logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Folie Magnaflex – ciekawe i bezpieczne rozwiązania

   16.09.2022, przeczytano 2033 razy
ilustracja

Firma Integart od lat stawia na rozwiązania ekologiczne, podkreślając potrzebę używania maszyn i materiałów nieszkodliwych dla zdrowia. To między innymi dlatego do portfolio Integart trafiły drukarki lateksowe i cały wachlarz proekologicznych rozwiązań. W grupie materiałów bezpiecznych znajdziemy folię magnetyczną Magnaflex, która w odróżnieniu od ofert konkurencji nie posiada szkodliwych dla zdrowia ludzkiego substancji, takich jak m.in. bar, bisfenol, ftalany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-magnaflex-%E2%80%93-ciekawe-i-bezpieczne-rozwiazania,397235,artykul.html

Magnaflex to jedna z najbardziej popularnych linii produktów o zdolnościach magnetycznych na polskim rynku. Marka obecna w portfolio firmy Integart od 1995 roku przekonała do siebie liczne grono nabywców. Rozwiązania Magnaflex znajdują szerokie zastosowanie zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz obiektów. Sprawdzają się w branży reklamowej, dekoracji wnętrz czy edukacyjnej – wszędzie tam, gdzie istotną kwestią jest dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo użytkownika.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Folie Magnaflex są bezpieczne dla zdrowia i życia, co potwierdzają odpowiednie certyfikaty, np. deklaracja zgodności produktów pod względem chemicznym; zgodnie z rozporządzeniem REACH. Folie nie zawierają w swoim składzie szkodliwych związków toksycznych takich jak bar, bisfenol czy ftalany. Do ich produkcji nie używa się metali ciężkich – materiały przeszły z sukcesem badania, które są przeprowadzane dla produktów zgodnie z wymaganiami normy EN71-3 – na zawartość 19 elementów toksycznych. Połączenie właściwości folii Magnaflex z przyjazną dla środowiska technologią druku HP Latex (więcej informacji) daje wyjątkowy, bezpieczny produkt końcowy.

ilustracjastrzałka

Wewnątrz i na zewnątrz

W grupie produktów serii Magnaflex (kliknij tutaj) znajdują się: folia magnetyczna Magnaflex (czytaj więcej), podkład magnetyczny Magnaflex Mag Slim (więcej informacji), papier magnetyczny Magnaflex Steel Paper (link) oraz paski magnetyczne Magnaflex (więcej tutaj). Najpopularniejsze z nich – folie magnetyczne są chętnie wykorzystywane w branży reklamowej. Łatwość montażu i demontażu sprawia, że często trafiają do produkcji większych powierzchni reklamowych, zwłaszcza tam, gdzie istnieje potrzeba częstej zmiany ekspozycji, jak np. na samochodach. Są też popularnym nośnikiem reklamy wizualnej, znajdziemy je w masowo produkowanych gadżetach, np. magnesach reklamowych, breloczkach, kalendarzykach, wizytówkach.

ilustracjastrzałka

Wśród innych popularnych zastosowań warto wymienić: reklamy na środkach transportu publicznego, tablice informacyjne (np. oznakowania regałów), cenniki, pomoce dydaktyczne, zabawki (gry manualne, planszowe, puzzle, układanki), oznakowania w budynkach np. użyteczności publicznej, dekoracje ścienne w przestrzeni prywatnej i komercyjnej (np. rozwiązania ścienne – wielkoformatowe w galeriach handlowych), jako materiały do zastosowań biurowych, tablice, plansze i wiele, wiele innych.

Beata Pryt: Dużą zaletą naszych folii Magnaflex jest wysoka i stabilna jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania

Sekrety budowy

Produkty końcowe powstające na bazie materiałów z grupy Magnaflex są niezwykle trwałe i estetyczne. Folia zbudowana jest z syntetycznej gumy oraz specjalnego proszku, który posiada właściwości ferromagnetyczne – jest więc elastyczna i silnie przylega do podłoża. Występuje w różnych grubościach, które wpływają na siłę przyciągania. Im grubsza folia – tym siła przyciągania magnetycznego1 jest większa. Ważną cechą tego typu folii jest możliwość jej długookresowego użytkowania2 bez ryzyka utraty właściwości magnetycznych.

