logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Folie samoprzylepne i laminaty Ikonois nagrodzone Złotym Medalem

  PR 16.09.2016, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

W ramach Festiwalu Druku 2016 konkursowe jury postanowiło nagrodzić polskiej produkcji folie samoprzylepne i laminaty Ikonos.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/folie-samoprzylepne-i-laminaty-ikonois-nagrodzone-zlotym-medalem,29942,artykul.html

Nasze materiały zdobyły już kilka targowych laurów. Ale prawdziwym potwierdzeniem ich jakości jest ich popularność wśród klientów i wysokie oceny specjalistów, które nie biorą się znikąd. Szereg atestów, ekologiczna produkcja, zachowanie się nośnika w czasie druku i aplikacji to nasze priorytety. Mówi Paweł Stania z Atrium Centrum Ploterowe.

Co wyróżnia polskie folie i laminaty IKONOS?

Łatwiej odpowiedzieć, czym się nie różnią. Zastosowaniem. Na białej folii zawsze będzie się drukować, przezroczysta folia będzie służyła jako laminat, backlit będzie służył do reklamy podświetleniowej. Choć zauważalna jest poprawa jakości produktów chińskich, to właściwości naszych opolskich, czy też europejskich produktów powodują, że klienci nie mają problemu przy wyborze produktu pod względem jakości oraz trwałości. Do produkcji wykorzystujemy jedynie surowce oraz materiały pochodzące od uznanych, największych producentów, których jakość jest najwyższa na rynku europejskim i zachwalana przez wszystkich. Dodatkowo często dochodzi do transferu technologii oraz wspólnych prac badawczo-rozwojowych nad nowymi produktami. Choć surowce pochodzące z najwyższej półki mogą się kojarzyć z wysoką ceną to jak do tej pory udaje się nam bez problemu wpasować w cenowe oczekiwania naszych klientów. Naszą intencją nie jest oferowanie taniego produktu o niskiej jakości lecz wysokojakościowego produktu w rozsądnej, akceptowalnej cenie. Mówi Tomasz Juchkiewicz, szef produkcji IKONOS.

Produkcja materiałów Ikonos Profiflex ukierunkowana jest na ekologię i jakość. Kilka lat temu producent wyposażył swoją linię produkcyjną w Regeneracyjny Dopalacz Termiczny o wydajności 20 000 Nm3. Koszt inwestycji przekroczył 360 000 euro, a dzięki niej poziom redukcji gazów LZO jest kilkukrotnie niższy niż zakładają normy europejskie. Wszelkie odpady poprodukcyjne poddawane są recyklingowi przez wyspecjalizowane w tym kierunku, akredytowane jednostki.

Nawet najlepszy materiał musi posiadać „papiery”. Materiały IKONOS posiadają atest Polskiego Zakładu Higieny, przez co można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, służbie zdrowia, itd. Folie Ikonos posiadają także atest niepalności zgodnie z normą Bs1,d0 co oznacza, że jest niezapalna, niekapiąca i nieintensywnie dymiąca. Z kolei laminaty podłogowe Ikonos posiadają filtr UV i certyfikat antypoślizgowości zgodnie z normą R9.

Folie i laminaty Ikonos Profiflex są cenione i stosowane przez czołowych producentów drukarek wielkoformatowych (m.in. Mutoh) na największych branżowych targach takich jak Fespa, Drupa czy polski Festiwal Druku. Dlaczego tak się dzieje? Operatorzy im ufają. Folie Ikonos Profiflex nie falują się pod wpływem temperatury na ploterze drukującym, co jest wada często spotykana w innych „markowych” foliach.

Choć do światowych liderów nam jeszcze daleko Ikonos z każdym rokiem jest większy. Dlaczego? Odpowiedzią jest jakość, którą dostarczamy. Gwarancją tego, że materiał nie tylko będzie spełniał, ale przewyższał oczekiwania klienta. To także szybkość reakcji na zapytanie klienta, zrozumienie jego potrzeb i natychmiastową wysyłkę. Nie można zapomnieć o dostosowywaniu się do indywidualnych specyfikacji materiałowych klienta, jak także specjalnych produkcji pod jego wymagania. Jako jedyni możemy dostarczać pełen pakiet dla branży reklamowej polegający nie tylko na podłożu do druku, ale także na parku maszynowym tj. ploterach, serwisie, profesjonalnym doradztwie, profilowaniu kolorystycznym itd. Jako pierwsi też w Polsce dysponujemy linią laminująco-powlekającą do produkcji materiałów dla branży reklamowej.

Rocznie IKONOS produkuje 3.000.000 metrów bieżących materiałów folii i laminatów Profifex, których rodzina obejmuje już kilkadziesiąt wzorów i wariantów. Folie przeznaczone są do zadruku w różnych technologiach druku wielkoformatowego, również w wysokich prędkościach i rozdzielczościach. Uzyskiwane wydruki cechują się szerokim gamutem barwnym i umożliwiają uzyskanie rzeczywistych „korporacyjnych”, nasyconych kolorów.

W portfolio folii IKONOS oprócz „standardowej” białej folii, trafimy na tak ciekawe nośniki jak folia zastępująca tapetę, folia podłogowa, folie okienne, rodzina nośników Fast&Easy z klejem ułatwiającym aplikację, folie do piaskowania i wiele innych.

Oczywiście IKONOS to nie tylko nagrodzone folie i laminaty. Drugą ważną gałęzią produkcji są materiały powlekane takie jak np. tapety, papiery foto, backlity i blockouty. Te również cechuje jakość. Nie bez powodu, motto IKONOS brzmi „we think quality”.
www.atrium.com.pl

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Materiały IKONOS w Polsce oferuje Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764