logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia elektrostatyczna na ściany i inne powierzchnie

   01.06.2011, przeczytano 12476 razy
ilustracjastrzałka

Dyskret Sp. z o.o., dostawca niszowych mediów do druku - m.in. adhezyjnej folii Penstick, wprowadza na polski rynek elektrostatyczną folię ClingZ. Materiał przylegać ma do prawie wszystkich suchych wewnętrznych powierzchni bez wykorzystania kleju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-elektrostatyczna-na-sciany-i-inne-powierzchnie,12626,artykul.html

Folia ma właściwości elektrostatyczne z obu stron, nawet po zadruku, dzięki czemu można ''przyklejać'' grafiki reklamowe także zadrukowaną stroną, do szyb, witryn sklepowych, a także - już tradycyjnie - do tynku, tapet, szyb, drewna, marmuru, metalu, PVC, papieru, poliwęglanu, powierzchni lakierowanych itd. Brak kleju to brak śladów na powierzchni, możliwość wielokrotnego repozycjonowania i łatwa aplikacja. Fakt, że materiał nie wymaga specjalistycznej aplikacji, ułatwia dotarcie do odbiorców przekazu reklamowego. Folię można zadrukowywać na ploterach UV, maszynach offsetowych oraz HP Indigo (certyfikat HP).

Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża. Po folii można pisać markerami co pozostawia pole do kolejnych zastosowań - np. podczas szkoleń, promocji, itp.

Hasło promujące nowy nośnik brzmi: ''Naelektryzowana możliwościami!'', co nawiązuje bezpośrednio do właściwości folii.

Źródło: Dyskret
www.adversio.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża." - a co ze szkodliwością dla zdrowia?? Z czego to jest zrobione i czy bardzo śmierdzi - np. jak zwykła folia PCV?

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764