logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group wzmacnia client service

  PR 18.03.2019, przeczytano 445 razy
Agnieszka Pludrak

Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku Projekt Manager zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli Account Managera koordynuje pracę zespołu dedykowanego Telewizji Polsat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-wzmacnia-client-service,381677,artykul.html

Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager odpowiada za realizację działań BTL i event marketingowych dla klienta z branży finansowej oraz koordynację wybranych procesów new businessowych. Z branżą reklamową jest związana od niemal 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru BTL. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Walk – najpierw jako Account Manager, a następnie - Senior Account Manager. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Unlimited, Ernst Creative i Fabryce Pomysłów. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: BSH, CEDC, Ferrero, Klosterfrau Healthcare Group, Nationale-Nederlanden, Nikon, NN Investment Partners, USP Zdrowie czy Volkswagen Samochody Użytkowe.

Natalia Sieńkowska w roli Project Managera zajmuje się opracowywaniem strategii działań promocyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Sieńkowska ma ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Poprzednio pełniła funkcję Account Managera w Loyalty Point. Była również związana z IQ Marketing oraz Laboratorium Komunikacji. Realizowała akcje eventowe, CSR, konkursy i loterie konsumenckie m.in. dla: Danone, EA Sports, Ferrero, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Nivea, SC Johnson, Żywiec Zdrój.

ilustracjastrzałka

Paulina Pistor objęła stanowisko Account Manager, na którym jest odpowiedzialna za koordynację działań zespołu dedykowanego Telewizji Polsat. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej pracowała w agencji Nairobia, gdzie jako Senior Account Executive realizowała zintegrowane projekty marketingowe m.in. dla: Colgate-Palmolive, Danone, Kompanii Piwowarskiej, Reckit Benckiser oraz Samsunga.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Tomasz Bocheński nagrodzony przez Society for News Design
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, jako jedyny z Polski, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of Print News Design. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go
10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas...
Business Insider uruchamia platformę Business Insider TRENDS, która będzie skupiać aktywności dotyczące trendów w biznesie i technologii zmieniających biznes. Wśród podejmowanych inicjatyw w ramach platformy Business Insider TRENDS znajdzie się cykl konferencji on-line, publikacja raportu Business Insider Global Trends Report o światowych trendach, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764