logo
WIADOMOŚCI

Folie polimerowe Avery Dennison MPI 2800 Series

redakcja  S 02.04.2018, przeczytano 1129 razy
ilustracja

Folie Avery Dennison Multi Purpose Inkjet (MPI) serii 2800 są to białe, błyszczące, samoprzylepne, folie winylowe. Pod względem chemicznym są to produkty polimerowe powstające w wyniku technologii kalandrowania. W zależności od potrzeb aplikator może wybrać produkt z klejem permanentnym, usuwalnym lub z ciemnoszarym adhezyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-polimerowe-avery-dennison-mpi-2800-series,36011,artykul.html

Na szczególną uwagę zasługuje folia MPI 2804 Easy Apply, którą wyposażono dodatkowo w system odprowadzania powietrza, dzięki czemu powietrze można bez trudu usunąć bez potrzeby nakłuwania samej folii. Produkty te charakteryzuje niezwykle prosta aplikacja co z pewnością ułatwi codzienną pracę wielu aplikatorów, w szczególności tych mniej doświadczonych.

Seria Avery Dennison MPI 2800 jest szczególnie zalecana w szerokiej gamie zastosowań na płasko i lekko zakrzywione powierzchnie. Folie posiadają świetny stosunek ceny do wydajności i idealnie sprawują się w zastosowaniach krótko- lub średnioterminowych. Mogą być zadrukowywane w technologii solwentowej, eco/mild solwentowej, UV oraz HP Latex.

Zastosowania:

  • znacznych rozmiarów płaskie grafiki flotowe lub na lekko zakrzywione powierzchnie
  • do wnętrz i na zewnątrz
  • do aplikowania na istniejące grafiki
  • tymczasowa grafika reklamowa


Więcej informacji na temat folii: https://www.integart.com.pl/pl/produkty/avery-dennison-mpi-2800-series

Skorzystaj także z promocji w Integart na ten produkt: https://www.integart.com.pl/pl/promocje/avery-dennison-z-serii-mpi-2800-wraz-z-laminatem-w-zestawie

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone