logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flixclassic promuje atrakcyjne ceny subskrypcji

  PR 20.09.2022, przeczytano 335 razy
ilustracja

Platforma VOD FlixClassic z klasykami kina z całego świata ruszyła z pierwszą kampanią promującą atrakcyjne ceny dołączenia do serwisu. W komunikacji wykorzystano stop-klatkę z filmu Metropolis – jednego z najbardziej spektakularnych filmów w dziejach kina niemego oraz animowany spot, do którego głosu użyczył Artur Barciś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flixclassic-promuje-atrakcyjne-ceny-subskrypcji,397267,artykul.html

Platforma FlixClassic proponuje miłośnikom kina dwa plany subskrypcyjne; miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. Przy zakupie rocznego abonamentu widzowie otrzymują 2-miesiące dostępu do platformy gratis. FlixClassic działa w modelu sVOD, co oznacza, że widz, kupując jeden z dwóch proponowanych pakietów, otrzymuje dostęp do całego repertuaru filmowego.

Obecnie zapaleni kinomaniacy mogą wybierać spośród blisko 350 tytułów, wśród których znajdują się evergreeny, zapomniane hity kinowe i perełki światowego kina. Wielbiciele klasyków na platformie FlixClassic odkryją również propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek.

- Film Metropolis już od niemal stulecia stanowi inspirację dla kolejnych pokoleń twórców filmowych. Amerykańskie Stowarzyszenie Operatorów Filmowych umieściło produkcję na liście 100 filmów będących kamieniami milowymi w kinematografii pod względem sztuki operatorskiej. Dlatego podczas planowania kampanii od razu wiedzieliśmy, że wykorzystamy stop-klatkę właśnie z niego. Naszym zdaniem idealnie zachęca do „odkrywania klasyki kina na nowo” – podkreśla Małgorzata Markiewicz, odpowiedzialna za komunikacje platformy.

W kampanii wykorzystano również animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś.

Kampania obejmuje social media i wyszukiwarkę Google, Performance oraz YouTube.

Źródło: FlixClassic

www.flixclassic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764