logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group – wzmocnienia i awans w kreacji

  PR 21.11.2016, przeczytano 812 razy

Należąca do holdingu Focus Media Group agencja Focus Advantage wzmocniła swoje siły kreatywne. Na czele działu kreacji stanął Dawid Lekszycki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-%E2%80%93-wzmocnienia-i-awans-w-kreacji,30583,artykul.html

Lekszycki, dotychczas Creative Supervisor, awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji. W Focus Advantage pracuje od 2008 roku, w branży reklamowej – od 1995 r. Szlify zdobywał z McCann Ericson Paris, następnie pracował m.in. dla Arc Worldwide (Leo Burnett Group), Rapp Collins (DDB Communication Group) i JWT. Ducha rywalizacji ma we krwi, więc po godzinach można go spotkać na trasach amatorskich wyścigów samochodowych lub w sieci – pod adresem serwisu SieScigam.pl, który stworzył.

Do działu kreacji Focus Advantage dołączyli Maciej Braksal (Creative Group Head), Paulina Wyrzykowska (Senior Art Director), Magdalena Sołodyna (Junior Art Director) i Monika Braksal (Junior Art Director).

Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML) dla banków, FMCG, farmaceutyków i szeroko pojętej branży elektronicznej. Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym. W branży reklamowej od 2010 roku.

Paulina Wyrzykowska jest graficzką z wykształcenia i powołania. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, ukończyła też podyplomowe studia psychologii reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. W branży reklamowej od 2006 roku, doświadczenie zdobywała m.in. w Havas Worldwide, Radna i Radna The Ad Store, pracując dla klientów z branż energetycznej, bankowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, elektronicznej i FMCG. Obecnie specjalizuje się w działaniach new businessowych, prowadzi też prace projektowe dla klientów agencji.

Magdalena Sołodyna jest z wykształcenia architektką, a z wyboru – graficzką. Przed dołączeniem do zespołu Focus Advantage zdobywała doświadczenie pracując na własną rękę, głównie przy projektach identyfikacji wizualnej. Swobodnie posługuje się oprogramowaniem do tworzenia grafik 3D, zajmuje się m.in. modelowaniem i renderingiem. Pasjonuje się animacją (tak 2D, jak i 3D). Po pracy poświęca się innej pasji – muzyce, a jej hobby to nauki ścisłe i filmy sci-fi.

Monika Braksal studiuje na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, na Wydziale Grafiki. Zajmuje się ilustracją i plakatem, jest laureatką międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016 i finalistką biennale plakatu United Designs Alliance w Jeju w Korei Płd.

W skład Focus Media Group wchodzą, oprócz agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage, także agencja eventowa Imagine Nation i agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764