logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia elektrostatyczna na ściany i inne powierzchnie

   01.06.2011, przeczytano 9818 razy
ilustracjastrzałka

Dyskret Sp. z o.o., dostawca niszowych mediów do druku - m.in. adhezyjnej folii Penstick, wprowadza na polski rynek elektrostatyczną folię ClingZ. Materiał przylegać ma do prawie wszystkich suchych wewnętrznych powierzchni bez wykorzystania kleju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-elektrostatyczna-na-sciany-i-inne-powierzchnie,12626,artykul.html

Folia ma właściwości elektrostatyczne z obu stron, nawet po zadruku, dzięki czemu można ''przyklejać'' grafiki reklamowe także zadrukowaną stroną, do szyb, witryn sklepowych, a także - już tradycyjnie - do tynku, tapet, szyb, drewna, marmuru, metalu, PVC, papieru, poliwęglanu, powierzchni lakierowanych itd. Brak kleju to brak śladów na powierzchni, możliwość wielokrotnego repozycjonowania i łatwa aplikacja. Fakt, że materiał nie wymaga specjalistycznej aplikacji, ułatwia dotarcie do odbiorców przekazu reklamowego. Folię można zadrukowywać na ploterach UV, maszynach offsetowych oraz HP Indigo (certyfikat HP).

Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża. Po folii można pisać markerami co pozostawia pole do kolejnych zastosowań - np. podczas szkoleń, promocji, itp.

Hasło promujące nowy nośnik brzmi: ''Naelektryzowana możliwościami!'', co nawiązuje bezpośrednio do właściwości folii.

Źródło: Dyskret
www.adversio.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Ania)

anka_p o sobie:

Dostawca niszowych i standardowych materiałów dla drukarni i agencji reklamy.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża." - a co ze szkodliwością dla zdrowia?? Z czego to jest zrobione i czy bardzo śmierdzi - np. jak zwykła folia PCV?

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764