logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fog Film oraz Vein Postproduction z produkcją dla Multisport

  PR 28.03.2023, przeczytano 596 razy
ilustracja

Wystartowała kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników, których jest w Polsce już blisko 1,2 mln.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fog-film-oraz-vein-postproduction-z-produkcja-dla-multisport,399427,artykul.html

Uruchomienie platformy wspierane jest spotami video, za których wyprodukowanie odpowiada dom produkcyjny FOG Film. Za postprodukcję odpowiada VEIN Postproduction. Seria spotów przedstawia parę bohaterów, którzy podejmują się różnych aktywności dostępnych w szerokiej ofercie programu MultiSport.

- Misją MultiSport jest propagowanie zdrowego stylu życia oraz zachęcanie Polaków do codziennej aktywności. Zaprojektuj Formę to całkowicie nowatorskie narzędzie motywacji i inspiracji do aktywnego stylu życia, które w połączeniu z kartą MultiSport pozwala zbudować solidne fundamenty zdrowego stylu życia. Zaprojektuj Formę jest kompletną bazą wiedzy o tym, jak prawidłowo ćwiczyć, jeść, odpoczywać, oddychać i spać, by czuć się lepiej każdego dnia. To szczególnie ważne, teraz gdy widzimy jak duży i negatywny wpływ na nasze zdrowie psychofizyczne miała pandemia. Jak wynika z naszych badań aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na samopoczucie - aż 82% użytkowników MultiSport uważa, że dzięki aktywności fizycznej czują się lepiej – mówi Dorota Szostek-Rejowska, Head of Marketing & e-commerce w Benefit Systems.

Materiały promujące kampanię można zobaczyć m.in. w social mediach MultiSport – na Facebooku i Instagramie, a także w przestrzeni digital. Oprócz głównego spotu, powstały liczne krótkie formaty reklamowe podzielone według dyscyplin oraz grup docelowych.

- Na etapie produkcyjnym niezwykle ważne było odpowiednie zaplanowanie nie tylko spotu głównego, ale również jego wszystkich krótszych form. Takie podejście sprawiło, że opowiedzieliśmy zarówno spójną historię aktywnej fizycznie pary, ale również kilka oddzielnych historii poświęconych konkretnym dyscyplinom i różnorodnym podejściom do projektowania swojej formy – dodaje reżyser spotów Jakub Kaliciński.

Kampania potrwa do 16 kwietnia 2023.

Źródło: Benefit Systems

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764