logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia elektrostatyczna na ściany i inne powierzchnie

   01.06.2011, przeczytano 14079 razy
ilustracjastrzałka

Dyskret Sp. z o.o., dostawca niszowych mediów do druku - m.in. adhezyjnej folii Penstick, wprowadza na polski rynek elektrostatyczną folię ClingZ. Materiał przylegać ma do prawie wszystkich suchych wewnętrznych powierzchni bez wykorzystania kleju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-elektrostatyczna-na-sciany-i-inne-powierzchnie,12626,artykul.html

Folia ma właściwości elektrostatyczne z obu stron, nawet po zadruku, dzięki czemu można ''przyklejać'' grafiki reklamowe także zadrukowaną stroną, do szyb, witryn sklepowych, a także - już tradycyjnie - do tynku, tapet, szyb, drewna, marmuru, metalu, PVC, papieru, poliwęglanu, powierzchni lakierowanych itd. Brak kleju to brak śladów na powierzchni, możliwość wielokrotnego repozycjonowania i łatwa aplikacja. Fakt, że materiał nie wymaga specjalistycznej aplikacji, ułatwia dotarcie do odbiorców przekazu reklamowego. Folię można zadrukowywać na ploterach UV, maszynach offsetowych oraz HP Indigo (certyfikat HP).

Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża. Po folii można pisać markerami co pozostawia pole do kolejnych zastosowań - np. podczas szkoleń, promocji, itp.

Hasło promujące nowy nośnik brzmi: ''Naelektryzowana możliwościami!'', co nawiązuje bezpośrednio do właściwości folii.

Źródło: Dyskret
www.adversio.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża." - a co ze szkodliwością dla zdrowia?? Z czego to jest zrobione i czy bardzo śmierdzi - np. jak zwykła folia PCV?

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764