logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Folie 3M: Zmiana wyglądu przedmiotów i przestrzeni prostsza niż dotąd

  PR 13.03.2019, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Personalizacja przedmiotów i przestrzeni to coraz częstsze zjawisko. Co za tym idzie, rośnie popularność zarówno folii do zadruku, jak i barwionych w masie. Coraz częściej spotykamy się ze zmianą koloru auta, oklejaniem wnętrz budynków, czy aplikacją folii ochronnych. Jednak, aby uzyskać pożądany efekt, ważna jest jakość zadruku i odpowiednia technika aplikacji. Dlatego 3M rozwija sieć partnerskich drukarni i oferuje specjalne szkolenia dla aplikatorów, a w swojej szerokiej ofercie produktów ma najwyższej jakości folie i rozwiązania gwarancyjne, które pozwalają na odpowiednie zabezpieczenie inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-3m%3A-zmiana-wygladu-przedmiotow-i-przestrzeni-prostsza-niz-dotad,381624,artykul.html

Coraz szybciej rosnącym trendem staje się personalizacja pojazdów. Aż 70% kierowców co najmniej raz do roku wprowadza zmiany w swoich samochodach, jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie 3M Poland, „Co chcemy zmienić w swoim samochodzie?”. Jedną z głównych przyczyn chęci zmiany jest personalizacja oraz znudzenie dotychczasowym wyglądem. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem jest sięgnięcie po folie do zmiany koloru auta lub folie ochronne. Oklejanie samochodów przestało być dostępne jedynie w amerykańskich programach motoryzacyjnych. Dzięki dostępnym rozwiązaniom, praktycznie każdy może zrealizować swoje pomysły i przekształcić swój samochód lub inny pojazd w małe dzieło sztuki z indywidualnym charakterem.

Folie 3M to produkty najwyższej jakości, za którymi stoi najszerszy na branżowym rynku system gwarancyjny – 3M MCS. Więcej o dostępnych rozwiązaniach mogli na żywo dowiedzieć się uczestnicy międzynarodowych targów reklamy i druku RemaDays, które odbyły się w tym roku od 13 do 15 lutego w podwarszawskim Nadarzynie. Na stoisku 3M Poland, prezentowano m.in. najnowsze folie do druku, oklejania pojazdów, ploterowe, architektoniczne oraz folie do reklamy podświetlanej. Odwiedzający mieli również okazję porozmawiać z certyfikowanym trenerem 3M Rafałem Żmudą i uzyskać więcej informacji o certyfikowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center.

ilustracjastrzałka

Mistrzostwa 3M Wrap!t Ring #2

Przez trzy dni targów na stoisku odbywała się prowadzona przez The Wrap Center, druga edycja mistrzostw 3M Wrap!t Ring. Zespoły składające się z certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed miały jedynie 2 godziny na oklejenie jednego boku samochodu Audi R8. W tym roku, ocena odbywała się w dwóch kategoriach: technika wykonania i projekt. W pierwszej decydowali eksperci jury, w drugiej głosowała publiczność (www.wrapitring.pl). Kategorię techniczną wygrali aplikatorzy z firmy South Art – Vyacheslav Stanishevsky i Igor Khulap, a pierwsze miejsce i najwięcej głosów publiki zdobył projekt zaprezentowany przez Mariusza Domańskiego z Nova Vision i Rafała Batora z Auto Szyby Euro-Glass. Wszystkie projekty można obejrzeć na stronie 3MCentrumInspiracji.pl.

ilustracjastrzałka

Głównym partnerem 3M na targach była Certyfikowana Drukarnia Wielkoformatowa DPSdruk.pl, oferująca wydruki z gwarancją 3M MCS. Jest to drukarnia 3M Select Platinum, która wykonała zadruk na wszystkich foliach wykorzystanych na stoisku i w mistrzostwach 3M Wrap!t Ring. Piotr Kaczyński – ekspert z DPSdruk.pl, podkreśla jak dużą wartość ma oferowana przez 3M gwarancja i czym wyróżniają się rozwiązania do zadruku 3M od innych dostępnych na rynku:

- MCS to międzynarodowa gwarancja 3M udzielana na gotowy produkt, pierwsza i najszersza tego typu na rynku. To nie jest poświadczenie na samą folię bez wydruku, ale również na zadrukowaną folię 3M, pokrytą laminatem. Zadruk musi być jednak wykonany w Certyfikowanej Drukarni, jaką jest DPSdruk.pl. Każde miejsce może ubiegać się o taką atestację, jeśli spełnia kilka kryteriów. Maszyny i używane do nich tusze muszą być certyfikowane przez 3M. Następnie trzeba przejść cały proces szkoleń i audyt ekspertów 3M. Rezultat jest wart starań – stajemy się partnerem jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji na świecie, cieszącej się niezwykłym uznaniem i gwarantującej najwyższą jakość - dodaje.

