzje o alokacji budżetów oraz optymalizacji poszczególnych taktyk - mówi Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager, FlixBus. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z SalesTube, ponieważ posiadają doświadczenie w obszarach technologicznych, analitycznych oraz mediowych. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie DV360, a także pomoże nam w pełni wykorzystać możliwości platformy w naszej codziennej pracy. Docelowo współpraca FlixBus z SalesTube obejmie wszystkie rynki, na których będziemy prowadzić działania w wybranych kanałach dostępnych za pomocą DV360. Pierwsze testowe kampanie zostały już uruchomione w Niemczech oraz we Włoszech. — dodaje.

Zakres współpracy SalesTube przy wdrożeniu GMP obejmuje dostarczenie narzędzia Display & Video 360, ale także wsparcie FlixBusa przy wdrożeniu DV360 w celu zwiększenia świadomości marki oraz osiągnięcia założonych przez klienta celów biznesowych za pośrednictwem wybranych kanałów (dostępnych w DV360).

- Google Marketing Platform to najbardziej rozbudowana platforma do zwiększenia jakości swojego digital marketingu. Jako wieloletni Sales Partner tej technologii wiemy, jak pomóc tak zaawansowanym organizacjom jak FlixBus osiągać jeszcze lepsze wyniki efektywnościowe ich kampanii. Zaczynając współpracę z tak zaawansowanym i świadomym partnerem wierzymy, że dostarczając GMP oraz nasze wsparcie na każdym etapie wdrożenia i wykorzystania technologii, pomożemy klientowi w umocnieniu roli lidera na wszystkich rynkach - mówi Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms w SalesTube.

SalesTube to jedna z pierwszych agencji na świecie, która uzyskała pełną certyfikację GMP. Spółka może się też pochwalić największą liczbą trenerów Display & Video 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. To m.in. dlatego FlixBus zdecydował się powierzyć jej nie tylko zakup technologii, ale też wsparcie zespołu w jej implementacji w modelu konsultingowym. W marcu tego roku agencja dołączyła także do elitarnego grona Reseller i Service Partnerów Google Cloud.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764