logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Folie 3M: Zmiana wyglądu przedmiotów i przestrzeni prostsza niż dotąd

  PR 13.03.2019, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Personalizacja przedmiotów i przestrzeni to coraz częstsze zjawisko. Co za tym idzie, rośnie popularność zarówno folii do zadruku, jak i barwionych w masie. Coraz częściej spotykamy się ze zmianą koloru auta, oklejaniem wnętrz budynków, czy aplikacją folii ochronnych. Jednak, aby uzyskać pożądany efekt, ważna jest jakość zadruku i odpowiednia technika aplikacji. Dlatego 3M rozwija sieć partnerskich drukarni i oferuje specjalne szkolenia dla aplikatorów, a w swojej szerokiej ofercie produktów ma najwyższej jakości folie i rozwiązania gwarancyjne, które pozwalają na odpowiednie zabezpieczenie inwestycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-3m%3A-zmiana-wygladu-przedmiotow-i-przestrzeni-prostsza-niz-dotad,381624,artykul.html

Coraz szybciej rosnącym trendem staje się personalizacja pojazdów. Aż 70% kierowców co najmniej raz do roku wprowadza zmiany w swoich samochodach, jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie 3M Poland, „Co chcemy zmienić w swoim samochodzie?”. Jedną z głównych przyczyn chęci zmiany jest personalizacja oraz znudzenie dotychczasowym wyglądem. W takiej sytuacji idealnym rozwiązaniem jest sięgnięcie po folie do zmiany koloru auta lub folie ochronne. Oklejanie samochodów przestało być dostępne jedynie w amerykańskich programach motoryzacyjnych. Dzięki dostępnym rozwiązaniom, praktycznie każdy może zrealizować swoje pomysły i przekształcić swój samochód lub inny pojazd w małe dzieło sztuki z indywidualnym charakterem.

Folie 3M to produkty najwyższej jakości, za którymi stoi najszerszy na branżowym rynku system gwarancyjny – 3M MCS. Więcej o dostępnych rozwiązaniach mogli na żywo dowiedzieć się uczestnicy międzynarodowych targów reklamy i druku RemaDays, które odbyły się w tym roku od 13 do 15 lutego w podwarszawskim Nadarzynie. Na stoisku 3M Poland, prezentowano m.in. najnowsze folie do druku, oklejania pojazdów, ploterowe, architektoniczne oraz folie do reklamy podświetlanej. Odwiedzający mieli również okazję porozmawiać z certyfikowanym trenerem 3M Rafałem Żmudą i uzyskać więcej informacji o certyfikowanym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym 3M – The Wrap Center.

ilustracjastrzałka

Mistrzostwa 3M Wrap!t Ring #2

Przez trzy dni targów na stoisku odbywała się prowadzona przez The Wrap Center, druga edycja mistrzostw 3M Wrap!t Ring. Zespoły składające się z certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed miały jedynie 2 godziny na oklejenie jednego boku samochodu Audi R8. W tym roku, ocena odbywała się w dwóch kategoriach: technika wykonania i projekt. W pierwszej decydowali eksperci jury, w drugiej głosowała publiczność (www.wrapitring.pl). Kategorię techniczną wygrali aplikatorzy z firmy South Art – Vyacheslav Stanishevsky i Igor Khulap, a pierwsze miejsce i najwięcej głosów publiki zdobył projekt zaprezentowany przez Mariusza Domańskiego z Nova Vision i Rafała Batora z Auto Szyby Euro-Glass. Wszystkie projekty można obejrzeć na stronie 3MCentrumInspiracji.pl.

ilustracjastrzałka

Głównym partnerem 3M na targach była Certyfikowana Drukarnia Wielkoformatowa DPSdruk.pl, oferująca wydruki z gwarancją 3M MCS. Jest to drukarnia 3M Select Platinum, która wykonała zadruk na wszystkich foliach wykorzystanych na stoisku i w mistrzostwach 3M Wrap!t Ring. Piotr Kaczyński – ekspert z DPSdruk.pl, podkreśla jak dużą wartość ma oferowana przez 3M gwarancja i czym wyróżniają się rozwiązania do zadruku 3M od innych dostępnych na rynku:

- MCS to międzynarodowa gwarancja 3M udzielana na gotowy produkt, pierwsza i najszersza tego typu na rynku. To nie jest poświadczenie na samą folię bez wydruku, ale również na zadrukowaną folię 3M, pokrytą laminatem. Zadruk musi być jednak wykonany w Certyfikowanej Drukarni, jaką jest DPSdruk.pl. Każde miejsce może ubiegać się o taką atestację, jeśli spełnia kilka kryteriów. Maszyny i używane do nich tusze muszą być certyfikowane przez 3M. Następnie trzeba przejść cały proces szkoleń i audyt ekspertów 3M. Rezultat jest wart starań – stajemy się partnerem jednej z najbardziej rozpoznawalnych organizacji na świecie, cieszącej się niezwykłym uznaniem i gwarantującej najwyższą jakość - dodaje.

