logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Folie 3M: Zmiana wyglądu przedmiotów i przestrzeni prostsza niż dotąd

  PR 13.03.2019, przeczytano 2553 razy
ilustracjastrzałka

Personalizacja przedmiotów i przestrzeni to coraz częstsze zjawisko. Co za tym idzie, rośnie popularność zarówno folii do zadruku, jak i barwionych w masie. Coraz częściej spotykamy się ze zmianą koloru auta, oklejaniem wnętrz budynków, czy aplikacją folii ochronnych. Jednak, aby uzyskać pożądany efekt, ważna jest jakość zadruku i odpowiednia technika aplikacji. Dlatego 3M rozwija sieć partnerskich drukarni i oferuje specjalne szkolenia dla aplikatorów, a w swojej szerokiej ofercie produktów ma najwyższej jakości folie i rozwiązania gwarancyjne, które pozwalają na odpowiednie zabezpieczenie inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-3m%3A-zmiana-wygladu-przedmiotow-i-przestrzeni-prostsza-niz-dotad,381624,artykul.html

Coraz szybciej rosnącym trendem staje się personalizacja pojazdów. Aż 70% kierowców co najmniej raz do roku wprowadza zmiany w swoich samochodach, jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie 3M Poland, „Co chcemy zmienić w swoim samochodzie?”. Jedną z głównych przyczyn chęci zmiany jest personalizacja oraz znudzenie dotychczasowym wyglądem. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem jest sięgnięcie po folie do zmiany koloru auta lub folie ochronne. Oklejanie samochodów przestało być dostępne jedynie w amerykańskich programach motoryzacyjnych. Dzięki dostępnym rozwiązaniom, praktycznie każdy może zrealizować swoje pomysły i przekształcić swój samochód lub inny pojazd w małe dzieło sztuki z indywidualnym charakterem.

Folie 3M to produkty najwyższej jakości, za którymi stoi najszerszy na branżowym rynku system gwarancyjny – 3M MCS. Więcej o dostępnych rozwiązaniach mogli na żywo dowiedzieć się uczestnicy międzynarodowych targów reklamy i druku RemaDays, które odbyły się w tym roku od 13 do 15 lutego w podwarszawskim Nadarzynie. Na stoisku 3M Poland, prezentowano m.in. najnowsze folie do druku, oklejania pojazdów, ploterowe, architektoniczne oraz folie do reklamy podświetlanej. Odwiedzający mieli również okazję porozmawiać z certyfikowanym trenerem 3M Rafałem Żmudą i uzyskać więcej informacji o certyfikowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center.

ilustracjastrzałka

Mistrzostwa 3M Wrap!t Ring #2

Przez trzy dni targów na stoisku odbywała się prowadzona przez The Wrap Center, druga edycja mistrzostw 3M Wrap!t Ring. Zespoły składające się z certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed miały jedynie 2 godziny na oklejenie jednego boku samochodu Audi R8. W tym roku, ocena odbywała się w dwóch kategoriach: technika wykonania i projekt. W pierwszej decydowali eksperci jury, w drugiej głosowała publiczność (www.wrapitring.pl). Kategorię techniczną wygrali aplikatorzy z firmy South Art – Vyacheslav Stanishevsky i Igor Khulap, a pierwsze miejsce i najwięcej głosów publiki zdobył projekt zaprezentowany przez Mariusza Domańskiego z Nova Vision i Rafała Batora z Auto Szyby Euro-Glass. Wszystkie projekty można obejrzeć na stronie 3MCentrumInspiracji.pl.

ilustracjastrzałka

Głównym partnerem 3M na targach była Certyfikowana Drukarnia Wielkoformatowa DPSdruk.pl, oferująca wydruki z gwarancją 3M MCS. Jest to drukarnia 3M Select Platinum, która wykonała zadruk na wszystkich foliach wykorzystanych na stoisku i w mistrzostwach 3M Wrap!t Ring. Piotr Kaczyński – ekspert z DPSdruk.pl, podkreśla jak dużą wartość ma oferowana przez 3M gwarancja i czym wyróżniają się rozwiązania do zadruku 3M od innych dostępnych na rynku:

