logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Folia i samochód

Strona 2/2  1 2

| 09.09.2010 08:09

jestem ciekaw czy komornik to "weźmie" a macie przynajmniej podpis na fakturze ?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Małopolska
wiadomości: 1583
w Signs.pl od 04.05.2005
IP: 83.3.117.XXX

| 09.09.2010 13:09


On 2010-09-08 19:21, kardig27 wrote:

Kolega dzis poszedł załatwić komornika bo on się bawił nie będzie.



A co ma do tego komornik?
Panowie wy naprawdę wiecie co robicie?
Komornik działa na podstawie wyroku, orzeczenia sądu. Jedynie co możecie to dogadać się z klientem. Jeżeli dalej będzie odmawiał zapłaty to to sprawę do prokuratury jako wyłudzenie.

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + +

kefir-press
wiadomości: 853
w Signs.pl od 25.08.2005
IP: 77.254.39.XXX

Diplodoc Diplodoc | 09.09.2010 14:09


Jeżeli dalej będzie odmawiał zapłaty to to sprawę do prokuratury jako wyłudzenie.


Ale jakie wyłudzenie? Skąd wziąłeś wyłudzenie?
Przecież firma wyraźnie określiła, że nie przyjmuje usługi oraz oczekuje doprowadzenia auta do stanu sprzed jej wykonania.

Kwestie odbioru usługi oraz ewentualnych reklamacji reguluje UMOWA cywilna a nie prokuratura.

Należy więc zacząć od analizy zawartych umów i na tej podstawie podjąć działania.

-----------------

Diplodoc

| 09.09.2010 17:09


Ale jakie wyłudzenie? Skąd wziąłeś wyłudzenie?
Przecież firma wyraźnie określiła, że nie przyjmuje usługi oraz oczekuje doprowadzenia auta do stanu sprzed jej wykonania.

Kwestie odbioru usługi oraz ewentualnych reklamacji reguluje UMOWA cywilna a nie prokuratura.

Należy więc zacząć od analizy zawartych umów i na tej podstawie podjąć działania.

-----------------




Podejrzewam, że umowy nie ma.
Są dowody na to w jakim stanie auto było przed klejeniem. Fakt autor wątku kleił na świeży poprawki lakiernicze, ale z drugiej strony w takim stanie klient doprowadził auto.
Sprawa nie jest jasna. Trzeba próbować się dogadać, jeżeli nie to wtedy straszyć prokuraturą, właśnie jako wyłudzenie. Czyli zlecenie pracy i unikanie zapłaty.

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + +

kefir-press
wiadomości: 853
w Signs.pl od 25.08.2005
IP: 77.254.39.XXX

| 09.09.2010 21:09

A przepraszam, czy ktoś zwrócił uwagę, że Panowie kleili folią z kanalikami - z definicji i reguły nie przeznaczonej na przetłoczenia, a Iveco MA przetłoczenia ???

No właśnie, może problem leży gdzieś indziej, zaprawki lakiernicze to może druga strona medalu. Chociaż teraz robimy właśnie takie auto (11-letni opel movano) i bacznie obserwujemy lakier i zachowanie folii. Jeśli jest tylko w jakikolwiek sposób podejrzana - nacinamy przetłoczenia, co może nie jest estetyczne ale konieczne w takim wypadku.

Poza tym w umowie mamy zapis, że nie odpowiadamy za stan lakierniczy auta. No bo i czemu mielibyśmy MY odpowiadać. Jedyne co możemy zrobić to analiza organoleptyczna w trakcie odtłuszczania. Jeśli coś jest nie tak należy albo poinformować klienta o odstąpieniu od realizacji usługi albo wykonać pracę z zachowaniem należytej ostrożności.

Pozdrawiam!

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 83.27.3.XXX

kardig27 kardig27 | 10.09.2010 18:09



(Wiadomość zmodyfikowana przez: kardig27 dnia 24.10.2010 23:59)

kardig27
?

Warszawa
wiadomości: 5
w Signs.pl od 07.09.2010
IP: 178.42.239.XXX

| 10.09.2010 20:09


On 2010-09-10 18:48, kardig27 wrote:
[quote]
On 2010-09-09 21:18, psh wrote:
A przepraszam, czy ktoś zwrócił uwagę, że Panowie kleili folią z kanalikami - z definicji i reguły nie przeznaczonej na przetłoczenia, a Iveco MA przetłoczenia ???

On 2010-09-10 18:48, kardig27 wrote:

Nie wiem w jakiej agencji Pan pracuje (jesli Pan pracuje) ale widać że słabe doświadczenie.
Sądzę że zwrócili uwagę wszyscy na to jaką folią było klejone ponieważ jest to na poczatku zdania, a czemu nic nie negowali tego?? bo folia kanalikowa jest do przetłoczeń ale nie wielkich ,takich jak w IVECO. Na internecie jest wiele wyopowiedzi w tym temacie i osoby szkolące same to potwierdzają.


Słabe doświadczenie?! Mam za sobą setki (!) samochodów w tym takie auta jak ferrari, lamborghini, masserati, porsche, bmw, mercedes itd. Posiadam kompetencje do wypowiedzi w tym zakresie. Mam też porównanie praktyczne oraz wiedzę teoretyczną. Dlaczego producent w karcie technicznej produktu twierdzi, że cyt.:

"Folie z klejem mikrostrukturalnym (Rapid Air) – są to materiały przystosowane do oklejania
powierzchni prostych lub lekko załamanych. W przypadku powierzchni z przetłoczeniami powinny być używane zgodnie z zaleceniami odnośnie folii kalandrowanych."

A z tego co wiem to folii kalandrowanych nie należy kłaść na przetłoczenia, ewentualnie małe przetłoczenia wprowadzić i naciąć. A na Iveco są przetłoczenia, może nie takie jak na Sprinterze, ale są.



On 2010-09-10 18:48, kardig27 wrote:

Pozowlę sobie zacytowac wypowiedź pewnego Pana na tym forum:

[quote]
A nawiasem mówiąc przytoczę wypowiedź pana Marcina Kowalskiego, który na tym forum jest ambasadorem folii oracal:
(...)

To chyba tyle jesli chodzi o folię kanalikową.


Bardzo łatwo mówić tak na szkoleniach i propagować tego typu informacje nie biorąc odpowiedzialności za ewentualne reklamacje (bo powodów, że folia się nie trzyma może być przecież wiele).

Prowadząc własną działalność każdy ryzykuje swoje pieniądze w ten czy inny sposób. Jednym ze sposobów na nieprzespane noce jest użycie folii kanalikowej na przetłoczeniach. Dla mnie klej strukturalny, który MIEJSCOWO przytrzymuje klej w przetłoczeniu jest NIEWIARYGODNY! Ale każdy może mieć własne zdanie na ten temat.

Najlepiej rozwiązała to firma 3M, która do swojej folii kanalikowej zaleca gruntowanie przetłoczenia specjalnym promotorem adhezji. To już ma (jakiś) sens.


Dobra sprawa i tak się wyjaśniła, doszliśmy do porozumienia.


No to przynajmniej dobrze, że się jakoś sprawa zakończyła mam nadzieję że pozytywnie.

Pozdrawiam!

(Wiadomość zmodyfikowana przez: psh dnia 10.09.2010 20:31)

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 83.27.31.XXX
Strona 2/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764