logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

FOKUS TV startuje z kampanią wizerunkową

  PR 17.07.2014, przeczytano 1004 razy
ilustracjastrzałka

Po dwóch tygodniach kampanii taktycznej, promującej wybrane programy z ramówki, telewizja FOKUS TV przeszła do kolejnego etapu – kampanii wizerunkowej, skupiającej się na pokazaniu atrybutów stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fokus-tv-startuje-z-kampania-wizerunkowa,22202,artykul.html

Kampania realizowana jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie i Trójmieście. Temat przewodni z reklam na nośnikach outdoorowych kontynuowany jest w reklamach prasowych, na stronach internetowych, a także w stacjach radiowych grupy medialnej ZPR (wymieńmy jakich).

- FOKUS TV to telewizja, która uczy, bawi, angażuje, inspiruje do działania, daje satysfakcję z poznawania świata. Oferujemy widzom niepowtarzalną rozrywkę, która poszerza horyzonty i uwrażliwia – mówi Ewa Lampart, szefowa stacji FOKUS TV.

Źródło: FOKUS TV

Dodatkowe informacje:

FOKUS TV to bezpłatna ogólnopolska telewizja o profilu edukacyjno-poznawczym, którą od początku nadawania, tj. 28 kwietnia, obejrzało już 15,6 mln widzów! Codziennie włącza ją ponad 2 mln widzów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątkowe koncerty nadawane z Hard Rock Cafe w Warszawie w ramach 2. edycji Festiwalu Klasyki Rocka oraz kolejna odsłona Wielkiego Testu z Klasyki Rocka to kluczowe elementy wakacyjnej ramówki Rock Radia w 2022 r. Już teraz słuchacze mogą sprawdzić propozycje stacji na lato i rozpocząć prawdziwie rockowy czas.
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach
SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.
Z  początkiem  lipca,  w  związku  z  zawieszeniem  wydawania  magazynów  „Dobre  Wnętrze”   i  „M  jak  Mieszkanie”,  nastąpią  zmiany  personalne  w  pionie  „Wnętrza”  Grupy  ZPR  Media,  które ...
Urlop nad morzem, miejscy bohaterowie i wspomnienia beztroskich czasów - to przewodnie tematy wakacyjnej ramówki Radia Pogoda. Przez całe lato 2022 słuchacze stacji będą mogli wziąć udział nie tylko w konkursach, ale też w potańcówkach, a na antenie usłyszą dodatkowo rozmowy z wyjątkowymi gośćmi i fragmenty ciekawych audiobooków.
Arte.tv w wersji ukraińskiej
Bezpłatna platforma streamingowa ARTE.tv udostępnia najlepsze europejskie reportaże i koncerty nie tylko w wersji polskiej, ale także ukraińskiej. W specjalnej zakładce Ukraińcy, którzy mieszkają w Polsce, znajdą wyselekcjonowane programy z oferty ARTE.tv w języku ukraińskim i/lub z ukraińskimi napisami oraz opisy filmów po ukraińsku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764