logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie „mrożone” Ikonos Frosted z certyfikatem niepalności

  PR 22.01.2019, przeczytano 1469 razy
ilustracjastrzałka

Folia z efektem mrożonego szkła to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów „klasy premium” polskiego producenta. Użytkownicy z ponad 50 krajów oprócz jakości tej folii i atrakcyjnej ceny docenią także jej niepalność potwierdzoną certyfikatem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-_mrozone_-ikonos-frosted-z-certyfikatem-niepalnosci,380901,artykul.html

Ikonos Frosted to samoprzylepna, polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 mikronów, która imituje mrożone szkło. Folia Ikonos Frosted przystosowana jest do długookresowych zastosowań dekoracyjnych. Rekomendowana jest na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp.

Folia Ikonos Frosted w kolorze srebrnym produkowana jest w wariancie z pełnym oraz strukturalnym klejem i to właśnie te najpopularniejsze warianty zostały poddane szczegółowym testom w profesjonalnym laboratorium.

- Folie Frosted są szeroko używane w miejscach użyteczności publicznej. Dlatego też bezpieczeństwo jest sprawą priorytetową. Przekazaliśmy folie IKONOS FROSTED w ręce specjalistów, którzy potwierdzili stosownym certyfikatem, spełnienie normy PN-EN 13501-1+A1:2010. Wynikająca z niej klasa reakcji na ogień „B-s1,d0” oznacza, że materiał jest niezapalny, niekapiący i nie jest intensywnie dymiący.

IKONOS Frosted i technologia AIR+ Fast & Easy

Jeden z wariantów folii IKONOS Frosted posiada technologię AIR+ Fast & Easy czyli tak zwany strukturalny klej kanalikowy.

Polega ona na tym, że specjalne przerwy w warstwie kleju ułatwiają wyklejanie i aplikację na płaskich powierzchniach. Kanaliki ułatwiają wyprowadzenie powietrza spod folii, dzięki czemu eliminują możliwość pojawienia się pęcherzyków powietrza (bąbli) na zaaplikowanej powierzchni.

Do produkcji folii został użyty najwyższej jakości silikonowany papier podkładowy. Folię można aplikować zarówno na sucho jak i na mokro. W obu przypadkach gwarantując jednolitą, gładką powierzchnię z obu stron aplikacji.

Srebrną folię Ikonos Frosted, także z technologią AIR+ można nabyć w 4 szerokościach: 1.05, 1.27, 1.37 i 1.60 m.

IKONOS Frosted nie tylko srebrny

- Frosted to znany i ceniony nośnik dekoracyjny, który obecny jest już w naszym portfolio od kilku lat. Stale rozwijamy ten produkt, dlatego wzbogaciliśmy tę linię folii o 3 nowe kolory, niebieski, zielony i różany.

Kolorowa, samoprzylepna folia dekoracyjna oferowana jest w dwóch szerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos jako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Made in Poland

Folie Frosted produkowawane sa w polskiej fabryce IKONOS zlokalizowanej w Opolu.

- Naszym materiałom przypinamy plakietkę „Made in Poland”, synonim najwyższej jakości i dbałości. Oczywiście żadna fabryka nie jest samowystarczalna i posiłkuje się komponentami pochądzącymi z innych firm. IKONOS do tej współpracy dobiera najlepszych z najlepszych, jedynie czołowe europejskie firmy chemiczne, np. BASF. Nasza produkcja jest więc w pełni ekologiczna zgodna z dyrektywami REACH, ROHS, CE. W opolskich materiałach IKONOS nie znajdziemy lotnych związków organicznych czy metali ciężkich takich jak rteć czy kadm. Nasze materiały posiadają certyfikacje Polskiego Zakładu Higieny.

Rodzina materiałów Ikonos obejmuję już kilkadziesiąt produktów. Portfolio polskiego producenta to między innymi: backlity, blockouty, tapety, folie samoprzylepne, laminaty, folie montażowe, folie dekoracyjne, folie do piaskowania, papiery, płótna i wiele więcej. Media te cechują się wysoką jakością, trwałością. W druku oddają szeroki gamut barw i przeznaczone są do druku w wysokich rozdzielczościach i wysokich prędkościach.

Opolskie materiały zostały docenione przez wielu producentów ploterów drukujących, gdyż są wykorzystywane do prezentacji możliwości sprzętu na takich targach jak Fespa. Technicy producentów ploterów odpowiedzialni za jakość druku również bardzo wysoko opiniują nasze materiały zaliczając je do światowej czołówki. Materiał Ikonos zdobyły też kilka nagród na międzynarodowych targach reklamy. Jednakże ich popularność i lojalni oraz zadowoleni klienci są dla nas największa nagrodą.

Lokalizacja fabryki w Polsce powoduje, że firma może szybko dostarczać dobre materiały w elastycznych cenach. Materiały te produkowane są z zachowaniem wszelkich norm i standardów. Linia produkcyjna Ikonos cechuje się brakiem jakichkolwiek emisji do środowiska. Materiały Ikonos bardzo dobrze trafiają w segment wysoko jakościowy, gdyż oferowane są w przystępnych cenach a często nawet dla klientów zaskakujących. Należy podkreślić że Polsce odbiorcy zaopatrują się bezpośrednio u producenta.

Oprócz rozwoju produktów i wdrażania nowych technologii, Ikonos inwestuje także w aspekt logistyczny. W ostatnich latach oddziały firmy w kraju powiększyły powierzchnie magazynowe.

Inwestycji nie brakuje także w dziale produkcji. Firma uruchomiła system dopalania powietrza procesowego. Zainstalowane też zostały nowe systemy konfekcjonowania, które powiększyły moce produkcyjne producenta. W ostatnim roku linia została rozbudowana o nowe systemy nawilżające podnoszące jakość produkowanych nośników. Dział rozwoju zyskał nowe laboratorium oraz uzupełniono kadrę inżynierską i naukową.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764