logo
WIEDZA

Folie Neschen: Piękne wnętrza, szybkie kampanie oraz pewna i łatwa realizacja

redakcja  S 23.12.2016, przeczytano 896 razy

Bez względu na to czy dekoracji poddawane są lokale komercyjne, budynki użyteczności publicznej czy po prostu wnętrza prywatne ich realizacja stawia przed nami wiele pytań i dylematów do rozwiązania. By pokazać w jakich obszarach sprawdzają się zastosowanie i niesamowite zalety produktów Easy DOT, wykonaliśmy przykładowe realizacje. Jedną z nich była aplikacja okazjonalna, związana ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-neschen:-piekne-wnetrza,-szybkie-kampanie-oraz-pewna-i-latwa-realizacja,30946,artykul.html

Wspólnie z kamerą, naszym aplikatorem oraz Product Managerem Dariuszem Rosłoniem ruszyliśmy do jakże bardzo komercyjnego miejsca jakim jest Galeria Handlowa. Wiele firm reklamowych czy Agencji obsługuje sklepy sieciowe, zapewniając im szybką obsługę kampanii promocyjnych i serwis związany z montażem czy demontażem różnych elementów dekoracji. Niejednokrotnie nastręcza im to dużo problemów i kwestii do rozwiązania. Bo jak poradzić sobie ze zmianą identyfikacji w 300 czy 500 sklepach w jednym, bardzo krótkim czasie i bez opóźnień? Jak nie polec na temacie aplikacyjnym? Kogo delegować do aplikacji? Ile osób zaangażować i wysłać w Polskę, żeby zrealizować oczekiwania Klienta? Tych pytań może być mnóstwo, dla kogoś kto nie zna folii Easy DOT!

W czym tkwi przewaga folii Easy DOT? Jak i kiedy powinno się z nich korzystać?

Nasz materiał zrealizowaliśmy w Galerii CUPRUM ARENA w Lubinie, dzięki uprzejmości i kontaktom naszego partnera firmy CPR z Wrocławia. W ciągu kilku godzin wykonaliśmy aranżację witryny sklepowej, dla znanej i dość wymagającej marki odzieżowej.

Zależało nam na tym by pokazać jakie właściwości mają te innowacyjne produkty oraz jak łatwo można sobie z nimi poradzić”.


Produkty z linii DOT firmy Neschen zostały docenione przez klientów nie tylko za wysoką jakość, ale przede wszystkim za łatwość aplikacji i desaplikacji. Produkty dają możliwość przenoszenia grafiki – przeklejenia jej z jednego miejsca w drugie, bez utraty właściwości kleju.

Jeśli coś się nam nie podoba, po prostu to odklejamy i możemy przykleić jeszcze raz lub zaaplikować gdzieś indziej”.


Easy Dot zawdzięczają swoje właściwości formule DOTEQ. Wodny klej naniesiony jest na powierzchnię medium w postaci równomiernie rozmieszczonych kropeczek. Podczas aplikacji nie występuje uciążliwy efekt powstających pęcherzyków powietrza, ponadto produkty łatwo się repozycjonuje i usuwa. Materiały praktycznie nie pozostawiają śladów kleju na większości powierzchni. Wyklejanie większych płaszczyzn nie stanowi problemu, nawet dla osób, które robią to pierwszy raz w życiu.

Zawsze kiedy w realizacjach dla klientów towarzyszy nam presja czasu, ograniczenia budżetowe i konkurencja cenowa powinniśmy pomyśleć o możliwościach folii Easy DOT”.


Z uwagi na realizację filmu, pojechaliśmy do Galerii z naszym aplikatorem, ale jak pokazuje materiał video – obsługa sklepu również radziła sobie z tym całkiem dobrze. W naszej realizacji VM dla marki Tommy Hilfiger użyliśmy następujących produktów:

  • Neschen EASY DOT White Matt (info)
  • Neschen Window GRIP Ultra Clear (info)
  • Neschen EASY Print’n’Walk (info)


Jak dzięki foliom Easy DOT możemy zaoszczędzić?

