logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia elektrostatyczna na ściany i inne powierzchnie

   01.06.2011, przeczytano 14245 razy
ilustracjastrzałka

Dyskret Sp. z o.o., dostawca niszowych mediów do druku - m.in. adhezyjnej folii Penstick, wprowadza na polski rynek elektrostatyczną folię ClingZ. Materiał przylegać ma do prawie wszystkich suchych wewnętrznych powierzchni bez wykorzystania kleju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-elektrostatyczna-na-sciany-i-inne-powierzchnie,12626,artykul.html

Folia ma właściwości elektrostatyczne z obu stron, nawet po zadruku, dzięki czemu można ''przyklejać'' grafiki reklamowe także zadrukowaną stroną, do szyb, witryn sklepowych, a także - już tradycyjnie - do tynku, tapet, szyb, drewna, marmuru, metalu, PVC, papieru, poliwęglanu, powierzchni lakierowanych itd. Brak kleju to brak śladów na powierzchni, możliwość wielokrotnego repozycjonowania i łatwa aplikacja. Fakt, że materiał nie wymaga specjalistycznej aplikacji, ułatwia dotarcie do odbiorców przekazu reklamowego. Folię można zadrukowywać na ploterach UV, maszynach offsetowych oraz HP Indigo (certyfikat HP).

Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża. Po folii można pisać markerami co pozostawia pole do kolejnych zastosowań - np. podczas szkoleń, promocji, itp.

Hasło promujące nowy nośnik brzmi: ''Naelektryzowana możliwościami!'', co nawiązuje bezpośrednio do właściwości folii.

Źródło: Dyskret
www.adversio.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: anka_p

(Anna Podgórska)

anka_p o sobie:

.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

"Dzięki CilngZ można również eksponować zdjęcia i dekoracje w domach prywatnych, bez szkód dla podłoża." - a co ze szkodliwością dla zdrowia?? Z czego to jest zrobione i czy bardzo śmierdzi - np. jak zwykła folia PCV?

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764