logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Flixclassic promuje atrakcyjne ceny subskrypcji

  PR 20.09.2022, przeczytano 133 razy
ilustracja

Platforma VOD FlixClassic z klasykami kina z całego świata ruszyła z pierwszą kampanią promującą atrakcyjne ceny dołączenia do serwisu. W komunikacji wykorzystano stop-klatkę z filmu Metropolis – jednego z najbardziej spektakularnych filmów w dziejach kina niemego oraz animowany spot, do którego głosu użyczył Artur Barciś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/flixclassic-promuje-atrakcyjne-ceny-subskrypcji,397267,artykul.html

Platforma FlixClassic proponuje miłośnikom kina dwa plany subskrypcyjne; miesięczny w cenie 12,99 zł oraz roczny w cenie 129,90 zł. Przy zakupie rocznego abonamentu widzowie otrzymują 2-miesiące dostępu do platformy gratis. FlixClassic działa w modelu sVOD, co oznacza, że widz, kupując jeden z dwóch proponowanych pakietów, otrzymuje dostęp do całego repertuaru filmowego.

Obecnie zapaleni kinomaniacy mogą wybierać spośród blisko 350 tytułów, wśród których znajdują się evergreeny, zapomniane hity kinowe i perełki światowego kina. Wielbiciele klasyków na platformie FlixClassic odkryją również propozycje niedostępne w innych polskich serwisach m.in.: Wielkie nadzieje, Góra boga kanibali, Ucieczka na Atenę, Obywatel John Doe czy Franciszek.

- Film Metropolis już od niemal stulecia stanowi inspirację dla kolejnych pokoleń twórców filmowych. Amerykańskie Stowarzyszenie Operatorów Filmowych umieściło produkcję na liście 100 filmów będących kamieniami milowymi w kinematografii pod względem sztuki operatorskiej. Dlatego podczas planowania kampanii od razu wiedzieliśmy, że wykorzystamy stop-klatkę właśnie z niego. Naszym zdaniem idealnie zachęca do „odkrywania klasyki kina na nowo” – podkreśla Małgorzata Markiewicz, odpowiedzialna za komunikacje platformy.

W kampanii wykorzystano również animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś.

Kampania obejmuje social media i wyszukiwarkę Google, Performance oraz YouTube.

Źródło: FlixClassic

www.flixclassic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W sobotę zakończył się sezon Speedway Grand Prix po raz pierwszy transmitowany w całości na platformach i kanałach TVN Warner Bros. Discovery. Walka o mistrzostwo świata na żużlu w cyklach SGP, SGP2 oraz SGP3 – organizowana po raz pierwszy przez Discovery Sports Events – przyciągnęła ponad 4 miliony widzów.
Wystartowała usługa Empik Ads
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla Partnerów w swoim środowisku online. Empik Ads umożliwia Sprzedawcom, Dostawcom, Producentom i Agencjom prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na Empik.com w dwóch opcjach: Produkt sponsorowany oraz Marka sponsorowana. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click) a reklamodawca może...
Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów...
Zapraszamy serdecznie do udziału w badaniu dotyczącym zmian w procesach zbierania informacji o użytkownikach. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764