logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flixclassic – rusza platforma VOD z klasykami filmowymi z całego świata

  PR 15.04.2022, przeczytano 220 razy
ilustracja

FlixClassic to serwis VOD dla miłośników kina, którzy chcą poznać lub odkryć na nowo klasykę kinematografii z całego świata. Za jedyne 12,99 zł miesięcznie każdy pasjonat znajdzie na FlixClassic filmy starannie dobrane przez Miłosza Stelmacha, kuratora programowego platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flixclassic-%E2%80%93-rusza-platforma-vod-z-klasykami-filmowymi-z-calego-swiata,395508,artykul.html

FlixClassic klasyki kina z całego świata

Na FlixClassic znajduje się obecnie blisko 300 filmów − od wielkich klasyków do kina kultowego i klasy B. Wielbiciele kinematografii mogą wybierać spośród evergreenów, zapomnianych hitów kinowych czy perełek światowego kina. Wśród nich odkryją również propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek. Docelowo w ofercie znajdą się kolejne tytuły z kanonu kina czeskiego, a także węgierskiego, szwedzkiego, niemieckiego, indyjskiego i wielu innych. Twórcy zapowiadają cotygodniowe premiery nowych tytułów.

Repertuar został starannie wyselekcjonowany przez Miłosza Stelmacha, kuratora programowego platformy, filmoznawcę, krytyka filmowego oraz redaktora naczelnego czasopisma o tematyce filmowej „Ekrany”.

Dla tych, który nie chcą szukać filmów na własną rękę, kurator platformy przygotował cztery ścieżki, prezentujące klasykę kinematografii w różnych odsłonach:

  • żelazny kanon − nieśmiertelne klasyki i kamienie milowe sztuki filmowej, prawdziwy przyspieszony kurs historii kina, obejmujący takie filmy jak: Metropolis, Lecą żurawie czy też Gorączka złota;
  • zapomniane perełki − nieoczywiste tytuły, funkcjonujące obok słynnych klasyków, które zainteresują najbardziej wymagających widzów, np.: Młody Sherlock Holmes, Złotoręki, Ballada o żołnierzu;
  • swobodna jazda – zaskakujące połączenie kultowych filmów gatunkowych i najbardziej nietuzinkowych dzieł kina autorskiego, a wśród nich m.in.: Kret, Karnawał dusz, Dzika planeta;
  • gaz do dechy − dziwne, przestrzelone i czasem tandetne, choć klimatyczne rewiry filmowego świata, często tak złe, że aż dobre, np.: Plan 9 z kosmosu, Zombie 2, Galaktyka terroru.

Wszystkie produkcje dostępne są w jakości HD w oryginalnych wersjach językowych oraz z polskim lektorem lub napisami.

Tylko 12,99 zł miesięcznie

Dla miłośników kina przygotowano dwa plany subskrypcyjne: miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. FlixClassic działa w modelu sVOD, co oznacza, że widz, kupując jeden z dwóch proponowanych pakietów, otrzymuje dostęp do całego repertuaru filmowego.

Wygodne korzystanie z platformy zapewnia dostęp przez przeglądarkę oraz aplikacje iOS, Android, a wkrótce także Smart TV (trwa certyfikacja). Platforma FlixClassic umożliwia oglądanie filmów na 2 urządzeniach jednocześnie.

Przyjazne użytkowanie w zgodzie z potrzebami widzów

Rejestracja do platformy jest możliwa na flixclassic.pl poprzez założenie nowego konta lub połączenie go z kontem na Facebooku lub Google’u. Zapisując się do newslettera FlixClassic od 15 kwietnia do 29 kwietnia pod linkiem: www.portal.flixclassic.pl, można uzyskać darmowy dostęp do całej biblioteki filmów na 10 dni.

Partnerem platformy FlixClassic jest Fundacja Legalna Kultura i portal Filmoterapia.pl.

Za działania media relations odpowiada agencja Louder PR.

Platforma znajduję się pod linkiem www.flixclassic.pl

Źródło: Louder PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy...
W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt...
Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji...
Nowa oferta programowa stacji TVN
Wraz z wiosną nadchodzi nowa oferta programowa stacji TVN, której przyświeca idea dostarczania widzom wielowymiarowej rozrywki. Obecna ramówka jest odpowiedzią na potrzeby publiczności oraz dynamiczne zmiany rynku, a także realizacją obietnicy kontentu na najwyższym poziomie. Na antenie TVN pojawią się nowości, ale nie zabraknie również kontynuacji znanych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764