logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group wzmacnia client service

  PR 18.03.2019, przeczytano 407 razy
Agnieszka Pludrak

Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku Projekt Manager zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli Account Managera koordynuje pracę zespołu dedykowanego Telewizji Polsat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-wzmacnia-client-service,381677,artykul.html

Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager odpowiada za realizację działań BTL i event marketingowych dla klienta z branży finansowej oraz koordynację wybranych procesów new businessowych. Z branżą reklamową jest związana od niemal 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru BTL. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Walk – najpierw jako Account Manager, a następnie - Senior Account Manager. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Unlimited, Ernst Creative i Fabryce Pomysłów. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: BSH, CEDC, Ferrero, Klosterfrau Healthcare Group, Nationale-Nederlanden, Nikon, NN Investment Partners, USP Zdrowie czy Volkswagen Samochody Użytkowe.

Natalia Sieńkowska w roli Project Managera zajmuje się opracowywaniem strategii działań promocyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Sieńkowska ma ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Poprzednio pełniła funkcję Account Managera w Loyalty Point. Była również związana z IQ Marketing oraz Laboratorium Komunikacji. Realizowała akcje eventowe, CSR, konkursy i loterie konsumenckie m.in. dla: Danone, EA Sports, Ferrero, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Nivea, SC Johnson, Żywiec Zdrój.

ilustracjastrzałka

Paulina Pistor objęła stanowisko Account Manager, na którym jest odpowiedzialna za koordynację działań zespołu dedykowanego Telewizji Polsat. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej pracowała w agencji Nairobia, gdzie jako Senior Account Executive realizowała zintegrowane projekty marketingowe m.in. dla: Colgate-Palmolive, Danone, Kompanii Piwowarskiej, Reckit Benckiser oraz Samsunga.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.
Gazeta.pl po raz kolejny łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders – tym razem w ramach projektu „Białoruskie domino 2021”. W związku ze współpracą na łamach portalu regularnie będą prezentowane reporterskie teksty, analizy i wywiady. Prowadzone działania mają na celu wsparcie białoruskiej drogi do wolności.
Czym są orbity ekscentryczne, geostacjonarne i polarne? Na czym polegają misje na Marsa i jak idą ludzkości wyprawy poza Ziemię? O tym wszystkim można usłyszeć w nowym cyklu podcastowym TOK FM "Usługi Kosmiczne dla Ludności". Audycje, prowadzone przez Piotra Jaśkowiaka, dostępne są na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM - premiera kolejnych odcinków ma miejsce w...
Nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery...
Już 3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących - Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764