logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group dla Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU

  PR 02.10.2018, przeczytano 1027 razy

1 października br. ruszyła innowacyjna platforma inwestycyjna Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU SA - inPZU, dzięki której każdy może w bardzo prosty sposób kupić fundusze inwestycyjne i nimi zarządzać. Wprowadzenie platformy na rynek wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Oszczędzaj inwestując”. Za przygotowanie koncepcji strategiczno-kreatywnej działań reklamowych, ich realizację oraz stworzenie front-endu i layoutu serwisu odpowiada Focus Media Group. Agencja pozyskała zlecenia w drodze dwóch wygranych przetargów – pierwszego na działania związane ze stworzeniem serwisu i drugiego obejmującego komunikację platformy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-dla-towarzystwa-funduszy-inwestycyjnych-pzu,379589,artykul.html

inPZU to innowacyjna platforma, pozwalająca wybrać i kupić fundusz inwestycyjny dostosowany do indywidualnych potrzeb, a następnie nim zarządzać. Dzięki bardzo prostej mechanice platformy, a także intuicyjnej architekturze i przejrzystemu designowi korzystanie z inPZU jest niezwykle proste. Co więcej wystarczy już 100 zł, aby rozpocząć tworzenie swojego portfela inwestycyjnego. Konsumenci mogą również wpłacać i wypłacać aktywa w dowolnym momencie, ponieważ serwis jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

- Kluczem do stworzenia od podstaw serwisu inPZU było poznanie i zrozumienie biznesowych potrzeb TFI PZU SA oraz zaplanowanie wszystkich procesów, które będą mogli wykonywać użytkownicy platformy. Aby to osiągnąć wspólnie z zespołem TFI PZU przez prawie 6 miesięcy opracowywaliśmy ścieżki konsumenckie oraz makiety lo i hi-fi. Łącznie wyprodukowaliśmy prawie 100 ekranów, które następnie zostały przełożone na język HTML. Był to zdecydowanie jeden z większych projektów, jakie realizowaliśmy w ostatnim półroczu - mówi Maciej Samoraj, Senior Account Manager Focus Media Group.

W kampanii reklamowej, wspierającej wprowadzenie platformy inPZU na rynek, zostały podkreślone jej najważniejsze cechy, takie jak – innowacyjność, intuicyjność, dostępność i bardzo niskie opłaty za zarządzanie portfelem inwestycyjnym. Wszystkie kreacje, nawiązując do identyfikacji wizualnej TFI PZU SA i jednocześnie do layoutu serwisu, zostały utrzymane w prostej, przejrzystej formie oraz biało-niebieskiej kolorystyce.

- Szerokie kompetencje Focus Media Group pozwalają nam tworzyć złożone projekty począwszy od wieloetapowego procesu powstawania platformy, a skończywszy na opracowaniu wielokanałowej komunikacji. inPZU to zupełnie nowy produkt i swojego rodzaju rewolucja w świecie finansów. Umożliwia pomnażanie oszczędności poprzez inwestowanie w fundusze pasywne, a zainwestowane środki nie są w żaden sposób zamrożone. Brzmi to dość skomplikowanie, ale w rzeczywistości jest bardzo proste. Wyzwaniem od strony komunikacyjnej było przedstawienie nowej platformy oraz jej licznych benefitów w sposób zwięzły i zrozumiały. Dlatego też zdecydowaliśmy się na bardzo dynamiczną kreację, w której szybkie ujęcia ludzi korzystających z platformy zostały uzupełnione motion designem – dodaje Maciej Braksal, Creative Group Head Focus Media Group.

Focus Media Group odpowiadało za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii, realizację wszystkich działań prowadzonych w jej ramach, a także za zaprojektowanie architektury serwisu, stworzenie jego layoutu i front-endu. Kampania jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i prasie. W stacjach telewizyjnych są emitowane spoty w wersjach 15’’, a w radiowych – 30’’. Działania on-line objęły kampanię banerową i emisję spotów w wersjach 6’’ i 30’’.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764