- MCS to międzynarodowa gwarancja 3M udzielana na gotowy produkt, pierwsza i najszersza tego typu na rynku. To nie jest poświadczenie na samą folię bez wydruku, ale również na zadrukowaną folię 3M, pokrytą laminatem. Zadruk musi być jednak wykonany w Certyfikowanej Drukarni, jaką jest DPSdruk.pl. Każde miejsce może ubiegać się o taką atestację, jeśli spełnia kilka kryteriów. Maszyny i używane do nich tusze muszą być certyfikowane przez 3M. Następnie trzeba przejść cały proces szkoleń i audyt ekspertów 3M. Rezultat jest wart starań – stajemy się partnerem jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji na świecie, cieszącej się niezwykłym uznaniem i gwarantującej najwyższą jakość - dodaje.

- Dzięki certyfikowanym drukarniom partnerskim 3M MCS, klient końcowy ma pewność uzyskania profesjonalnej obsługi technicznej i najwyższej jakości zadruku. Korzystając do tego z usług certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed, uzyskujemy pewność, że od produktu najwyższej jakości, przez zadruk, aż po aplikację - cały proces  jest pod kontrolą - a efekt końcowy spełni nasze oczekiwania. – mówi Beata Sałyga z firmy 3M. - Dodatkowo gotowy wyrób graficzny jest objęty systemem gwarancyjnym 3M, dzięki czemu nasza inwestycja w grafiki jest odpowiednio zabezpieczona. Aby ubiegać się o certyfikację 3M MCS, wystarczy skontaktować się z przedstawicielem 3M. – dodaje.

Kluczowym elementem dobrego wykonania aplikacji są odpowiednie umiejętności instalatora. Szkolenia aplikacyjne w The Wrap Center są dostępne na wszystkich poziomach zaawansowania – od podstaw aż po międzynarodową certyfikację 3M Endorsed oraz 3M Preferred. Centrum oferuje pakiety szkoleń z oklejania aut, aplikacji folii ochronnych zabezpieczających lakier i bezinwazyjnego przyciemniania szyb samochodowych, aplikacji folii architektonicznych oraz folii graficznych.

- The Wrap Center to pierwsze certyfikowane centrum szkoleniowe 3M w Europie Środkowo-Wschodniej, które powstało z myślą o wszystkich profesjonalistach i pasjonatach oklejania. Jako jedyni w Polsce mamy również wyjątkowe szkolenie z międzynarodowym egzaminem 3M Endorsed dla aplikatorów z minimum 3-letnim doświadczeniem, którzy chcą zweryfikować swoje kwalifikacje i uzyskać ten prestiżowy certyfikat, rozpoznawany na całym świecie. Aplikatorzy 3M Endorsed to również osoby pierwszego kontaktu przy realizacji międzynarodowych zleceń. 3M może również polecać usługi aplikatorów posiadających certyfikat klientom końcowym, a także promować program we wszystkich materiałach marketingowych – podkreśla Rafał Żmuda Certyfikowany trener z The Wrap Center. - Celem 3M jest stworzenie elitarnego, ogólnoświatowego programu potwierdzającego poziom umiejętności aplikatorów, gdzie 3M może dbać o ciągłe doskonalenie ich umiejętności – dodaje.

ilustracjastrzałka

The Wrap Center skupia swoją działalność na szkoleniach z zakresu aplikacji folii samochodowych. W centrum znajduje się sala wykładowa przeznaczona na zajęcia teoretyczne oraz wyposażone na światowym poziomie 2 hale szkoleniowe z ponad kilkunastoma  stanowiskami do praktycznej nauki oklejania samochodów. Pozwala to na pełen komfort, a małe grupy szkoleniowe umożliwiają indywidualne podejście trenera do każdego z uczestników. Na stronie 3M Centrum Inspiracji można dowiedzieć się jeszcze wiecej o szkoleniach i certyfikatach wydawanych przez 3M

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764