Witam
Rzucacie Panowie nazwami producentów folii, szkoda tylko, że nie podajecie numerów serii jak również informacji na temat laminatu. Oracal 3951 RA to nie to samo co np. Oracal 3551RA.
Wstawanie folii z przetłoczeń wynika tylko i wyłącznie z nieprawidłowej aplikacji folii (przygotowanie podłoża, temperatura klejenia, wygrzania) jak również czasu potrzebnego na związanie kleju z podłożem ok. 24 godzin po naklejeniu auto powinno pozostać w pomieszczeniu w którym zostało oklejone.
Pytanie do Panów którym coś cały czas wstaje:
czy dochowaliście wszystkich tych warunków?
Na pokazie oklejania samochodów w Spandexie w Warszawie usłyszałem informację, że ta folia nie nadaje się do stosowania na głębokie przetłoczenia, bo trzeba ją nacinać. Info dotyczyło folii RA Oracala. Na temat tej samej folii usłyszałem z kolei w Lambdzie w Poznaniu, że folię spokojnie można "upychać" w przetłoczenia.
|
Byłem w Spandexie i w Lambdzie. Osobiście nie użyłbym folii np. 3951RA do oklejania Sprintera. Ale na Vito jak najbardziej.
Polecam do klejenia folie Avery 700 , trudno sie nia klei ale trzyna przetloczen probowalem na nowym Vito!!!!!
|
To nie jest folia do przetłoczeń. Nawet jeżeli po naklejeniu wygląda ok. to po jakimś czasie w przetłoczeniach folia się podniesie.
Slyszalem, od specjalistow buhahahahahaha ze Orafol nie wstaje nigddy. A na wlasne oczy widzialem co innego.
|
Tacy to są właśnie specjaliści...
Z ORACALEM RA jest tak że raz tą folię sie nakleja na głębokie przetłoczenia i potrafi nie wstawać przez wiele lat a czasami na tych samych przetłoczeniach i takiej samej marce auta wstaje juz po kilku dniach.
|
Widocznie raz została naklejona poprawnie a raz nie. Wynika to także z faktu, że zleceniodawcy są tak przywiązani do swoich samochodów, że chcą mieć je gotowe za 4 godziny. Więc się klei na szybkiego, trochę podgrzeje i na ulicę...A potem klient przychodzi do firmy oklejającej z pretensjami, my narzekamy na producentów folii i tak w kółko...