logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Folie Magnaflex – ciekawe i bezpieczne rozwiązania

   16.09.2022, przeczytano 557 razy
ilustracja

Firma Integart od lat stawia na rozwiązania ekologiczne, podkreślając potrzebę używania maszyn i materiałów nieszkodliwych dla zdrowia. To między innymi dlatego do portfolio Integart trafiły drukarki lateksowe i cały wachlarz proekologicznych rozwiązań. W grupie materiałów bezpiecznych znajdziemy folię magnetyczną Magnaflex, która w odróżnieniu od ofert konkurencji nie posiada szkodliwych dla zdrowia ludzkiego substancji, takich jak m.in. bar, bisfenol, ftalany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-magnaflex-%E2%80%93-ciekawe-i-bezpieczne-rozwiazania,397235,artykul.html

Magnaflex to jedna z najbardziej popularnych linii produktów o zdolnościach magnetycznych na polskim rynku. Marka obecna w portfolio firmy Integart od 1995 roku przekonała do siebie liczne grono nabywców. Rozwiązania Magnaflex znajdują szerokie zastosowanie zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz obiektów. Sprawdzają się w branży reklamowej, dekoracji wnętrz czy edukacyjnej – wszędzie tam, gdzie istotną kwestią jest dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo użytkownika.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Folie Magnaflex są bezpieczne dla zdrowia i życia, co potwierdzają odpowiednie certyfikaty, np. deklaracja zgodności produktów pod względem chemicznym; zgodnie z rozporządzeniem REACH. Folie nie zawierają w swoim składzie szkodliwych związków toksycznych takich jak bar, bisfenol czy ftalany. Do ich produkcji nie używa się metali ciężkich – materiały przeszły z sukcesem badania, które są przeprowadzane dla produktów zgodnie z wymaganiami normy EN71-3 – na zawartość 19 elementów toksycznych. Połączenie właściwości folii Magnaflex z przyjazną dla środowiska technologią druku HP Latex (więcej informacji) daje wyjątkowy, bezpieczny produkt końcowy.

ilustracjastrzałka

Wewnątrz i na zewnątrz

W grupie produktów serii Magnaflex (kliknij tutaj) znajdują się: folia magnetyczna Magnaflex (czytaj więcej), podkład magnetyczny Magnaflex Mag Slim (więcej informacji), papier magnetyczny Magnaflex Steel Paper (link) oraz paski magnetyczne Magnaflex (więcej tutaj). Najpopularniejsze z nich – folie magnetyczne są chętnie wykorzystywane w branży reklamowej. Łatwość montażu i demontażu sprawia, że często trafiają do produkcji większych powierzchni reklamowych, zwłaszcza tam, gdzie istnieje potrzeba częstej zmiany ekspozycji, jak np. na samochodach. Są też popularnym nośnikiem reklamy wizualnej, znajdziemy je w masowo produkowanych gadżetach, np. magnesach reklamowych, breloczkach, kalendarzykach, wizytówkach.

ilustracjastrzałka

Wśród innych popularnych zastosowań warto wymienić: reklamy na środkach transportu publicznego, tablice informacyjne (np. oznakowania regałów), cenniki, pomoce dydaktyczne, zabawki (gry manualne, planszowe, puzzle, układanki), oznakowania w budynkach np. użyteczności publicznej, dekoracje ścienne w przestrzeni prywatnej i komercyjnej (np. rozwiązania ścienne – wielkoformatowe w galeriach handlowych), jako materiały do zastosowań biurowych, tablice, plansze i wiele, wiele innych.

Beata Pryt: Dużą zaletą naszych folii Magnaflex jest wysoka i stabilna jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania

Sekrety budowy

Produkty końcowe powstające na bazie materiałów z grupy Magnaflex są niezwykle trwałe i estetyczne. Folia zbudowana jest z syntetycznej gumy oraz specjalnego proszku, który posiada właściwości ferromagnetyczne – jest więc elastyczna i silnie przylega do podłoża. Występuje w różnych grubościach, które wpływają na siłę przyciągania. Im grubsza folia – tym siła przyciągania magnetycznego1 jest większa. Ważną cechą tego typu folii jest możliwość jej długookresowego użytkowania2 bez ryzyka utraty właściwości magnetycznych.

