logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia Vesline Bifussion na Festiwaldruku.pl

  PR 07.08.2018, przeczytano 526 razy
ilustracjastrzałka

Materiał backlitowy VESLINE BIFUSSION to wysokiej jakości folia samoprzylepna wprowadzająca rewolucję w foliach okiennych stosowanych w reklamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-vesline-bifussion-na-festiwaldruku.pl,37515,artykul.html

Materiał ten łączy ze sobą najlepsze cechy funkcjonalne innych folii (OWV, folie kropelkowe, folie przeźroczyste do druku, folie białe do druku…) eliminując ich słabe punkty.

Materiał VESLINE Bifussion występuję w dwóch wersjach:

  • VESLINE Bifussion 110 E - ze specjalną powłoką dedykowaną drukowi ekosolwentowemu
  • VESLINE Bifussion 90 UV - wersja ekonomiczna dedykowana pod druk UV i latex

VESLINE Bifussion to materiał backlitowy PET. Zapewnia doskonałą ostrość detali. Dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza.   Po usunięciu nie pozostawia śladów. Wodoodporna.

Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
Wykończenie: matowe

ZASTOSOWANIE :

Wszelkiego rodzaju reklamy na szkle, grafika wystawiennicza, kasetony sklepowe, display. Przeznaczony do druku atramentami ekosolwentowymi, solwentowymi, UV i latex. Do zastosowania wewnętrznego i zewnętrznego.

VESLINE Bifussion  - folia, która wyróżni:

  • Efekt wizualny jaki klient może osiągnąć zarówno po stronie wewnętrznej jak i zewnętrznej jest TAKI SAM! – wyraźna, pełno kolorowa grafika z kolorami podkreślonymi światłem.
  • Podświetlenie = jeszcze lepszy efekt wizualny – dzięki padającym promieniom światła kolory na wydrukach jeszcze lepiej wyglądają, a efekt całej ekspozycji jest wzmacniany. Idealnie rozprasza światło. Materiał ten jest dedykowany również do zastosowań typowo backlitowych.
  • Optymalizacja sposobu aplikacji – już nie potrzebujesz oklejać budynków na zewnątrz przy wykorzystaniu drogiego sprzętu. Vesline Bifusion może być aplikowany wewnątrz, a uzyskany efekt jest taki sam jak przy aplikacji zewnętrzne Dodatkowo wydłuża się sezon (w porównaniu np. z folią OWV), w którym można aplikować tą folie okienną.
  • Łatwość aplikacji – dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza (porównywalna z foliami kropelkowymi). Po usunięciu nie pozostawia śladów. Jest wodoodporna.
  • Łatwość druku - VESLINE Bifusion dedykowana jest do druku ekosolwentowego (specjalna powłoka) i solwentowego oraz druku UV i latex.
  • Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
  • Dzięki odpowiedniemu składowi (materiał PET) ma optymalną sztywność jeszcze bardziej ułatwiającą aplikację oraz codzienną pracę.

Nowość od API.PL będzie można zobaczyć na stoisku F9.

Targi FestiwalDruku.pl odbywają się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.

Bezpłatna rejestracja TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764