logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie mrożone Ikonos nagrodzone na Remadays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1221 razy
ilustracja

Podczas targów reklamy RemaDays, polskiej produkcji folie imitujące szkło mrożone zdobyły nagrodę „The Prize of Innovations”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-mrozone-ikonos-nagrodzone-na-remadays-2016,27611,artykul.html

Jesteśmy dumni, że produkowane w naszej polskiej fabryce folie dekoracyjne typu „frosted” zostały docenione przez jury konkursowe. Nagroda ta potwierdza innowacyjne i proekologiczne wartości naszych materiałów. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Ikonos Frosted to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ, która imituje szkło mrożone.

Jest to znany i ceniony nośnik dekoracyjny, który obecny jest już w naszym portfolio od kilku lat. W ostatnich miesiącach dodatkowo zyskała nowe oblicze. Wzbogaciliśmy linię naszych folii „frosted” o 3 nowe kolory: niebieski, zielony i różany.

Folia rekomendowana jest na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp.



Do tej pory oferta obejmowała wyłącznie folię mrożoną, srebrno-szarą w wariancie z pełnym lub strukturalnym klejem. Nowe, kolorowe folie na początek oferujemy z klejem pełnym.

Do produkcji folii został użyty najwyższej jakości silikonowany papier podkładowy o gramaturze 120 g/m2. Folię można aplikować zarówno na sucho jak i na mokro. W obu przypadkach gwarantując jednolitą, gładką powierzchnię z obu stron aplikacji.

Kolorowa, samoprzylepna folia dekoracyjna oferowana jest w dwóch szerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos jako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Folia Ikonos Frosted przystosowana jest do długookresowych zastosowań dekoracyjnych. Może być naklejana na szkło lub inne płaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkła mrożonego.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764