logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group wzmacnia client service

  PR 18.03.2019, przeczytano 474 razy
Agnieszka Pludrak

Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku Projekt Manager zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli Account Managera koordynuje pracę zespołu dedykowanego Telewizji Polsat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-wzmacnia-client-service,381677,artykul.html

Agnieszka Pludrak jako Senior Account Manager odpowiada za realizację działań BTL i event marketingowych dla klienta z branży finansowej oraz koordynację wybranych procesów new businessowych. Z branżą reklamową jest związana od niemal 12 lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru BTL. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Walk – najpierw jako Account Manager, a następnie - Senior Account Manager. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Unlimited, Ernst Creative i Fabryce Pomysłów. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: BSH, CEDC, Ferrero, Klosterfrau Healthcare Group, Nationale-Nederlanden, Nikon, NN Investment Partners, USP Zdrowie czy Volkswagen Samochody Użytkowe.

Natalia Sieńkowska w roli Project Managera zajmuje się opracowywaniem strategii działań promocyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Sieńkowska ma ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Poprzednio pełniła funkcję Account Managera w Loyalty Point. Była również związana z IQ Marketing oraz Laboratorium Komunikacji. Realizowała akcje eventowe, CSR, konkursy i loterie konsumenckie m.in. dla: Danone, EA Sports, Ferrero, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Nivea, SC Johnson, Żywiec Zdrój.

ilustracjastrzałka

Paulina Pistor objęła stanowisko Account Manager, na którym jest odpowiedzialna za koordynację działań zespołu dedykowanego Telewizji Polsat. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej pracowała w agencji Nairobia, gdzie jako Senior Account Executive realizowała zintegrowane projekty marketingowe m.in. dla: Colgate-Palmolive, Danone, Kompanii Piwowarskiej, Reckit Benckiser oraz Samsunga.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lokalna eko inicjatywa AMS na start oferty Digital Indoor w Sadyba Best Mall w Warszawie
Aż 840 litrów śmieci zostało zebranych przez pracowników AMS w akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa AMS promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.
Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad...
Ogólnopolski Ekotest Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska rozpoczęła ogólnopolski test poświęcony ekologii. Celem badania jest zebranie informacji o wiedzy Polaków nt. ochrony środowiska. Za każdy wypełniony test WP przeznaczy 1 zł na sadzenie lasu.
TikTok, jako platforma rozrywkowa zachęcająca społeczność do kreatywnej i autentycznej ekspresji, stale udostępnia twórcom nowe narzędzia pomagające w nawiązywaniu więzi z ich widzami. Jednym z nich jest TikTok LIVE – transmisje na żywo zapewniające dodatkowe możliwości dotarcia do swoich odbiorców. Platforma udostępniła również nowe funkcje...
Dlaczego Polacy wybierają webinary?
Webinary, czyli internetowe szkolenia, cieszą się w ostatnim czasie bardzo dużą popularnością. Co zachęca do wzięcia w nich udziału? Jak się okazuje, najważniejszy dla uczestników jest rozwój, a pandemia nie ma wpływu na wybranie webinarów jako formy szkolenia – tak twierdzi 76% ankietowanych z badania home.pl. Prawie jedna trzecia z ankietowanych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764