logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie mrożone Ikonos nagrodzone na Remadays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1150 razy
ilustracja

Podczas targów reklamy RemaDays, polskiej produkcji folie imitujące szkło mrożone zdobyły nagrodę „The Prize of Innovations”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-mrozone-ikonos-nagrodzone-na-remadays-2016,27611,artykul.html

Jesteśmy dumni, że produkowane w naszej polskiej fabryce folie dekoracyjne typu „frosted” zostały docenione przez jury konkursowe. Nagroda ta potwierdza innowacyjne i proekologiczne wartości naszych materiałów. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Ikonos Frosted to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ, która imituje szkło mrożone.

Jest to znany i ceniony nośnik dekoracyjny, który obecny jest już w naszym portfolio od kilku lat. W ostatnich miesiącach dodatkowo zyskała nowe oblicze. Wzbogaciliśmy linię naszych folii „frosted” o 3 nowe kolory: niebieski, zielony i różany.

Folia rekomendowana jest na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp.



Do tej pory oferta obejmowała wyłącznie folię mrożoną, srebrno-szarą w wariancie z pełnym lub strukturalnym klejem. Nowe, kolorowe folie na początek oferujemy z klejem pełnym.

Do produkcji folii został użyty najwyższej jakości silikonowany papier podkładowy o gramaturze 120 g/m2. Folię można aplikować zarówno na sucho jak i na mokro. W obu przypadkach gwarantując jednolitą, gładką powierzchnię z obu stron aplikacji.

Kolorowa, samoprzylepna folia dekoracyjna oferowana jest w dwóch szerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos jako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Folia Ikonos Frosted przystosowana jest do długookresowych zastosowań dekoracyjnych. Może być naklejana na szkło lub inne płaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkła mrożonego.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764