logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folia Vesline Bifussion na Festiwaldruku.pl

  PR 07.08.2018, przeczytano 1341 razy
ilustracjastrzałka

Materiał backlitowy VESLINE BIFUSSION to wysokiej jakości folia samoprzylepna wprowadzająca rewolucję w foliach okiennych stosowanych w reklamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folia-vesline-bifussion-na-festiwaldruku.pl,37515,artykul.html

Materiał ten łączy ze sobą najlepsze cechy funkcjonalne innych folii (OWV, folie kropelkowe, folie przeźroczyste do druku, folie białe do druku…) eliminując ich słabe punkty.

Materiał VESLINE Bifussion występuję w dwóch wersjach:

  • VESLINE Bifussion 110 E - ze specjalną powłoką dedykowaną drukowi ekosolwentowemu
  • VESLINE Bifussion 90 UV - wersja ekonomiczna dedykowana pod druk UV i latex

VESLINE Bifussion to materiał backlitowy PET. Zapewnia doskonałą ostrość detali. Dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza.   Po usunięciu nie pozostawia śladów. Wodoodporna.

Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
Wykończenie: matowe

ZASTOSOWANIE :

Wszelkiego rodzaju reklamy na szkle, grafika wystawiennicza, kasetony sklepowe, display. Przeznaczony do druku atramentami ekosolwentowymi, solwentowymi, UV i latex. Do zastosowania wewnętrznego i zewnętrznego.

VESLINE Bifussion  - folia, która wyróżni:

  • Efekt wizualny jaki klient może osiągnąć zarówno po stronie wewnętrznej jak i zewnętrznej jest TAKI SAM! – wyraźna, pełno kolorowa grafika z kolorami podkreślonymi światłem.
  • Podświetlenie = jeszcze lepszy efekt wizualny – dzięki padającym promieniom światła kolory na wydrukach jeszcze lepiej wyglądają, a efekt całej ekspozycji jest wzmacniany. Idealnie rozprasza światło. Materiał ten jest dedykowany również do zastosowań typowo backlitowych.
  • Optymalizacja sposobu aplikacji – już nie potrzebujesz oklejać budynków na zewnątrz przy wykorzystaniu drogiego sprzętu. Vesline Bifusion może być aplikowany wewnątrz, a uzyskany efekt jest taki sam jak przy aplikacji zewnętrzne Dodatkowo wydłuża się sezon (w porównaniu np. z folią OWV), w którym można aplikować tą folie okienną.
  • Łatwość aplikacji – dzięki zastosowaniu kleju silikonowego niezwykle łatwo aplikuje się na powierzchnie szklane bez tworzenia się bąbelków powietrza (porównywalna z foliami kropelkowymi). Po usunięciu nie pozostawia śladów. Jest wodoodporna.
  • Łatwość druku - VESLINE Bifusion dedykowana jest do druku ekosolwentowego (specjalna powłoka) i solwentowego oraz druku UV i latex.
  • Produkt ekologiczny nie zawierający PVC.
  • Dzięki odpowiedniemu składowi (materiał PET) ma optymalną sztywność jeszcze bardziej ułatwiającą aplikację oraz codzienną pracę.

Nowość od API.PL będzie można zobaczyć na stoisku F9.

Targi FestiwalDruku.pl odbywają się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.

Bezpłatna rejestracja TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764