logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foam-x, płyty piankowo - kartonowe w ofercie Antalis

  PR 24.10.2004, przeczytano 2195 razy

Wydrukowane prace wymagają odpowiedniej oprawy. Ciekawą propozycją jest zastosowanie płyt piankowo-kartonowych- Foam-x do aplikacji gotowych prac wydrukowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foam-x%2C-plyty-piankowo---kartonowe-w-ofercie-antalis,2434,artykul.html

Foam – x jest przeznaczony do zastosowań wewnętrznych, używany jest wszędzie tam, gdzie wymagana jest większa powierzchnia prezentacji, a praca ma być sztywna (« samonośna ») i lekka.
Co sprawia, że materiał ten jest tak często wykorzystywany w wystawiennictwie ?
Przyjrzyjmy się jego budowie.
Środkowa warstwa- rdzeń płyty jest wykonana z pianki polistyrenowej (twardej, sztywnej) o uporządkowanej, jednolitej strukturze drobnych, zamkniętych komórek powietrznych. Pianka mimo swojej sztywności zachowuje elastyczność, co pozwala na nieznaczne zaginanie płyty. Ponadto, niewątpliwą zaletą tego materiału jest łatwość obróbki, stabilność wymiarowa, dźwiękochłonność.
Obie strony zewnętrzne Foam-x pokryte są gładkim matowym kartonem, co daje możliwość wykorzystania jego powierzchni także do druku sitem. Płyty w kolorach białym i czarnym dostępne są w ofercie Antalis w trzech grubościach: 3 mm, 5 mm i 10 mm i dwóch formatach 1,00mx0,70m oraz 3,00mx 1,40m. Pozwala to wykorzystać Foam-x optymalnie przy wielu formatach użytkowych.
Gdzie najczęściej stosuje się tego typu nośnik?
Spory udział ma w dalszym ciągu użycie w wystawiennictwie targowym. Drugim częstym zastosowaniem są plansze informacyjne w sklepach. Dwustronnie oklejona grafiką płyta jest bardzo łatwa do zawieszenia. Nawet przy formacie 3,00mx 1,40m jest bardzo lekka i z powodzeniem można ją powiesić na żyłkach, bez budowania odpowiedniej – stabilnej konstrukcji. Gdyby jednak zdarzyło się tak, że plansza spada – nie spowoduje tak drastycznych zniszczeń jak inne płyty syntetyczne.
Istotnym sposobem wykorzystania tego materiału jest użycie go jako podłoża wydrukowanych prezentacji, plansz informacyjnych itp.Materiał zdobył też sympatyków wśród modelarzy. Łatwość obróbki tych płyt sprawia, że są one stosowane do wykonywania makiet.



avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764