logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Foliarka Qtopic 380: Złocenie i foliowanie wydruków cyfrowych

  PR 28.03.2017, przeczytano 4335 razy
ilustracjastrzałka

GMP Qtopic 380 jest foliarką która doskonale wpisuje się w środowisko druku cyfrowego. Dowiodły tego liczne instalacje w drukarniach w całej Polsce na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/foliarka-qtopic-380%3A-zlocenie-i-foliowanie-wydrukow-cyfrowych,31976,artykul.html

Ostatnia instalacja kolejnego automatu GMP Qtopic 380 Auto w drukarni cyfrowej z okolic Lublina była kolejnym wyzwaniem postawionym przed zespołem Akonda.

Drukarni pracującej na sprzęcie Konica Minolta zależało na:

  • Wysoko-nakladowym foliowaniu wydruków cyfrowych;
  • Złoceniu wydruków cyfrowych przy wykorzystaniu technologii Sleeking


Oba warunki zostały spełnione przez Qtopic 380 Auto.

Maszyna jest wyposażona w podajnik wysokiego stosu (50cm) pozwala na pracę bez ingerencji operatora przez kilkadziesiąt minut. Silny docisk zapewnia wysoka jakość foliowania nawet przy prędkości 10m/min. przy wykorzystaniu standardowych folii PP (BOPP) - błyszczących, matowych czy velvet/soft touch.

Osiągnięte zostały również rewelacyjne rezultaty złocenia wydruków cyfrowych. Odpowiednie przygotowanie pliku pozwala na osiągniecie pełnego krycia folia złotą, srebrną. Dostępne są również folie wybłyszczające (imitujące lakierowanie UV) lub folie holograficzne.

Przeprowadzone testy potwierdzają, że rewelacyjne rezultaty złocenie można uzyskać z każdej maszyny cyfrowej pracującej w technologii suchego tonera jak również w technologii HP Indigo.

GMP Qtopic oprócz wersji automatycznej jest dostępny również w konfiguracji:

  • z podawaniem ręcznym (z zakladką automatyczna)
  • z duplexem - foliowaniem obustronnym
  • z embosingiem - dodatkowym wałkiem odgniatającym strukturą na folii.


GMP dysponuje również maszynami do foliowania i realizacji procesu złocenia sleeking o szerokości 52cm.

Akonda z Piaseczna pod Warszawa jest autoryzowanym partnerem handlowym i serwisowym GMP na terenie całej Polski.

Źródło: Akonda


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: Key2print

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764