logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia 3M 1080 i zmiana koloru Audi A6: poniżej 24 minut

  PR 28.07.2014, przeczytano 5879 razy
ilustracjastrzałka

Mniej niż 24 minuty potrzebował sześcioosobowy zespół z programu 3M Endorsed Vehicle Graphics Installer by całkowicie zmienić kolor luksusowego Audi A6. Do bicia rekordu świata podczas tegorocznych targów Dub It w Kielcach wykorzystano folię 3M 1080.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-3m-1080-i-zmiana-koloru-audi-a6%3A-ponizej-24-minut,22273,artykul.html

Standardowa aplikacja folii i zmiana koloru auta może potrwać od kilku godzin do nawet kilku dni. Ekipa pod wodzą RR Customs postanowiła dokonać zmiany czarnego Audi A6 na niebieski metallic w mniej niż 30 minut, przy wykorzystaniu wyjątkowo łatwej w aplikacji folii 3M 1080. Oficjalne bicie rekordu odbyło się podczas kieleckich targów Dub It.

- Byliśmy podzieleni na 3 dwuosobowe zespoły, z których każda zajmowała się inną częścią auta. Pracowaliśmy jak w transie, nie patrząc na zegar odliczający czas, ani tym bardziej nie słysząc wrzawy publiczności. Zdenerwowanie towarzyszyło nam do samego końca. W pewnym momencie zauważyłem, że jeden z teamów skończył przed czasem oklejanie folią swojej części i zaczął pomagać mojemu zespołowi. Wiedzieliśmy, że zyskujemy dodatkowe sekundy i wynik może być naprawdę imponujący – powiedział Rafał Mierzwa z firmy RR Customs.

Ostatecznie ekipa z programu 3M Endorsed Vehicle Graphics Installer uzyskała wynik 23 minuty i 57 sekund, poprawiając wcześniejszy rezultat o ponad 6 minut! Nowymi rekordzistami świata zostali: Rafał Żmuda i Rafał Mierzwa (RR Customs), Dariusz Rajman i Grzegorz Czarnecki (Datexa), Krystian Czyż z firmy Graffit oraz Marcin Paszkiewicz z firmy www.zmianakoloruauta.pl.

- Przede wszystkim bardzo się cieszę i jestem dumny z całej ekipy. Spotkały się cztery różne firmy, niepracujące ze sobą na co dzień, ale wspólnie czujące tą samą pasję i miłość do tunningu. Pokazaliśmy to podczas sobotniego bicia rekordu, a o naszym sukcesie zadecydowały trzy czynniki. Przede wszystkim wieloletnie doświadczenie w branży, bardzo dobra współpraca, ale także zastosowanie folii 3M, dzięki której aplikowanie nowego koloru przebiegło bardzo sprawnie i bezproblemowo. Możliwości tego produktu są ogromne! – podsumował Marcin Paszkiewicz z firmy www.zmianakoloruauta.pl

Rekordziści podkreślają jednak, że nie jest to ich ostatnie słowo i ustanowiony nowy rekord świata może już niedługo znów zostać pobity.

- Myślę, że są możliwości do tego, żeby osiągnąć jeszcze lepszy czas. Jest to kwestia zgrania, współpracy całego zespołu oraz przede wszystkim dobrego sprzętu i użytej folii – powiedział Marcin Paszkiewicz. - Na pewno niedługo będziemy chcieli jeszcze poprawić wynik i spróbować zejść poniżej 20 minut – dodał Rafał Mierzwa z RR Customs.

Partnerami bicia rekordu świata były firmy RR Customs, Romulus – dystrybutor folii 3M, a także salon samochodowy Audi Marszałek z Częstochowy, który udostępnił auto do tunningu.

Źródło: 3M Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Standardowa aplikacja folii i zmiana koloru auta może potrwać od kilku godzin do nawet kilku dni.

Po co zatem bić rekord?

Żeby klienci mieli w ręku argument nie do obalenia, że da się zmienić kolor auta w przerwie obiadowej i nie trzeba samochodów zostawiać u wykonawcy na 3 dni.
A jak stawki polecą na łeb na szyję, to się odechce bicia rekordów.

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764