Witamwszystkich
chciałem zapytac o klejenie taką folią na szybie która jest lekko profilowana... bo wydaje mi się że zrobią mi sie fałdy.....proszę o pomoc jak taką szybę oklejać
Witamwszystkich
chciałem zapytac o klejenie taką folią na szybie która jest lekko profilowana... bo wydaje mi się że zrobią mi sie fałdy.....proszę o pomoc jak taką szybę oklejać
Witam
Próbowałbym od środka szyby do krawędzi, na większości aut wychodzi bez problemu. Jeżeli zaczynają się robić załamania to dogrzej potem opalarką i dociśnij raklą. Folia się odkształci ale nie podniesie się.
pozdrawiam
hmm ale jak na profilowanej szybie..hmm powiedzmy o kształcie wycinku kola jak sie cos kładzie to musi sie zawijac One vision nie jest termoplastyczn awiec jak to zrobic aby bylo dobrze krok po kroku
i dziekuje za poprzedni post...zawsze cos
Czekam i czekam na odp. i jej nie ma Jesli jest szyba profilowana do środka to zaczynać wyklejać od środka?aby nie było zagięć??od góry od dołu? proszę o pomoc krok po kroku...czy pod czas klejenia włączyć ogrzewanie tylnej szyby?? szybka pomoc wskazana
ogrzewanie szyby nic nie da, za slabe, ogolnie pewnej krzywizny raczej nie przeskoczysz, jesli szyba jest wypukla, zaczynasz od srodka, jesli wklesla, to tez od srodka, tak czy inaczej jesli to ksztalt sferyczny, na srodku jest dobrze zaczynac, i powoli na boki jakos, temperatura podwyzszona wskazana (suszarka do wlosow za 20zl np), wiecej sie chyba nie da doradzic niestety... dobrze jest wczesniej przemyslec sobie i wyobrazic, gdzie folia moze zostac, i tam ja lekko delikatnie naciagac ...
Hmm nie dużo wskazówek ale mimo to bardzo dziękuję : aha a czy od papieru oddzielić folię całą czy co centymetr podczas klejenia odłączać od papieru trzymając ją blisko szyby?? hmm czyli mam rozumieć ze na środku oddzielam papier a potem powoli idę na boki tak?
czy podklad caly czy nie, to zalezy od wielkosci, od tego czy samemu czy z kims...
Jak ciezki temat, do tego klejenie w pojedynke, to moze byc ciezko... wiekszosc oneway'i ktore naklejalem w jedna lub dwie osoby kleilem przez "pol" czyli najpierw wypozycjonowanie, unieruchomienie, zagiecie w polowie po krotszym boku (jesli taki istnieje), odlepienie folii od podkladu, odciecie papieru (koniecznie nozyczkami albo nozykiem ostrym, odtargiwanie niedopuszczalne ze wzgledu na kawalki naddartego podkladu pozostajace na folii, no i dalej to juz chyba nie ma sensu tlumaczyc.
Wskazowek niewiel, bo z jednej strony klejenie jest tak proste jak budowa cepa, z drugiej, jak ktos wczesniej nie uczestniczyl lub chociaz sie nie przygladal, to na pierwszy raz ciezka sprawa ktora ciezko zdalnie naswietlic...
Powodzenia...
jeżeli szyba jest wklęsła ja próbowałbym od boków szyby do środka owv ma otwory więc nie musisz się martwić o powietrze. nakleiłbym na krwędziach i wepchną poprostu folie do środka
hmm jak budowa cepa wszytko oki tylko mi sie marszczy folia jak zaczynam z góry lub z bokuto po naklejeniu ponad 60% zaczyna mi sie marszczyć na maxa ale nic zacznę od środka...może wyjdzie oby dziękuję za odpowiedzinaprawdę oby było to tak łatwe jak piszecie wiec jak nie ma już innych rad....to zabieram sie za foliedzieki
Też miałem ten sam problem z OWV. Okleiłem tylną, wypukłą szybę opla astry i się po paru dniach w jednym miejscu odkleiła, a że na tył leci cały brud- folia do wymiany. Teraz wiem że ważna jest także temperatura w jakiej się klei OWV !