logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia 3M Envision 480Cv3 plus technologia HP Latex na Remadays 2016

  PR 17.02.2016, przeczytano 1479 razy

Proekologiczność oraz szeroki zakres gwarancji folii reklamowych – to główne tematy poruszane przez amerykańską firmę 3M podczas targów reklamy wizualnej RemaDays 2016. W ramach wydarzenia zaprezentowano m.in. działanie ekologicznego druku wykonanego na folii graficznej 3M oraz przedstawiono zakres gwarancji 3M MCS


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-3m-envision-480cv3-plus-technologia-hp-latex-na-remadays-2016,27518,artykul.html

Na pojazdach, tablicach, budynkach, szyldach, podłogach – grafika znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie celem jest zareklamowanie produktu lub usługi. Do produkcji grafiki często wykorzystywana jest odpowiednia folia reklamowa. Przy jej wyborze nabywcy poza ceną, coraz częściej kierują się także innymi czynnikami. Wśród nich można wymienić m.in: wpływ na środowisko naturalne, czy też szerokość gwarancji obejmująca nie tylko sam produkt, ale i wydruk oraz aplikację folii.

Odpowiedzią na zapotrzebowanie branży jest proekologiczny druk wykonany w technologii HP Latex na folii graficznej 3M Envision 480Cv3, który został pokazany podczas targów Rema Days 2016 na stoisku certyfikowanej drukarni DPSdruk.pl, będącej częścią AR Contact.

- Aż 60% mniej rozpuszczalników, brak chloru, metali ciężkich, PCW, flantów, częściowo wykonany z biodegradowalnych materiałów – to tylko niektóre cechy wyróżniające zastosowaną technologię - powiedział Piotr Kaczyński z firmy AR Contact.

Ważnym elementem proekologicznego druku jest wykorzystanie technologii HP Latex, dającej m.in. możliwość laminowania wydruku od razu po wyjęciu z maszyny drukującej.

- Druk latexowy gwarantuje bardzo wysoką trwałość, elastyczność, fotograficzną jakość wydruku oraz odporność na UV. Co więcej, wydruk nie musi odparowywać z rozpuszczalników 36-48 godzin jak w przypadku druku solwentowego. Tusze lateksowe są oparte na bazie wody, w pełni bezwonne, ekologiczne i bezpieczne dla człowieka – podkreślał Sławomir Kot-Zaniewski, prezes firmy Integart.

Na targach Rema Days 2016 poruszono także inną istotną kwestię - zakres gwarancji związany z jej wykorzystaniem folii graficznej. Większość producentów folii działających na polskim rynku zapewnia gwarancję wyłącznie na sam produkt, a nie np. na wydruk, czy jego późniejszą aplikację. Zupełnie inaczej działa 3M MCS - pierwsza tego typu gwarancja na rynku reklamowym, sprawdzona i z powodzeniem funkcjonująca od wielu lat w Europie.

- 3M MCS Warranty to najszersza na rynku reklamowym gwarancja, potwierdzająca optymalne zachowanie grafiki w pełnym okresie. To unikatowa na polskim rynku możliwość zabezpieczenia grafiki reklamowej na każdym etapie jej produkcji. Certyfikat 3M MCS daje klientom pełną gwarancję, że grafika zostanie prawidłowo przygotowana, wydrukowana i zabezpieczona – powiedział Adam Larson – Global Business Development Manager, Commercial Solutions Division 3M USA.

Certyfikat 3M MCS jest udzielany firmie, która używa wyłącznie oryginalnych materiałów 3M, właściwych tuszy oraz drukuje na odpowiednich drukarkach, jak np. HP Latex, Vutek, Durst, etc. Folia, drukarka i tusz powinny być ze sobą kompatybilne i optymalnie dopasowane, zapewniając w ten sposób wymaganą trwałość, adhezję i aplikację. W Polsce gwarancję 3M MCS zapewniają cztery firmy: AR Contact, ABAT, Globart, G&G Studio.

Proekologiczny druk wykonany w technologii HP latex na folii graficznej 3M Envision 480Cv3 można zobaczyć na stoisku DPSdruk.pl podczas targów Rema Days 2016, które odbywają się w dniach 16-18.02.2016 r. w Nadarzynie.

Galeria: 3M na targach Remadays 2016

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764