logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fog Film oraz Vein Postproduction z produkcją dla Multisport

  PR 28.03.2023, przeczytano 880 razy
ilustracja

Wystartowała kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników, których jest w Polsce już blisko 1,2 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fog-film-oraz-vein-postproduction-z-produkcja-dla-multisport,399427,artykul.html

Uruchomienie platformy wspierane jest spotami video, za których wyprodukowanie odpowiada dom produkcyjny FOG Film. Za postprodukcję odpowiada VEIN Postproduction. Seria spotów przedstawia parę bohaterów, którzy podejmują się różnych aktywności dostępnych w szerokiej ofercie programu MultiSport.

- Misją MultiSport jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz zachęcanie Polaków do codziennej aktywności. Zaprojektuj Formę to całkowicie nowatorskie narzędzie motywacji i inspiracji do aktywnego stylu życia, które w połączeniu z kartą MultiSport pozwala zbudować solidne fundamenty zdrowego stylu życia. Zaprojektuj Formę jest kompletną bazą wiedzy o tym, jak prawidłowo ćwiczyć, jeść, odpoczywać, oddychać i spać, by czuć się lepiej każdego dnia. To szczególnie ważne, teraz gdy widzimy jak duży i negatywny wpływ na nasze zdrowie psychofizyczne miała pandemia. Jak wynika z naszych badań aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na samopoczucie - aż 82% użytkowników MultiSport uważa, że dzięki aktywności fizycznej czują się lepiej – mówi Dorota Szostek-Rejowska, Head of Marketing & e-commerce w Benefit Systems.

Materiały promujące kampanię można zobaczyć m.in. w social mediach MultiSport – na Facebooku i Instagramie, a także w przestrzeni digital. Oprócz głównego spotu, powstały liczne krótkie formaty reklamowe podzielone według dyscyplin oraz grup docelowych.

- Na etapie produkcyjnym niezwykle ważne było odpowiednie zaplanowanie nie tylko spotu głównego, ale również jego wszystkich krótszych form. Takie podejście sprawiło, że opowiedzieliśmy zarówno spójną historię aktywnej fizycznie pary, ale również kilka oddzielnych historii poświęconych konkretnym dyscyplinom i różnorodnym podejściom do projektowania swojej formy – dodaje reżyser spotów Jakub Kaliciński.

Kampania potrwa do 16 kwietnia 2023.

Źródło: Benefit Systems

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764