logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Folia niewymagająca laminowania

Strona 2/2  1 2

| 09.10.2020 20:10

To nie to... To był zwykły monomer, który jakoby miał dzięki swoim właściwościom nie wymagać laminatu. A UV Gel podobnie go nie wymaga, jak i moja UV, w efekcie większość dość specyficznej naszej produkcji lecimy z laminatem. A teraz mam coś takiego, gdzie laminatu być nie może z pewnych względów i po prostu chciałem to cudo przetestować, czy się sprawdzi.

Podłogówkę znam i drukowałem. Nawet daje radę, ku mojemu zdziwieniu. Muszę tylko jakieś centrum handlowe namówić, na test naklejek covidowych, by sprawdzić to pod odpowiednim obciążeniem gdzieś na wejściach.

avatar użytkownika
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 174
w Signs.pl od 05.03.2004
IP: 77.114.104.XXX

| 09.10.2020 23:10

hiram, 2020-10-09 20:00
PogromcaLatexu, 2020-10-09 16:08
Print and Walk wtrzymuje kilka dni na ekspozycji wystawowej.


Masz na myśli aż kilka dni, czy tylko kilka dni? ;-)


Na targi ktore trwaja 5 dni spoko, ale po 3-5 dniach folia w miejscu chodzenia byla juz dosyc starta ;)

brak ikonki
+ +

Gliwice
wiadomości: 69
w Signs.pl od 28.05.2020
IP: 5.173.117.XXX

| 12.10.2020 11:10

drukowałem UV na najzwyklejszym monomerze bez laminatu naklejki na podłogę. 4 dni targów, grafika się nie zdarła, czym byłem zaskoczony. Druk na tuszach Mimaki lus-170.
Więc jak dobre tusze nie trzeba jakiś specjalnych folii

-----------------
a w przerwie od pracy dobra kawka: www.czaro.cafe/

brak ikonki
+ + + +

ŁDZ
wiadomości: 358
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 37.225.14.XXX

| 12.10.2020 11:10

PogromcaLatexu, 2020-10-09 16:08
Print and Walk wtrzymuje kilka dni na ekspozycji wystawowej.


może zadrukowany solwentem lub latexem.

zadrukowany UV lub UV GELem wytrzymuje spokojnie powyżej 1 miesiąca.
w firmie na wejściu i w bramie rozładunkowej mamy naklejki naklejone od maja. cały czas sie trzymają i wyglądają, wiadomo w bramie troche bardziej zniszczona bo palety i wózki.

-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !
Power Canon Colorado 3M MCS inks & EFI Vutek 3M inks 5m

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Puszczykowo
wiadomości: 1063
w Signs.pl od 15.11.2011
IP: 83.0.209.XXX

| 12.10.2020 14:10

PogromcaLatexu, 2020-10-09 23:35
Na targi ktore trwaja 5 dni spoko, ale po 3-5 dniach folia w miejscu chodzenia byla juz dosyc starta ;)


A czym dokładnie to drukowałeś?

avatar użytkownika
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 174
w Signs.pl od 05.03.2004
IP: 77.114.104.XXX

| 12.10.2020 14:10

tom-ldz, 2020-10-12 11:04
drukowałem UV na najzwyklejszym monomerze bez laminatu naklejki na podłogę. 4 dni targów, grafika się nie zdarła, czym byłem zaskoczony. Druk na tuszach Mimaki lus-170.
Więc jak dobre tusze nie trzeba jakiś specjalnych folii


Ale w razie jakby ktoś złamał na tym nogę, to byłoby słabo...

Farby Mimaki LUS-170 sa moim zdaniem dość miękkie. Masz UCJV? Mam tę maszynę z kolorem białym.

avatar użytkownika
+ + + +

Wrocław
wiadomości: 174
w Signs.pl od 05.03.2004
IP: 77.114.104.XXX

| 12.10.2020 16:10

hiram, 2020-10-12 14:35
PogromcaLatexu, 2020-10-09 23:35
Na targi ktore trwaja 5 dni spoko, ale po 3-5 dniach folia w miejscu chodzenia byla juz dosyc starta ;)


A czym dokładnie to drukowałeś?


Latex

brak ikonki
+ +

Gliwice
wiadomości: 69
w Signs.pl od 28.05.2020
IP: 89.25.180.XXX

| 13.10.2020 23:10



Ale w razie jakby ktoś złamał na tym nogę, to byłoby słabo...


Zamawiający zamawiał naklejki, gdzie sobie je przyklei jego problem. Ma opcję zamówić z laminatem podłogowym, ale szkoda im kasy.
tak, mam UCJV

-----------------
a w przerwie od pracy dobra kawka: www.czaro.cafe/

brak ikonki
+ + + +

ŁDZ
wiadomości: 358
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 31.183.195.XXX

| 14.10.2020 17:10

Jak naklejka na będzie na ścianie i ktoś głową uderzy to też może być kiepsko ;)

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Ostrowiec Świętokrzyski
wiadomości: 1132
w Signs.pl od 20.06.2017
IP: 94.254.129.XXX

| 14.10.2020 19:10

kreograf, 2020-10-14 17:34
Jak naklejka na będzie na ścianie i ktoś głową uderzy to też może być kiepsko ;)


albo poliże bo lody wydrukowane i się zatruje..

-----------------
a w przerwie od pracy dobra kawka: www.czaro.cafe/

brak ikonki
+ + + +

ŁDZ
wiadomości: 358
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 31.183.195.XXX
Strona 2/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764