- Dzięki certyfikowanym drukarniom partnerskim 3M MCS, klient końcowy ma pewność uzyskania profesjonalnej obsługi technicznej i najwyższej jakości zadruku. Korzystając do tego z usług certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed, uzyskujemy pewność, że od produktu najwyższej jakości, przez zadruk, aż po aplikację - cały proces  jest pod kontrolą - a efekt końcowy spełni nasze oczekiwania. – mówi Beata Sałyga z firmy 3M. - Dodatkowo gotowy wyrób graficzny jest objęty systemem gwarancyjnym 3M, dzięki czemu nasza inwestycja w grafiki jest odpowiednio zabezpieczona. Aby ubiegać się o certyfikację 3M MCS, wystarczy skontaktować się z przedstawicielem 3M. – dodaje.

Kluczowym elementem dobrego wykonania aplikacji są odpowiednie umiejętności instalatora. Szkolenia aplikacyjne w The Wrap Center są dostępne na wszystkich poziomach zaawansowania – od podstaw aż po międzynarodową certyfikację 3M Endorsed oraz 3M Preferred. Centrum oferuje pakiety szkoleń z oklejania aut, aplikacji folii ochronnych zabezpieczających lakier i bezinwazyjnego przyciemniania szyb samochodowych, aplikacji folii architektonicznych oraz folii graficznych.

- The Wrap Center to pierwsze certyfikowane centrum szkoleniowe 3M w Europie Środkowo-Wschodniej, które powstało z myślą o wszystkich profesjonalistach i pasjonatach oklejania. Jako jedyni w Polsce mamy również wyjątkowe szkolenie z międzynarodowym egzaminem 3M Endorsed dla aplikatorów z minimum 3-letnim doświadczeniem, którzy chcą zweryfikować swoje kwalifikacje i uzyskać ten prestiżowy certyfikat, rozpoznawany na całym świecie. Aplikatorzy 3M Endorsed to również osoby pierwszego kontaktu przy realizacji międzynarodowych zleceń. 3M może również polecać usługi aplikatorów posiadających certyfikat klientom końcowym, a także promować program we wszystkich materiałach marketingowych – podkreśla Rafał Żmuda Certyfikowany trener z The Wrap Center. - Celem 3M jest stworzenie elitarnego, ogólnoświatowego programu potwierdzającego poziom umiejętności aplikatorów, gdzie 3M może dbać o ciągłe doskonalenie ich umiejętności – dodaje.

ilustracjastrzałka

The Wrap Center skupia swoją działalność na szkoleniach z zakresu aplikacji folii samochodowych. W centrum znajduje się sala wykładowa przeznaczona na zajęcia teoretyczne oraz wyposażone na światowym poziomie 2 hale szkoleniowe z ponad kilkunastoma  stanowiskami do praktycznej nauki oklejania samochodów. Pozwala to na pełen komfort, a małe grupy szkoleniowe umożliwiają indywidualne podejście trenera do każdego z uczestników. Na stronie 3M Centrum Inspiracji można dowiedzieć się jeszcze wiecej o szkoleniach i certyfikatach wydawanych przez 3M

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Case study: #nonoszyt
Przychodzi klient do agencji i mówi: – Potrzebuję jubileuszowego prezentu idealnego. Ma być piękny, oryginalny, zindywidualizowany. Ma zapadać w pamięć, zachwycać formą, po prostu ma mieć efekt WOW. Co na to agencja? – Nonoproblemo!
Komunikacja wewnętrzna – wyzwanie PR w 2019 roku
Jaka jest komunikacja marek A.D. 2019? Szybkorotująca i wielokanałowa. Nowe technologie to dziś zarówno narzędzia zewnętrznej komunikacji marki, bezpośredniej komunikacji z odbiorcami, jak i wsparcie komunikacji wewnętrznej. Ta ostatnia część zyskuje na znaczeniu wraz z przeobrażeniami w zakresie HR. W „erze pracownika” działy HR muszą realizować wiele zadań...
Jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w e-commerce?
To nowoczesne technologie odpowiadają za to, że konsumenci, oprócz dokonywania zakupów w internecie, mogą także z fotograficzną dokładnością zobaczyć i zapoznać się z produktem online. W jaki sposób połączyć ze sobą funkcjonowanie w świecie wirtualnym i rzeczywistym, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepach?
Nowa identyfikacja wizualna London City Airport
Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w...
Okładki twarde

Publikacje książkowe (4): Okładki twarde

W prze­glą­dzie pod­sta­wo­wych typów okła­dek, nad­szedł czas na crème de la crème okład­ko­wego światka. Przed nami wpraw­dzie jesz­cze grupa okła­dek spe­cjal­nych, ale okładki twarde, o któ­rych będzie dziś mowa, to zde­cy­do­wana elita, wręcz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764