Dla centrali firmy, która zarządza siecią sklepów, idealnym rozwiązaniem jest zastosowanie produktów, które nie wymagają do aplikacji profesjonalistów. Dzięki temu cała operacja zmiany wystroju może być skoordynowana i przeprowadzona dość szybko. Oszczędzamy czas. Mając zaakceptowany projekt, osoba odpowiedzialna zleca drukarni/agencji reklamowej realizację wydruków z użyciem Easy DOT firmy Neschen. Następnie, komplet grafik zostaje dostarczony pod wskazany adres i trafiają one do jednego z kilkuset sklepów sieciowych. Ponieważ produkty można bezproblemowo aplikować oraz dezaplikować czy ponownie przyklejać, cała operacja przebiega sprawnie i łatwo. Udostępniając wskazówki i plan aplikacji taki projekt z użyciem Easy DOT może wykonać personel sklepu. Oszczędzamy pieniądze. W ciągu krótkiego odstępu czasu sklepy w całym kraju mogą posiadać tą samą sezonową lub okazjonalną dekorację. Co za tym idzie, okazjonalne realizacje możemy wykonywać jeszcze częściej niż zakładaliśmy.

Generowane korzyści i oszczędności pozwalają Klientom znacznie szybciej i częściej zmieniać swoje dekoracje. Witryny sklepowe mogą wreszcie być maksymalnie wykorzystywaną powierzchnią reklamową. No i przede wszystkim zdecydowanie lepiej przyciągają Konsumentów”.


O tym, że użycie Easy DOT jest łatwe, nie trzeba długo przekonywać. Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu z realizacji w Galerii CUPRUM Arena:


Ten i inne filmy znajdziecie na Integart.TV

O wszelkie aspekty techniczne dotyczące produktu można pytać w naszych oddziałach (lista tutaj https://www.integart.com.pl/pl/kontakt ), u Przedstawicieli Handlowych. W kolejnej odsłonie pokażemy, że praca z Easy DOT może być dziecinnie prosta.
 

Źródło: Integart

integart.com.pl

Galeria: Folie Neschen: Piękne wnętrza, szybkie kampanie oraz pewna i łatwa realizacja

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

SMS-y sposobem na aktualizację baz danych zgodnych z RODO
Już 25 maja czeka nas nowa rzeczywistość w zakresie ochrony danych osobowych. W życie wejdzie unijna dyrektywa RODO, która oznacza największą od 21 lat zmianę w przepisach dotyczących danych osobowych. W praktyce, wprowadzenie tego rozporządzenia pociągnie za sobą potrzebę utworzenia lub w najlepszym przypadku zaktualizowanie istniejących baz danych, włącznie z uzyskaniem nowych zgód. W ...
Wyniki badania Brother Polska, przeprowadzonego wśród przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, że 90 proc. polskich MŚP drukuje w technologii laserowej, ponieważ w przypadku organizacji jest ona wydajniejsza, szybsza i tańsza niż atrament. Firma stworzyła listę sześciu najważniejszych korzyści, jakie technologia druku laserowego może przynieść firmie....
Employer Branding sięga po rozrywkę
Rynek pracownika i wymagający coraz większych nakładów finansowych oraz  kreatywności  proces rekrutacji powoduje, że rośnie znaczenie działań employer branding. Dla świadomych pracodawców ważną rolę zyskuje realizacja strategii opartej na kształtowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience. Działy HR odczuwają tę presję i szukają oryginalnych pomysłów...
DOOH jako nowoczesna forma tradycyjnego medium
Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji. Mając szeroki wybór sposobów promowania swoich produktów i usług, najchętniej korzystają z telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna - najstarsza forma - która jest doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych....
Nowoczesna reklama, czyli efekt DOOH
OOH, czyli „out of home advertising” to bardzo powszechna forma komunikacji reklamowej. Billboardy, plakaty i ulotki są na ulicach miast tak powszechne, że właściwie przestaliśmy zwracać na nie uwagę. I tu pojawia się problem, bo w interesie reklamodawcy jest to, by odbiorcy nie tylko zobaczyli, ale i zapamiętali przekaz reklamowy. Stawić czoła temu wyzwaniu można, inwestując w nowoczesne roz...
 
piątek 20.04.2018, 117 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone