logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie mrożone Ikonos nagrodzone na Remadays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 1075 razy
ilustracja

Podczas targów reklamy RemaDays, polskiej produkcji folie imitujące szkło mrożone zdobyły nagrodę „The Prize of Innovations”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-mrozone-ikonos-nagrodzone-na-remadays-2016,27611,artykul.html

Jesteśmy dumni, że produkowane w naszej polskiej fabryce folie dekoracyjne typu „frosted” zostały docenione przez jury konkursowe. Nagroda ta potwierdza innowacyjne i proekologiczne wartości naszych materiałów. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Ikonos Frosted to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ, która imituje szkło mrożone.

Jest to znany i ceniony nośnik dekoracyjny, który obecny jest już w naszym portfolio od kilku lat. W ostatnich miesiącach dodatkowo zyskała nowe oblicze. Wzbogaciliśmy linię naszych folii „frosted” o 3 nowe kolory: niebieski, zielony i różany.

Folia rekomendowana jest na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp.



Do tej pory oferta obejmowała wyłącznie folię mrożoną, srebrno-szarą w wariancie z pełnym lub strukturalnym klejem. Nowe, kolorowe folie na początek oferujemy z klejem pełnym.

Do produkcji folii został użyty najwyższej jakości silikonowany papier podkładowy o gramaturze 120 g/m2. Folię można aplikować zarówno na sucho jak i na mokro. W obu przypadkach gwarantując jednolitą, gładką powierzchnię z obu stron aplikacji.

Kolorowa, samoprzylepna folia dekoracyjna oferowana jest w dwóch szerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos jako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Folia Ikonos Frosted przystosowana jest do długookresowych zastosowań dekoracyjnych. Może być naklejana na szkło lub inne płaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkła mrożonego.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spokój Film wyprodukował trailer radiowego serialu kryminalnego Radia Zet
W poniedziałek 26 września, na antenie Radia ZET, ruszył pierwszy radiowy serial kryminalny „Niech to usłyszą”. Spokój Film wyprodukował trailer promujący nową produkcję. Scenariusz serialu został napisany przez mistrzów polskiego kryminału, Wojciecha Chmielarza i Jakuba Ćwieka.
Value Media z obsługą 360 grupy Trefl
Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Międzynarodowa promocja Promo Show 2023
Francja, Niemcy, Holandia, Litwa, Łotwa i Estonia. To kraje, od których rozpoczęta została międzynarodowa promocja targów PROMO SHOW. Wystawcy przyszłorocznej edycji rozdawali zaproszenia na lutowe wydarzenie oraz informowali o zachodzących zmianach na rynku targów reklamy w Polsce. Bezpośrednie spotkania z top agencjami dobrze rokują na frekwencje...
NT–ware, oddział Canon produkujący m.in. uznane oprogramowanie chmurowe uniFLOW Online, zajął pierwszą pozycję na rynku Europy Zachodniej w 2021 r. w kategorii urządzeń i systemów do zarządzania drukiem.
Jak Polacy kupują online?
Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to zdecydowanie najczęściej kupowane kategorie produktów w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%) i czas realizacji zamówienia (44%), ale też dostępne formy płatności (28%).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764