logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia Api Copper Kettle na etykietach whiskey Hopes & Dreams

  PR 06.12.2017, przeczytano 1128 razy
ilustracjastrzałka

API Group poinformowała o kolejnym udanym wdrożeniu jej specjalistycznego podłoża, wzbogacającego finalny produkt i zwiększającego jego atrakcyjność. Tym razem stworzona przez brytyjską firmę folia API Copper Kettle znalazła zastosowanie przy produkcji etykiet na nową whiskey klasy bourbon – Hopes & Dreams. Stylizowana na styl „vintage”, nadaje ona całej butelce tego nowo wprowadzonego na rynek i – jak podaje właściciel marki – unikalnego trunku bardziej wysublimowany charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-api-copper-kettle-na-etykietach-whiskey-hopes-and-dreams,34757,artykul.html

Etykieta, stworzona z udziałem materiałów API, ma – obok chwytliwych haseł reklamowych – w jeszcze większym stopniu wyróżnić markę Hopes & Dreams na rynku. Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia. Z tego też względu etykieta jest stylizowana na czasy Dzikiego Zachodu, a wprowadzona w niej folia Copper Kettle nadaje butelce charakter „niedbałego” luksusu. Folię zastosowano w widniejących na etykiecie literach oraz w podwójnej obwódce otaczającej całość ilustracji. Dodaje ona też blasku dwóm sardonicznym pieczęciom, które po wnikliwym przyjrzeniu się zawierają hasło „Edycja limitowana”.

- Nasz wybór padł na Copper Kettle firmy API, gdyż folia ta oferuje wspaniałą, wyróżniającą nas stylistykę, zapewniającą wrażenie autentyczności, co idzie w parze z projektem samej etykiety – mówi Chad Michael, którego studio projektanckie odpowiadało za jej stworzenie. – Jako że cała marka kreuje historię maszynowo produkowanej whiskey bourbon, połysk zapewniany przez folię może się wydawać swego rodzaju ironią. Jednak nawet butelka o wydźwięku satyrycznym musi mieć odpowiedni wygląd.

Folia jest zadrukowywana w firmie Colve St. Press przy użyciu maszyny typograficznej Heidelberg oraz miedzianych form. - Jak wynika z informacji ze strony przedstawicieli drukarni, folia API znakomicie współgrała z ząbkowym podłożem, jakie wybraliśmy z myślą o etykiecie – kontynuuje Chad Michael. – Od początku do końca cały proces poligraficzny przebiegał niezwykle gładko i bez przestojów, w czym duża zasługa firmy API, która zaoferowała nam nie tylko właściwy materiał, ale też odpowiednie wsparcie techniczne.

Chad Michael Studio, z siedzibą w Dallas w stanie Teksas, istnieje od 2014 roku i specjalizuje się w kreowaniu marek, projektowaniu opakowań oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w już istniejących oraz nowych produktach. Chad Michael, jako właściciel firmy, otrzymał przez ostatnie trzy lata szereg wyróżnień i nagród za tworzone prace, m.in. Award of Excellence przyznawaną przez magazyn Communication Arts oraz Young Gun 15.

Więcej informacji na temat Chad Michael Studio można znaleźć na stronie www.chadmichaelstudio.com, zaś o drukarni odpowiedzialnej za wyprodukowanie etykiety Hopes & Dreams – na stronie www.clovestpress.com

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia."
Nie jestem millenialsem, a moje życie nie jest takie niebanalne. Rozumiem, że mam inne kubki smakowe i nie powinienem tego pić?

avatar użytkownika
,

Ale oni tam omawiają działanie na zmysły opakowaniem, a nie smakiem - więc tak ostrożnie to chyba mógłbyś skosztować?  

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso a zmiany klimatyczne: „kluczem do sukcesu jest współpraca”
W kontekście globalnych zmagań w kierunku zneutralizowania i dostosowania się do zmian klimatycznych, Stora Enso stara się odgrywać w tym procesie ważną rolę. Johan Holm, kierujący w niej jednostką Carbon Neutrality wymienia działania podejmowane przez firmę w tym obszarze, jak też nakreśla plany na najbliższe lata. Podkreśla przy tym znaczenie współpracy pomiędzy podmiotami...
Stora Enso bada wpływ opakowań na ekologię systemów żywnościowych
Stora Enso opublikowała swoje najnowsze badania, rzucające – jak podkreśla – nowe światło na znaczenie opakowania w kontekście zwiększenia proekologiczności systemów żywnościowych. W raporcie zatytułowanym „Opakowania spożywcze dla lepszych systemów żywnościowych” firma wskazuje 13 czynników wpływających na łańcuch wartości związany z opakowaniem spożywczym....
Wydruk po raz kolejny z Duplo
Drukarnia Wydruk z Katowic po raz kolejny zdecydowała się na zakup urządzenia z oferty Duplo. Tym razem wybrała system zbierająco-broszurujący Duplo 600i. Od jakiegoś czasu w firmie pracuje również bigówko-falcerka Multigraf Touchline CF-375 oraz automatyczna linia do oprawy zeszytowej iSaddle – oba urządzenia z oferty Duplo Polska. Dostawcą wszystkich tych maszyn...
API Folie Polska na Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2023
W dniach 1-2 czerwca br. w hotelu Aquarius Spa w Kołobrzegu odbywać się będzie Kongres Etykiety Samoprzylepne 2023, organizowany przez wydawnictwo Polski Drukarz. Wśród współorganizatorów wydarzenia po raz kolejny znajdzie się firma API Folie Polska. Katarzyna Kozińska – jej dyrektor zarządzająca – wygłosi referat podczas stanowiącej integralną część kongresu 18....
„Cyfrowa rewolucja – odkryj nowe horyzonty w świecie opakowań”
Firma DKS - multibrandowy dostawca, który od 30 lat zajmuje się wdrożeniami kompleksowych rozwiązań dla druku – już niebawem na dwa dni „zamieni się” w drukarnię, oferującą dwie innowacyjne, pełnie linie do produkcji opakowań. W dniach 21-22 czerwca, w godzinach 9.00- 16.30, wraz z firmą Akonda i partnerami zaprasza na konferencję oraz warsztaty do swojej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764