logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia Api Copper Kettle na etykietach whiskey Hopes & Dreams

  PR 06.12.2017, przeczytano 1380 razy
ilustracjastrzałka

API Group poinformowała o kolejnym udanym wdrożeniu jej specjalistycznego podłoża, wzbogacającego finalny produkt i zwiększającego jego atrakcyjność. Tym razem stworzona przez brytyjską firmę folia API Copper Kettle znalazła zastosowanie przy produkcji etykiet na nową whiskey klasy bourbon – Hopes & Dreams. Stylizowana na styl „vintage”, nadaje ona całej butelce tego nowo wprowadzonego na rynek i – jak podaje właściciel marki – unikalnego trunku bardziej wysublimowany charakter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-api-copper-kettle-na-etykietach-whiskey-hopes-and-dreams,34757,artykul.html

Etykieta, stworzona z udziałem materiałów API, ma – obok chwytliwych haseł reklamowych – w jeszcze większym stopniu wyróżnić markę Hopes & Dreams na rynku. Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia. Z tego też względu etykieta jest stylizowana na czasy Dzikiego Zachodu, a wprowadzona w niej folia Copper Kettle nadaje butelce charakter „niedbałego” luksusu. Folię zastosowano w widniejących na etykiecie literach oraz w podwójnej obwódce otaczającej całość ilustracji. Dodaje ona też blasku dwóm sardonicznym pieczęciom, które po wnikliwym przyjrzeniu się zawierają hasło „Edycja limitowana”.

- Nasz wybór padł na Copper Kettle firmy API, gdyż folia ta oferuje wspaniałą, wyróżniającą nas stylistykę, zapewniającą wrażenie autentyczności, co idzie w parze z projektem samej etykiety – mówi Chad Michael, którego studio projektanckie odpowiadało za jej stworzenie. – Jako że cała marka kreuje historię maszynowo produkowanej whiskey bourbon, połysk zapewniany przez folię może się wydawać swego rodzaju ironią. Jednak nawet butelka o wydźwięku satyrycznym musi mieć odpowiedni wygląd.

Folia jest zadrukowywana w firmie Colve St. Press przy użyciu maszyny typograficznej Heidelberg oraz miedzianych form. - Jak wynika z informacji ze strony przedstawicieli drukarni, folia API znakomicie współgrała z ząbkowym podłożem, jakie wybraliśmy z myślą o etykiecie – kontynuuje Chad Michael. – Od początku do końca cały proces poligraficzny przebiegał niezwykle gładko i bez przestojów, w czym duża zasługa firmy API, która zaoferowała nam nie tylko właściwy materiał, ale też odpowiednie wsparcie techniczne.

Chad Michael Studio, z siedzibą w Dallas w stanie Teksas, istnieje od 2014 roku i specjalizuje się w kreowaniu marek, projektowaniu opakowań oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w już istniejących oraz nowych produktach. Chad Michael, jako właściciel firmy, otrzymał przez ostatnie trzy lata szereg wyróżnień i nagród za tworzone prace, m.in. Award of Excellence przyznawaną przez magazyn Communication Arts oraz Young Gun 15.

Więcej informacji na temat Chad Michael Studio można znaleźć na stronie www.chadmichaelstudio.com, zaś o drukarni odpowiedzialnej za wyprodukowanie etykiety Hopes & Dreams – na stronie www.clovestpress.com

Źródło: API Folie Polska Sp. z o.o.

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Jak zaznacza jej właściciel, nowy trunek jest skierowany do pokolenia tzw. millenials oraz do osób gustujących w whiskey, prowadzących niebanalny tryb życia."
Nie jestem millenialsem, a moje życie nie jest takie niebanalne. Rozumiem, że mam inne kubki smakowe i nie powinienem tego pić?

avatar użytkownika
,

Ale oni tam omawiają działanie na zmysły opakowaniem, a nie smakiem - więc tak ostrożnie to chyba mógłbyś skosztować?  

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764