logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie mrożone Ikonos nagrodzone na Remadays 2016

  PR 24.02.2016, przeczytano 962 razy
ilustracja

Podczas targów reklamy RemaDays, polskiej produkcji folie imitujące szkło mrożone zdobyły nagrodę „The Prize of Innovations”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-mrozone-ikonos-nagrodzone-na-remadays-2016,27611,artykul.html

Jesteśmy dumni, że produkowane w naszej polskiej fabryce folie dekoracyjne typu „frosted” zostały docenione przez jury konkursowe. Nagroda ta potwierdza innowacyjne i proekologiczne wartości naszych materiałów. Mówi Paweł Stania z działu marketingu firmy.

Ikonos Frosted to polimerowa folia dekoracyjna grubości 80 μ, która imituje szkło mrożone.

Jest to znany i ceniony nośnik dekoracyjny, który obecny jest już w naszym portfolio od kilku lat. W ostatnich miesiącach dodatkowo zyskała nowe oblicze. Wzbogaciliśmy linię naszych folii „frosted” o 3 nowe kolory: niebieski, zielony i różany.

Folia rekomendowana jest na wszystkie przezroczyste, płaskie powierzchnie, takie jak okna, wystawy sklepowe, witryny meblowe, szklane drzwi, itp.



Do tej pory oferta obejmowała wyłącznie folię mrożoną, srebrno-szarą w wariancie z pełnym lub strukturalnym klejem. Nowe, kolorowe folie na początek oferujemy z klejem pełnym.

Do produkcji folii został użyty najwyższej jakości silikonowany papier podkładowy o gramaturze 120 g/m2. Folię można aplikować zarówno na sucho jak i na mokro. W obu przypadkach gwarantując jednolitą, gładką powierzchnię z obu stron aplikacji.

Kolorowa, samoprzylepna folia dekoracyjna oferowana jest w dwóch szerokościach: 1.05 i 1.27 metra oraz długości nawoju 25 metrów. Ikonos jako producent ma także możliwość przygotowania innych długości, w zależności od indywidualnych potrzeb klientów.

Folia Ikonos Frosted przystosowana jest do długookresowych zastosowań dekoracyjnych. Może być naklejana na szkło lub inne płaskie, przezroczyste powierzchnie, w celu uzyskania efektu szkła mrożonego.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem materiałów Ikonos jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów
- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych...
Big Picture, firma doradcza z obszaru PR & public affairs, rozpoczyna strategiczną współpracę ze Związkiem Harcerstwa Polskiego, organizacją młodzieżową, która poprzez kultywowanie przyjaźni, przygody, dbanie o środowisko, wspieranie rozwoju i obywatelskości sprawia, że harcerstwo odpowiada zarówno za aktualne potrzeby młodych ludzi, jak i na wyzwania...
Hyper Scape – Platige image stworzyło trailer nowej produkcji Ubisoftu
Studio zaprezentowało animację wprowadzającą w świat nowej produkcji Ubisoftu. Trwający niemal 3 minuty cinematik przenosi widza do wirtualnych i realnych światów z 2054 roku, gdzie toczy się akcja gry. To kolejny projekt Platige Image zrealizowany w trakcie trwania epidemii COVID-19.
Kamikaze wzmacnia zespół trzema transferami
Do zespołu agencji Kamikaze dołączyły Paulina Pytel - na stanowisko Account Executive, Dominika Kościółek - również jako Account Executive, oraz Anna Kawecka - na stanowisko Junior Graphic Designer.
Cut The Mustard odpowiedzialna za identyfikację wizualną Edo App
Agencje Cut The Mustard odpowiada za branding i przygotowanie materiałów komunikacyjnych dla eDO App – aplikacji mobilnej służącej do zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764