Nadruk, obróbka, montaż

Folie magnetyczne Magnaflex nadają się do zadruku różnymi technologiami: lateksową, UV, solwentową. Ważną cechą folii Magnaflex jest możliwość jej skręcania i wyginania bez utraty wysokiego poziomu energii pola magnetycznego. To bezpośrednio wpływa na sposób jej obróbki, ponieważ w łatwy sposób folię magnetyczną każdej grubości można ciąć nożyczkami, nożem lub gilotyną i sztancować bez konieczności obróbki krawędzi.

Połączenie folii magnetycznej i Steel Paper pozwala na różnorodne aplikacje, daje możliwość zadruku wszystkimi technologiami druku cyfrowego, co skutkuje łatwością zmiany oznaczeń i akcesoriów oraz szybkim i czystym montażem. Wszystkie produkty z serii Magnaflex są na stałe dostępne w ofercie firmy Integart.

Jedną z najbardziej popularnych metod konfekcji produktów magnetycznych jest sztancowanie, przy skomplikowanych wzorach zaleca się stosowanie urządzeń do cięcia cyfrowego.

Nie tylko folia

W serii Magnaflex znajdziemy obok folii także papier Magnaflex Steel Paper. Elastyczny, bardzo cienki i łatwy w zadruku w dużej rozdzielczości nie posiada właściwości magnetycznych, natomiast jest łatwo przyciągany przez tablice magnetyczne i podłoża posiadające siłę magnetyczną. Dzięki swoim właściwościom stał się nowatorskim rozwiązaniem dla reklam wielkoformatowych, montowanych na powstałym już podłożu magnetycznym. Jako podkład pod Steel Paper można wykorzystać folię magnetyczną Magnaflex 7 (0,7 mm) z warstwą kleju, która umożliwia prosty i szybki system montażu wielkoformatowych wydruków.

ilustracjastrzałka

W taki sposób można wykonać realizacje w postaci tablic informacyjnych, pomocy dydaktycznych lub innych form reklamy tymczasowej. Materiał osiąga wysoką precyzję zadruku (HP Latex, UV, solwent); można używać go wielokrotnie, ponieważ daje się łatwo usunąć. Jest stabilny i posiada dużą zdolność utrzymywania na powierzchni, nawet do 5 warstw3.

Do pobrania:

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

Dodatkowe informacje:

Przypisy:
1. Produkt występuje w kolorze białym z okleiną matową lub błyszczącą oraz w wersji bez okleiny, dedykowany pod aplikacje folii samoprzylepnych lub druku UV z kolorem białym.

2. Z zachowaniem odpowiedniej aplikacji i sposobu eksploatacji.

3. Warunkiem jest zastosowanie właściwej folii magnetycznej; liczba warstw Steel Paper może zależeć od całkowitej powierzchni danej realizacji.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
X DOZ Forum - jak powstawało, jakie były wyzwania i atrakcje dla uczestników?
Jak realizować event, który każdego roku zrzesza partnerów biznesowych, farmaceutów oraz producentów w jednym miejscu? I jak sprawić, by ewaluował wyłącznie z wydarzenia branżowego również w forum towarzyskie? Poznaj case study X DOZ Forum.
Reklamy a postanowienia Polaków wg Google
Właśnie porzuciłeś postanowienia noworoczne, ale wciąż widzisz reklamy siłowni, suplementów diety i fit cateringów? Narzędzie Google pozwala je ograniczyć. 49% Polek i Polaków porzuca postanowienia noworoczne w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku. Mimo to aż 79% z nich nadal zauważa reklamy związane z tymi postanowieniami nawet po ich porzuceniu,...
In-house printing: Canon robi przegląd zalet
W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie angażowanie klienta okazuje się coraz trudniejsze. Dlatego, szukając sposobów na przyciągnięcie jego uwagi warto przyjrzeć się zaletom spersonalizowanych materiałów drukowanych. Można je dzisiaj tworzyć samodzielnie wewnątrz organizacji, a ułatwiają to rozwiązania przeznaczone dla druku na potrzeby własne (in-house). Inwestycja we...
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników
Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764