logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Focus Media Group ze świąteczną komunikacją Jack Daniel's

  PR 26.11.2018, przeczytano 3974 razy
ilustracjastrzałka

Trwa świąteczna kampania Jack Daniel’s pod hasłem „Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866”. Za przygotowanie materiałów sprzedażowych do kanałów on-trade i off-trade odpowiadało Focus Media Group. Działanie zostało realizowane w ramach stałej obsługi marki Jack Daniel’s, którą agencja prowadzi od 10 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/focus-media-group-ze-swiateczna-komunikacja-jack-daniel-s,380296,artykul.html

Jack Daniel’s to amerykańska Tennessee Whiskey tworzona od 1866 roku. Swój niepowtarzalny smak i aromat, a także bursztynową barwę zawdzięcza beczkom, w których dojrzewa latami. Są one robione ręcznie z amerykańskiego dębu, bez użycia kleju czy gwoździ i każda z nich jest używana tylko raz. Nawiązując do tradycyjnych technik tworzenia whiskey w materiałach POS, towarzyszących najnowszej kampanii, zostały wykorzystane oryginalne beczki Jack Daniel’s.

ilustracjastrzałka

- Naszym zadaniem było przygotowanie materiałów sprzedażowych, podkreślających, że Jack Daniel’s to idealna propozycja prezentu, za jakością którego stoi tradycja i niezmienność procesów tworzenia whiskey. Wykorzystanie oryginalnych beczek znakomicie wpisywało się w tę koncepcję – powiedział Kamil Ślusarski, Account Manager Focus Media Group.

ilustracjastrzałka

Kampania rozpoczęła się w listopadzie. Focus Media Group odpowiadało za zaprojektowanie i nadzór nad produkcją materiałów POS do kanałów on-trade i off-trade.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach...
Sebastian Stankiewicz w gangsterskim spocie społecznym
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los – w najnowszym spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”. 
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego
Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.
Canon wspiera odbudowę raf koralowych
W wyniku partnerstwa powstało przełomowe, pierwsze w swoim rodzaju laboratorium hodowli koralowców w zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wykorzystuje ono zaawansowaną technologię obrazowania, której celem jest zwiększenie odporności raf koralowych na zmiany klimatu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764