- Dzięki certyfikowanym drukarniom partnerskim 3M MCS, klient końcowy ma pewność uzyskania profesjonalnej obsługi technicznej i najwyższej jakości zadruku. Korzystając do tego z usług certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed, uzyskujemy pewność, że od produktu najwyższej jakości, przez zadruk, aż po aplikację - cały proces  jest pod kontrolą - a efekt końcowy spełni nasze oczekiwania. – mówi Beata Sałyga z firmy 3M. - Dodatkowo gotowy wyrób graficzny jest objęty systemem gwarancyjnym 3M, dzięki czemu nasza inwestycja w grafiki jest odpowiednio zabezpieczona. Aby ubiegać się o certyfikację 3M MCS, wystarczy skontaktować się z przedstawicielem 3M. – dodaje.

Kluczowym elementem dobrego wykonania aplikacji są odpowiednie umiejętności instalatora. Szkolenia aplikacyjne w The Wrap Center są dostępne na wszystkich poziomach zaawansowania – od podstaw aż po międzynarodową certyfikację 3M Endorsed oraz 3M Preferred. Centrum oferuje pakiety szkoleń z oklejania aut, aplikacji folii ochronnych zabezpieczających lakier i bezinwazyjnego przyciemniania szyb samochodowych, aplikacji folii architektonicznych oraz folii graficznych.

- The Wrap Center to pierwsze certyfikowane centrum szkoleniowe 3M w Europie Środkowo-Wschodniej, które powstało z myślą o wszystkich profesjonalistach i pasjonatach oklejania. Jako jedyni w Polsce mamy również wyjątkowe szkolenie z międzynarodowym egzaminem 3M Endorsed dla aplikatorów z minimum 3-letnim doświadczeniem, którzy chcą zweryfikować swoje kwalifikacje i uzyskać ten prestiżowy certyfikat, rozpoznawany na całym świecie. Aplikatorzy 3M Endorsed to również osoby pierwszego kontaktu przy realizacji międzynarodowych zleceń. 3M może również polecać usługi aplikatorów posiadających certyfikat klientom końcowym, a także promować program we wszystkich materiałach marketingowych – podkreśla Rafał Żmuda Certyfikowany trener z The Wrap Center. - Celem 3M jest stworzenie elitarnego, ogólnoświatowego programu potwierdzającego poziom umiejętności aplikatorów, gdzie 3M może dbać o ciągłe doskonalenie ich umiejętności – dodaje.

ilustracjastrzałka

The Wrap Center skupia swoją działalność na szkoleniach z zakresu aplikacji folii samochodowych. W centrum znajduje się sala wykładowa przeznaczona na zajęcia teoretyczne oraz wyposażone na światowym poziomie 2 hale szkoleniowe z ponad kilkunastoma  stanowiskami do praktycznej nauki oklejania samochodów. Pozwala to na pełen komfort, a małe grupy szkoleniowe umożliwiają indywidualne podejście trenera do każdego z uczestników. Na stronie 3M Centrum Inspiracji można dowiedzieć się jeszcze wiecej o szkoleniach i certyfikatach wydawanych przez 3M

Źródło: 3M

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STGU testuje maszyny Oki Pro 9541 i Oki Pro9542
Któż by nie kochał papierów barwionych w masie? Na rynku pojawiają się wciąż kolekcje nowych odcieni i struktur. Jedno pozostaje bez zmian – dylemat, w jaki sposób je zadrukować. STGU przetestowało udostępnione przez OKI Europe możliwości maszyn OKI Pro 9541 i OKI Pro9542, sporządzając próbnik efektów...
Jak wypromować aplikację mobilną i utrzymać zaangażowanie jej użytkowników?
Według analityków eMarketer, korzystając ze smartfonów ludzie spędzają nawet 90 procent czasu używając aplikacji mobilnych zainstalowanych na smartfonach. Liczba ich pobrań w AppStore i Google Play stale rośnie i jak ustalili eksperci z firmy Statista do 2021 roku osiągnie poziom 258 miliardów. To przełoży się na znaczący wzrost przychodów firm,...
Nowa identyfikacja wizualna Muzeum Fotografii w Krakowie
Niedawno ogłosiliśmy zwycięzcę konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie – w dwuetapowym konkursie współorganizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zwyciężyło Studio Podpunkt. Dziś prezentujemy zwycięski projekt.
Mood Media: cztery globalne trendy w Customer Experience
Mood Media – światowy lider customer experience, przy współpracy z ekspertami z 40 państw, wydał Trendbook ukazujący globalne trendy w tej dziedzinie. Bazujące na strategiach realizowanych przez firmy rozmieszczone na pięciu kontynentach  opracowanie, opisuje 30 przykładów doświadczeń klienta w punkcie sprzedaży. Na ich podstawie Specjaliści Mood Media...
Już wkrótce minie pierwsza rocznica wprowadzenia RODO. Rok temu panował ogromny szum medialny spowodowany wejściem w życie nowych przepisów o bezpieczeństwie danych osobowych. Jak wpłynęły one na przedsiębiorców? Czy nasze dane są właściwie chronione? Okazuje się, że nawet giganci mieli bardzo duże kłopoty finansowe w związku z nową ustawą. Warto zatem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764