logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group wyróżniona w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego”

  PR 14.07.2015, przeczytano 2903 razy
ilustracjastrzałka

Grupa agencji Focus Media Group została uhonorowana wyróżnieniem w raporcie specjalnym "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego 2015" przygotowanym przez Millward Brown wspólnie z Media i Marketing Polska. We wcześniejszych edycjach raportu Focus Media Group zdobyła wyróżnienie (2011) oraz tytuł „Agencji Roku 2013”. W tegorocznej edycji raportu tytuł „Agencji Roku” nie został przyznany, wyróżnienie specjalne było najwyższą nagrodą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-wyrozniona-w-raporcie-agencje-marketingu-zintegrowanego,25420,artykul.html

Raport „Agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego” oparty jest na wynikach badania satysfakcji klientów prowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie redakcji MMP. W prawie wszystkich kategoriach agencja uzyskała wyniki powyżej średniej. Wynik ten jest tym bardziej miarodajny, że na temat Focus Media Group wypowiedziało się dwukrotnie więcej marketerów niż średnio na temat innych agencji. - Cieszy nas, że jesteśmy w ocenie klientów w ścisłej czołówce jeśli chodzi o zadowolenie z obsługi oraz strategii - mówi Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.

Prawdziwa zdolność integracji kanałów

Jednak największym powodem do dumy jest docenienie przez klientów zdolności integrowania działań BTL i ATL (drugi najlepszy wynik w badaniu). - W zdecydowanej większości projektów, które realizujemy ściśle współpracujemy w ramach grupy, która skupia kompetencje i specjalistów ze wszystkich dziedzin szeroko pojętej reklamy. Pozwala nam to tworzyć skuteczne rozwiązania i pracować dla klientów, którzy doceniają prawdziwą umiejętność integracji działań - mówi Jakub Załuska, strategic director Focus Media Group.

W skład grupy Focus Media Group - poza agencją marketingu zintegrowanego Fcous Advantage - wchodzi również Imagine Nation - agencja eventowa oraz Comfitura - agencja interaktywna. Ta ostatnia została także dostrzeżona we wspomnianym raporcie jako jedna z najlepiej ocenionych firm digitalowych. W badaniu satysfakcji klientów Comfitura poprawiła świetny, ubiegłoroczny wynik.

Źródło: Focus Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764