Nadruk, obróbka, montaż

Folie magnetyczne Magnaflex nadają się do zadruku różnymi technologiami: lateksową, UV, solwentową. Ważną cechą folii Magnaflex jest możliwość jej skręcania i wyginania bez utraty wysokiego poziomu energii pola magnetycznego. To bezpośrednio wpływa na sposób jej obróbki, ponieważ w łatwy sposób folię magnetyczną każdej grubości można ciąć nożyczkami, nożem lub gilotyną i sztancować bez konieczności obróbki krawędzi.

Połączenie folii magnetycznej i Steel Paper pozwala na różnorodne aplikacje, daje możliwość zadruku wszystkimi technologiami druku cyfrowego, co skutkuje łatwością zmiany oznaczeń i akcesoriów oraz szybkim i czystym montażem. Wszystkie produkty z serii Magnaflex są na stałe dostępne w ofercie firmy Integart.

Jedną z najbardziej popularnych metod konfekcji produktów magnetycznych jest sztancowanie, przy skomplikowanych wzorach zaleca się stosowanie urządzeń do cięcia cyfrowego.

Nie tylko folia

W serii Magnaflex znajdziemy obok folii także papier Magnaflex Steel Paper. Elastyczny, bardzo cienki i łatwy w zadruku w dużej rozdzielczości nie posiada właściwości magnetycznych, natomiast jest łatwo przyciągany przez tablice magnetyczne i podłoża posiadające siłę magnetyczną. Dzięki swoim właściwościom stał się nowatorskim rozwiązaniem dla reklam wielkoformatowych, montowanych na powstałym już podłożu magnetycznym. Jako podkład pod Steel Paper można wykorzystać folię magnetyczną Magnaflex 7 (0,7 mm) z warstwą kleju, która umożliwia prosty i szybki system montażu wielkoformatowych wydruków.

ilustracjastrzałka

W taki sposób można wykonać realizacje w postaci tablic informacyjnych, pomocy dydaktycznych lub innych form reklamy tymczasowej. Materiał osiąga wysoką precyzję zadruku (HP Latex, UV, solwent); można używać go wielokrotnie, ponieważ daje się łatwo usunąć. Jest stabilny i posiada dużą zdolność utrzymywania na powierzchni, nawet do 5 warstw3.

Do pobrania:

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

Dodatkowe informacje:

Przypisy:
1. Produkt występuje w kolorze białym z okleiną matową lub błyszczącą oraz w wersji bez okleiny, dedykowany pod aplikacje folii samoprzylepnych lub druku UV z kolorem białym.

2. Z zachowaniem odpowiedniej aplikacji i sposobu eksploatacji.

3. Warunkiem jest zastosowanie właściwej folii magnetycznej; liczba warstw Steel Paper może zależeć od całkowitej powierzchni danej realizacji.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dbanie o cyfrowe doświadczenia klientów w czasie rzeczywistym
Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej większości działań do świata wirtualnego podczas pandemii ponad połowa interakcji z klientami przebiegała online, wynika z raportu opracowanego przez McKinsey. Wyniki badań tej samej firmy obrazują, że aż 75% konsumentów przynajmniej raz skorzystało z cyfrowych...
Ekspert Canon wyjaśnia, jak zmieniają się zasady bezpiecznej pracy
Mobilny tryb pracy oraz coraz większe wykorzystanie przestrzeni coworkingowych – to dwa czynniki, które wpływają na stosowane dotychczas zasady cyberbezpieczeństwa. Wraz ze zmianą trybu naszej pracy powinniśmy być przygotowani na modyfikację naszego podejścia do obecności w sieci. Z okazji Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa Canon Polska wyjaśnia, na co należy...
Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu
Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.
Zawody triathlonowe IRONMAN co roku przyciągają tysiące zawodników i kibiców z całego świata. Choć starty odbywają się w niedzielę, to już od piątku wszyscy zainteresowani gromadzą się w strefie EXPO, czyli przestrzeni wystawowej, gdzie mają możliwość do rozmów i poznania nowości ze świata zdrowia i sportu. To wyjątkowa okazja dla marek do...
Nie ma nic prostszego niż obniżyć cenę? Nic bardziej mylnego. Oferowanie obniżek to żmudny proces, który powinien być oparty o wcześniejsze zrozumienie potrzeb konsumentów. Są bowiem tacy klienci, którzy na słowo „promocja” odwracają głowę. Sklepy muszą też pamiętać o tym, że jak już przyznają rabat, to muszą ten proces maksymalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764