logo
WIADOMOŚCI

Folia Api Copper Kettle na etykietach whiskey Hopes & Dreams

  PR 06.12.2017, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka

API Group poinformowała o kolejnym udanym wdrożeniu jej specjalistycznego podłoża, wzbogacającego finalny produkt i zwiększającego jego atrakcyjność. Tym razem stworzona przez brytyjską firmę folia API Copper Kettle znalazła zastosowanie przy produkcji etykiet na nową whiskey klasy bourbon – Hopes & Dreams. Stylizowana na styl „vintage”, nadaje ona całej butelce tego nowo wprowadzonego na rynek i – jak podaje właściciel marki – unikalnego trunku bardziej wysublimowany charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-api-copper-kettle-na-etykietach-whiskey-hopes-and-dreams,34757,artykul.html

Etykieta, stworzona z udziałem materiałów API, ma – obok chwytliwych haseł reklamowych – w jeszcze większym stopniu wyróżnić markę Hopes & Dreams na rynku. Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia. Z tego też względu etykieta jest stylizowana na czasy Dzikiego Zachodu, a wprowadzona w niej folia Copper Kettle nadaje butelce charakter „niedbałego” luksusu. Folię zastosowano w widniejących na etykiecie literach oraz w podwójnej obwódce otaczającej całość ilustracji. Dodaje ona też blasku dwóm sardonicznym pieczęciom, które po wnikliwym przyjrzeniu się zawierają hasło „Edycja limitowana”.

- Nasz wybór padł na Copper Kettle firmy API, gdyż folia ta oferuje wspaniałą, wyróżniającą nas stylistykę, zapewniającą wrażenie autentyczności, co idzie w parze z projektem samej etykiety – mówi Chad Michael, którego studio projektanckie odpowiadało za jej stworzenie. – Jako że cała marka kreuje historię maszynowo produkowanej whiskey bourbon, połysk zapewniany przez folię może się wydawać swego rodzaju ironią. Jednak nawet butelka o wydźwięku satyrycznym musi mieć odpowiedni wygląd.

Folia jest zadrukowywana w firmie Colve St. Press przy użyciu maszyny typograficznej Heidelberg oraz miedzianych form. - Jak wynika z informacji ze strony przedstawicieli drukarni, folia API znakomicie współgrała z ząbkowym podłożem, jakie wybraliśmy z myślą o etykiecie – kontynuuje Chad Michael. – Od początku do końca cały proces poligraficzny przebiegał niezwykle gładko i bez przestojów, w czym duża zasługa firmy API, która zaoferowała nam nie tylko właściwy materiał, ale też odpowiednie wsparcie techniczne.

Chad Michael Studio, z siedzibą w Dallas w stanie Teksas, istnieje od 2014 roku i specjalizuje się w kreowaniu marek, projektowaniu opakowań oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w już istniejących oraz nowych produktach. Chad Michael, jako właściciel firmy, otrzymał przez ostatnie trzy lata szereg wyróżnień i nagród za tworzone prace, m.in. Award of Excellence przyznawaną przez magazyn Communication Arts oraz Young Gun 15.

Więcej informacji na temat Chad Michael Studio można znaleźć na stronie www.chadmichaelstudio.com, zaś o drukarni odpowiedzialnej za wyprodukowanie etykiety Hopes & Dreams – na stronie www.clovestpress.com

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia."
Nie jestem millenialsem, a moje życie nie jest takie niebanalne. Rozumiem, że mam inne kubki smakowe i nie powinienem tego pić?

avatar użytkownika
,

Ale oni tam omawiają działanie na zmysły opakowaniem, a nie smakiem - więc tak ostrożnie to chyba mógłbyś skosztować?  

Najnowsze w tym dziale:

Mark Andy Student Awards 2018 – nagrody wręczone
W pierwszej połowie br. firma Mark Andy ogłosiła konkurs Mark Andy Student Awards 2018, skierowany do studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem. Był on częścią jej strategicznego programu, obejmującego szereg działań edukacyjnych, dedykowanych przyszłym pracownikom drukarń i firm przetwórczych. W ramach konkursu studenci z całej Europy...
Loop Industries, Inc., innowacyjna firma w dziedzinie rozwiązań przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz PepsiCo, Inc. ogłosiły zawarcie wieloletniej umowy, która umożliwi PepsiCo zakup i produkcję opakowań z plastików wytwarzanych w amerykańskiej fabryce Loop, w tym plastiku PET Loop pozyskiwanego w 100% z recyklingu.
Nowa wycinarka wizytówek Autocut Pro w ofercie Grafmasz
Najnowsze urządzenie Morgana Systems zostało skonstruowane z myślą o drukarniach cyfrowych poszukujących wielofunkcyjnych, zautomatyzowanych i wydajnych rozwiązań umożliwiających wykonanie szerokiej gamy produktów tj. wizytówki, karty, zaproszenia itp.
Biokompozyty Durasense, Lineo, E-tales: Stora Enso dla e-commerce
W ostatnim czasie oferta firmy Stora Enso została rozszerzona m.in. o biokompozyty DuraSense, ligninę Lineo oraz e-TALES – rozwiązania dedykowane sprzedaży detalicznej przez Internet. Jak podaje firma, to kolejne innowacyjne, a zarazem konkurencyjne cenowo rozwiązania bazujące na surowcach odnawialnych w jej portfolio.
Zakłady Artystyczne ART z partnerami na targach 4 Print Week
Zakłady Artystyczne ART wraz ze swoimi partnerami - GL Optic i firmą OKI - zaprezentowały swoją ofertę podczas niedawno zakończonych w Poznaniu targów 4 Print Week. Wystawa dla firmy zakończyła się sukcesem, a najnowsze prezentowane tam rozwiązanie GL Optic - GL Spectrolux (precyzyjny i szybki – jak podkreśla jego producent - miernik światła) został nagrodzony podczas tego...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone