logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Folia odblaskowa do oklejenia auta: Oralite 5400, Reflekton?

   14.08.2015, przeczytano 4853 razy

Czy do oklejenia auta lepiej można zastosować folię odblaskową wylewaną Oralite 5400? Czy jest trwalsza niż Reflekton? Na samochodzie jest małe przetłoczenie ale to nie przeszkadzało przy klejeniu. Chodzi mi o trwałość i odporność na warunki pogodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-odblaskowa-do-oklejenia-auta%3A-oralite-5400%2C-reflekton,25682,artykul.html

5 lat temu oklejaliśmy podobny samochód i tam folia do dzisiaj się trzyma, ale nie pamiętam z jakiej firmy ta folia była... w każdym razie nie była na pewno wylewana. Teraz zastanawiam się nad folią odblaskową wylewaną - samochód służy do pilotażu czyli grafika biało-czerwona (pasy na przemian biały/czerwony).

Odpowiedź

Święta zasada aplikatora brzmi "Czytaj karty technologiczne stosowanych folii bo będziesz miał kłopoty." Kolejna to "stosuj folie zgodnie z przeznaczeniem". Użycie folii monomerycznych (czytaj najtańszych) to prosta droga do reklamacji i w konsekwencji poprawiania wykonanej pracy na swój koszt.

Najtańsze folie, nazywane ekonomicznymi mają zastosowanie w miejscach nie narażonych na działanie promieniowania UV, co prawie zawsze oznacza promieniowanie słoneczne. Zatem ich stosowanie na zewnątrz nie ma sensu, chyba że czas ekspozycji wyniesie góra miesiąc.

Radzę prowadzić karty zleceń. Dzięki nim nawet po wielu latach można odtworzyć informacje o parametrach druku czy użytych materiałach.

Pozdrawiam
Krzysztof Wolski


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764