logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis

  PR 21.06.2024, przeczytano 295 razy
ilustracja

Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-magnetyczne-coala-magforce-dostepne-w-antalis,404748,artykul.html

Dostępna w trzech różnych grubościach Coala MagForce PVC 350, 400 i 600 oferuje liczne korzyści techniczne:

  • Cieńsza i lżejsza, ale o większej sile magnetycznej
  • Bardziej płaska rolka umożliwia płynniejsze podawanie w drukarce oraz łatwiejsze cięcie
  • Lepsza jakość zadruku i możliwość druku atramentowego: ekosolwentowego, lateksowego i utwardzanego promieniami UV
  • Większa elastyczność oraz łatwiejszy montaż na zakrzywionych powierzchniach
  • Nie zawiera lotnych związków organicznych (a+) i formaldehydu

Zmniejszając wagę samego materiału, Coala MagForce zapewnia również wiele korzyści ekonomiczno-operacyjnych:

  • Niższe koszty transportu w całym łańcuchu dostaw
  • Dostępność dłuższej rolki to dłuższy czas pracy drukarki
  • Więcej metrów kwadratowych na rolce
  • Mniej rozpakowywania i konieczności obsługi przez operatorów druku
  • Mniej odpadów w całym cyklu.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764