logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie Avery MPI 1004 Easy Apply już w Polsce

  PR 05.09.2006, przeczytano 1061 razy

Firma Avery Dennison Graphics Division rozpoczęła wprowadzanie na polski rynek folii samoprzylepnej Avery MPI 1004 Easy Apply, która pojawiła się w jej ofercie na początku sierpnia br. Przy zamówieniu co najmniej jednej rolki folii otrzymuje się pirometr – urządzenie do pomiaru temperatury powierzchni folii Raytek MiniTemp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-avery-mpi-1004-easy-apply-juz-w-polsce,4404,artykul.html

Kampania promocyjna folii Avery MPI 1004 Easy Apply potrwa przez dwa miesiące – wrzesień i październik – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division. – Jej zasady są bardzo przejrzyste. Wystarczy kupić jedną rolkę nowej folii u jednego z naszych dystrybutorów, aby otrzymać pirometr Raytek MiniTemp. Jest to niezwykle przydatne urządzenie pozwalające na pomiar temperatury powierzchni aplikowanej folii. Na tę kwestię bardzo często zwracamy uwagę podczas prowadzonych przez nasz szkoleń, m.in. warsztatów organizowanych w tym okresie wspólnie ze Studiem Plastycznym FX.
Folię można zamawiać u jednego z trzech polskich dystrybutorów Avery Dennison Graphics Division – firm Tuplex, Plastics Group i Océ Poland. Minimalne zamówienie to rolka folii o wymiarach 1,37 x 50 m. Oferta jest ograniczona do trzech pirometrów MiniTemp na jedną firmę realizującą zamówienie.

Avery MPI 1004 Easy Apply to 50-mikronowa, biała folia wylewana w błyszczącym wykończeniu, przeznaczona do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych i oferująca wysoką wytrzymałość, nawet na krzywych i nierównych powierzchniach. Folia jest dostosowana do zadrukowywania w wielkoformatowych i superwielkoformatowych urządzeniach inkjetowych, wykorzystujących atramenty solwentowe, ekosolwentowe i UV.

Zastosowano w niej sprawdzoną technologię Avery Easy Apply, która pozwala na łatwe aplikowanie bez ryzyka wystąpienia pęcherzyków powietrza (można je zlikwidować nie przekłuwając folii). Jest pokryta specjalnym stałym klejem i zawierającą szare pigmenty powłoką, co sprawia, że zastosowana tu folia wierzchnia oferuje wysoką nieprzezroczystość i możliwość łatwego usunięcia nawet po długim czasie. Dodatkowo folia Avery MPI 1004 Easy Apply jest w pełni kompatybilna z nowym laminatem Avery DOL 1030 3D, zalecanym do zabezpieczania zadrukowanych powierzchni, a wydruki na niej wykonane są objęte specjalnym programem gwarancyjnym Avery Supreme Cover.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764