logo
WIADOMOŚCI

Folie, banery, płyty, atramenty: Ikonos na Festiwalu Druku

  PR 12.09.2017, przeczytano 386 razy
ilustracjastrzałka

Producent materiałów do druku wielkoformatowego Ikonos zaprezentuje swoje nowości na Festiwalu Druku w Warszawie w dniach 13-14 września 2017 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie%2C-banery%2C-plyty%2C-atramenty%3A-ikonos-na-festiwalu-druku,33698,artykul.html

Na targach zostaną zaprezentowane najnowsze folie i papiery z serii AQUA, dedykowane do druku atramentami wodnymi i pigmentowymi. Na stoisku odbędą się również pokazy z Car Wrappingu, nowymi foliami dostępnymi w sprzedaży. Innowacyjna technologia umożliwiająca bezproblemowe repozycjonowanie folii, zostanie zaprezentowana na klasycznym Dodge’u Camaro. Firma przygotowała również na targi nową - już trzecią edycję katalogu „Ikonos Inspiracje” ze wszystkimi nowościami jak również z dobrze znanymi materiałami w nowych aranżacjach.

Powyższe to tylko ułamek tego co przygotowano na targi. Na stoisku będzie można również zobaczyć i zasięgnąć szczegółowych informacji o produktach takich jak:

  • folia polimerowa Ikonos Carbon
  • folia Ikonos QuickStick do łatwej aplikacji
  • folia Ikonos z klejem usuwalnym
  • baner dekoracyjny Ikonos Smart
  • folie magnetyczne
  • płyty aluminiowe do termosublimacji
  • płyty warstwowe i inne
  • atramenty premium UltraVision (eko, sublimacyjne, LED, UV)


Dzięki porozumieniu z firmą Atrium Centrum Ploterowe, wszystkie nowe jak i dobrze znane materiały będzie można od razu zobaczyć w akcji.

Podczas targów firma Atrium zaplanowała dla swoich gości, następujące prezentacje:

  • Mutoh ValueJet 626UF – drukarka LED-UV, format A2+
  • Mutoh ValueJet 426UF – drukarka LED-UV, format A3+
  • Mutoh ValueJet 1626UH – ploter LED-UV, szer. 1.62 m
  • Mutoh ValueJet 1638X – ploter żywiczny, szer. 1.62 m
  • Mutoh ValueJet 1624X – ploter żywiczny, szer. 1.62 m
  • Mutoh ValueJet 1604X – ploter żywiczny, szer. 1.62 m
  • Mutoh ValueJet 1324X – ploter żywiczny, szer. 1.37 m
  • Mutoh ValueJet 626 – ploter eko-solwentowy / sublimacyjny, szer. 0.62 m
  • Mutoh RJ-900 XG – ploter pigmentowy / sublimacyjny, szer. 1.07 m
  • Artemis Vector – ploter solwentowy 3.20 m
  • Artemis KM 3228 – ploter solwentowy 3.20 m
  • Artemis Pulsar – ploter LED-UV 3.20 m
  • Artemis Orion – flatbed UV 2.5 x 1.25 m
  • Artemis 1621 – ploter eko-solwentowy o szerokości 1.60 m
  • Shiled - laminator pneumatyczny
  • Neolt XY - automatyczny trymer rozcinający wydruki on-line
  • Summa D - ploter tnący
  • Onyx Thrive i Onyx 12 - najwyższej klasy oprogramowanie RIP


Firmy można znaleźć na stanowiskach: D2-D3 oraz E2-E3 na hali H3.


Źródło: Ikonos

www.ikonos.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: Ikonos

(Media Ikonos Sp. z o.o.)

Ikonos o sobie:

Ikonos jest jednym z europejskich producentów mediów do druku wielkoformatowego z fabryką zlokalizowaną w Opolu. Oferujemy szeroką gamę produktów do dekoracji wnętrz (dedykowane do szkła, ścian, podłó itd), a także materiały do druku solwentowego, UV i sitodruku.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone