logo
WIADOMOŚCI

Folia Vesline Bifussion na Festiwaldruku.pl

  PR 07.08.2018, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Materiał backlitowy VESLINE BIFUSSION to wysokiej jakości folia samoprzylepna wprowadzająca rewolucję w foliach okiennych stosowanych w reklamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-vesline-bifussion-na-festiwaldruku.pl,37515,artykul.html

Materiał ten łączy ze sobą najlepsze cechy funkcjonalne innych folii (OWV, folie kropelkowe, folie przeźroczyste do druku, folie białe do druku…) eliminując ich słabe punkty.

Materiał VESLINE Bifussion występuję w dwóch wersjach:

  • VESLINE Bifussion 110 E - ze specjalną powłoką dedykowaną drukowi ekosolwentowemu
  • VESLINE Bifussion 90 UV - wersja ekonomiczna dedykowana pod druk UV i latex

VESLINE Bifussion to materiał backlitowy PET. Zapewnia doskonałą ostrość detali. Dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza.   Po usunięciu nie pozostawia śladów. Wodoodporna.

Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
Wykończenie: matowe

ZASTOSOWANIE :

Wszelkiego rodzaju reklamy na szkle, grafika wystawiennicza, kasetony sklepowe, display. Przeznaczony do druku atramentami ekosolwentowymi, solwentowymi, UV i latex. Do zastosowania wewnętrznego i zewnętrznego.

VESLINE Bifussion  - folia, która wyróżni:

  • Efekt wizualny jaki klient może osiągnąć zarówno po stronie wewnętrznej jak i zewnętrznej jest TAKI SAM! – wyraźna, pełno kolorowa grafika z kolorami podkreślonymi światłem.
  • Podświetlenie = jeszcze lepszy efekt wizualny – dzięki padającym promieniom światła kolory na wydrukach jeszcze lepiej wyglądają, a efekt całej ekspozycji jest wzmacniany. Idealnie rozprasza światło. Materiał ten jest dedykowany również do zastosowań typowo backlitowych.
  • Optymalizacja sposobu aplikacji – już nie potrzebujesz oklejać budynków na zewnątrz przy wykorzystaniu drogiego sprzętu. Vesline Bifusion może być aplikowany wewnątrz, a uzyskany efekt jest taki sam jak przy aplikacji zewnętrzne Dodatkowo wydłuża się sezon (w porównaniu np. z folią OWV), w którym można aplikować tą folie okienną.
  • Łatwość aplikacji – dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza (porównywalna z foliami kropelkowymi). Po usunięciu nie pozostawia śladów. Jest wodoodporna.
  • Łatwość druku - VESLINE Bifusion dedykowana jest do druku ekosolwentowego (specjalna powłoka) i solwentowego oraz druku UV i latex.
  • Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
  • Dzięki odpowiedniemu składowi (materiał PET) ma optymalną sztywność jeszcze bardziej ułatwiającą aplikację oraz codzienną pracę.

Nowość od API.PL będzie można zobaczyć na stoisku F9.

Targi FestiwalDruku.pl odbywają się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.

Bezpłatna rejestracja TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone