Platforma VOD FlixClassic z klasykami kina z całego świata ruszyła z pierwszą kampanią promującą atrakcyjne ceny dołączenia do serwisu. W komunikacji wykorzystano stop-klatkę z filmu Metropolis – jednego z najbardziej spektakularnych filmów w dziejach kina niemego oraz animowany spot, do którego głosu użyczył Artur Barciś.
Platforma FlixClassic proponuje miłośnikom kina dwa plany subskrypcyjne; miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. Przy zakupie rocznego abonamentu widzowie otrzymują 2-miesiące dostępu do platformy gratis. FlixClassic działa w modelu sVOD, co oznacza, że widz, kupując jeden z dwóch proponowanych pakietów, otrzymuje dostęp do całego repertuaru filmowego.
Obecnie zapaleni kinomaniacy mogą wybierać spośród blisko 350 tytułów, wśród których znajdują się evergreeny, zapomniane hity kinowe i perełki światowego kina. Wielbiciele klasyków na platformie FlixClassic odkryją również propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek.
- Film Metropolis już od niemal stulecia stanowi inspirację dla kolejnych pokoleń twórców filmowych. Amerykańskie Stowarzyszenie Operatorów Filmowych umieściło produkcję na liście 100 filmów będących kamieniami milowymi w kinematografii pod względem sztuki operatorskiej. Dlatego podczas planowania kampanii od razu wiedzieliśmy, że wykorzystamy stop-klatkę właśnie z niego. Naszym zdaniem idealnie zachęca do „odkrywania klasyki kina na nowo” – podkreśla Małgorzata Markiewicz, odpowiedzialna za komunikacje platformy.
W kampanii wykorzystano również animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś.
Kampania obejmuje social media i wyszukiwarkę Google, Performance oraz YouTube.
Źródło: FlixClassic