logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group ze świąteczną komunikacją Jack Daniel's

  PR 26.11.2018, przeczytano 3348 razy
ilustracjastrzałka

Trwa świąteczna kampania Jack Daniel’s pod hasłem „Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866”. Za przygotowanie materiałów sprzedażowych do kanałów on-trade i off-trade odpowiadało Focus Media Group. Działanie zostało realizowane w ramach stałej obsługi marki Jack Daniel’s, którą agencja prowadzi od 10 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-ze-swiateczna-komunikacja-jack-daniel-s,380296,artykul.html

Jack Daniel’s to amerykańska Tennessee Whiskey tworzona od 1866 roku. Swój niepowtarzalny smak i aromat, a także bursztynową barwę zawdzięcza beczkom, w których dojrzewa latami. Są one robione ręcznie z amerykańskiego dębu, bez użycia kleju czy gwoździ i każda z nich jest używana tylko raz. Nawiązując do tradycyjnych technik tworzenia whiskey w materiałach POS, towarzyszących najnowszej kampanii, zostały wykorzystane oryginalne beczki Jack Daniel’s.

ilustracjastrzałka

- Naszym zadaniem było przygotowanie materiałów sprzedażowych, podkreślających, że Jack Daniel’s to idealna propozycja prezentu, za jakością którego stoi tradycja i niezmienność procesów tworzenia whiskey. Wykorzystanie oryginalnych beczek znakomicie wpisywało się w tę koncepcję – powiedział Kamil Ślusarski, Account Manager Focus Media Group.

ilustracjastrzałka

Kampania rozpoczęła się w listopadzie. Focus Media Group odpowiadało za zaprojektowanie i nadzór nad produkcją materiałów POS do kanałów on-trade i off-trade.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764