logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie Avery Blockout i Avery Diffuser – teraz w 25-metrowych rolach

  PR 14.01.2009, przeczytano 1123 razy

W ostatnim czasie firma Avery Dennison Graphic & Reflective Products wprowadziła zmiany w asortymencie folii Avery Blockout 5300 Films i Avery 5100 Diffuser Films. Obie są teraz oferowane w rolach o długości 25 metrów, co zdaniem producenta ma zredukować koszty związane z ich magazynowaniem i transportem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-avery-blockout-i-avery-diffuser--teraz-w-25-metrowych-rolach,8373,artykul.html

Folie Avery 5300 Blockout Films i Avery 5100 Diffuser Films są dostępne na rynku już od dłuższego czasu. Pierwsze z nich to wysokiej jakości wylewane folie winylowe zapewniające – jak twierdzi Avery Dennison – znakomitą ochronę przed światłem, którego poziom przepuszczalności wynosi tu zaledwie 0,001%. Folie są dostępne w kolorach białym i czarnym, w obu przypadkach charakteryzują się wysokim poziomem adhezji i stabilności kierunkowej.

Z kolei Avery 5100 Diffuser Films to wysokiej klasy wylewane folie winylowe, które znajdują zastosowanie jako materiały rozpraszające światło. Oferowane są w dwóch wariantach, o różnym poziomie rozpraszania światła (30% i 60%), a dzięki odpowiedniemu balansowi kolorów zapewniają właściwą dystrybucję światła w systemach oznaczeń typu backlit. Jak zapewnia producent, folie cechują się wysoką trwałością i odpornością.

Z uwagi na docierające do Avery Dennison sygnały ze strony dystrybutorów i klientów z rynku systemów oznaczeń, którzy oczekiwali minimalizacji kosztów związanych z magazynowaniem i transportem folii, w obu przypadkach długość rolek, w jakich sprzedawane są Avery 5300 Blockout Films i Avery 5100 Diffuser Films, zmniejszono z 50 do 25 metrów.
Obecnie oba rodzaje folii są dostępne w rolach o długości 25 m i szerokości 1,22 m. Więcej informacji na ten temat można uzyskać u lokalnych dystrybutorów Avery Graphics. Ich aktualną listę można znaleźć na stronie internetowej www.europe.averygraphics.com.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764