logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group wyróżniona w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego”

  PR 14.07.2015, przeczytano 2022 razy
ilustracjastrzałka

Grupa agencji Focus Media Group została uhonorowana wyróżnieniem w raporcie specjalnym "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego 2015" przygotowanym przez Millward Brown wspólnie z Media i Marketing Polska. We wcześniejszych edycjach raportu Focus Media Group zdobyła wyróżnienie (2011) oraz tytuł „Agencji Roku 2013”. W tegorocznej edycji raportu tytuł „Agencji Roku” nie został przyznany, wyróżnienie specjalne było najwyższą nagrodą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-wyrozniona-w-raporcie-agencje-marketingu-zintegrowanego,25420,artykul.html

Raport „Agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego” oparty jest na wynikach badania satysfakcji klientów prowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie redakcji MMP. W prawie wszystkich kategoriach agencja uzyskała wyniki powyżej średniej. Wynik ten jest tym bardziej miarodajny, że na temat Focus Media Group wypowiedziało się dwukrotnie więcej marketerów niż średnio na temat innych agencji. - Cieszy nas, że jesteśmy w ocenie klientów w ścisłej czołówce jeśli chodzi o zadowolenie z obsługi oraz strategii - mówi Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.

Prawdziwa zdolność integracji kanałów

Jednak największym powodem do dumy jest docenienie przez klientów zdolności integrowania działań BTL i ATL (drugi najlepszy wynik w badaniu). - W zdecydowanej większości projektów, które realizujemy ściśle współpracujemy w ramach grupy, która skupia kompetencje i specjalistów ze wszystkich dziedzin szeroko pojętej reklamy. Pozwala nam to tworzyć skuteczne rozwiązania i pracować dla klientów, którzy doceniają prawdziwą umiejętność integracji działań - mówi Jakub Załuska, strategic director Focus Media Group.

W skład grupy Focus Media Group - poza agencją marketingu zintegrowanego Fcous Advantage - wchodzi również Imagine Nation - agencja eventowa oraz Comfitura - agencja interaktywna. Ta ostatnia została także dostrzeżona we wspomnianym raporcie jako jedna z najlepiej ocenionych firm digitalowych. W badaniu satysfakcji klientów Comfitura poprawiła świetny, ubiegłoroczny wynik.

Źródło: Focus Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764