logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie Avery MPI 1004 Easy Apply już w Polsce

  PR 05.09.2006, przeczytano 1067 razy

Firma Avery Dennison Graphics Division rozpoczęła wprowadzanie na polski rynek folii samoprzylepnej Avery MPI 1004 Easy Apply, która pojawiła się w jej ofercie na początku sierpnia br. Przy zamówieniu co najmniej jednej rolki folii otrzymuje się pirometr – urządzenie do pomiaru temperatury powierzchni folii Raytek MiniTemp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-avery-mpi-1004-easy-apply-juz-w-polsce,4404,artykul.html

Kampania promocyjna folii Avery MPI 1004 Easy Apply potrwa przez dwa miesiące – wrzesień i październik – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca polskiego oddziału Avery Dennison Graphics Division. – Jej zasady są bardzo przejrzyste. Wystarczy kupić jedną rolkę nowej folii u jednego z naszych dystrybutorów, aby otrzymać pirometr Raytek MiniTemp. Jest to niezwykle przydatne urządzenie pozwalające na pomiar temperatury powierzchni aplikowanej folii. Na tę kwestię bardzo często zwracamy uwagę podczas prowadzonych przez nasz szkoleń, m.in. warsztatów organizowanych w tym okresie wspólnie ze Studiem Plastycznym FX.
Folię można zamawiać u jednego z trzech polskich dystrybutorów Avery Dennison Graphics Division – firm Tuplex, Plastics Group i Océ Poland. Minimalne zamówienie to rolka folii o wymiarach 1,37 x 50 m. Oferta jest ograniczona do trzech pirometrów MiniTemp na jedną firmę realizującą zamówienie.

Avery MPI 1004 Easy Apply to 50-mikronowa, biała folia wylewana w błyszczącym wykończeniu, przeznaczona do zastosowań zewnętrznych i wewnętrznych i oferująca wysoką wytrzymałość, nawet na krzywych i nierównych powierzchniach. Folia jest dostosowana do zadrukowywania w wielkoformatowych i superwielkoformatowych urządzeniach inkjetowych, wykorzystujących atramenty solwentowe, ekosolwentowe i UV.

Zastosowano w niej sprawdzoną technologię Avery Easy Apply, która pozwala na łatwe aplikowanie bez ryzyka wystąpienia pęcherzyków powietrza (można je zlikwidować nie przekłuwając folii). Jest pokryta specjalnym stałym klejem i zawierającą szare pigmenty powłoką, co sprawia, że zastosowana tu folia wierzchnia oferuje wysoką nieprzezroczystość i możliwość łatwego usunięcia nawet po długim czasie. Dodatkowo folia Avery MPI 1004 Easy Apply jest w pełni kompatybilna z nowym laminatem Avery DOL 1030 3D, zalecanym do zabezpieczania zadrukowanych powierzchni, a wydruki na niej wykonane są objęte specjalnym programem gwarancyjnym Avery Supreme Cover.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ISE 2025: ePaper dla DOOH od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe rozszerza portfolio swojej energooszczędnej technologii ePaper, oferując większe rozmiary i rozwiązania do zastosowań typu outdoor. Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 w Barcelonie, odwiedzający stoisko E500 w hali 3 mogą zobaczyć i porównać szeroką gamę produktów ePaper z powierzchnią przypominającą...
Grono firm zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations stale się powiększa. Do SAPR dołącza WeCom PR – agencja specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i public affairs najbardziej wymagających branż. Tym samym SAPR konsekwentnie rozwija platformę zrzeszającą ekspertów PR w Polsce.
Gaming Zones: MediaMarkt i Garden of Words podsumowują akcję
22 miasta, 37 stref gamingowych w sklepach MediaMarkt i 35 tys. zaangażowanych graczy. Od września do grudnia ubiegłego roku Polska stała się areną wyjątkowego wydarzenia dla miłośników gier i nowych technologii.
Insignia kolejny rok z Südzucker
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem już 5 lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
(P)okaż serce: 3. edycja kampanii na rzecz nowotworów dziecięcych
Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie ruszyła z trzecią edycją kampanii (P)okaż serce. Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej dot. nowotworów dziecięcych, a w szczególności zwrócenie uwagi na ich niejednoznaczne objawy. W badaniu społecznym przeprowadzonym w ramach kampanii, aż 66%...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764