logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fomei: Warsztaty zaawansowanego oświetlenia portretowego w studio we Wrocławiu

  PR 16.06.2014, przeczytano 1281 razy
ilustracjastrzałka

Warsztaty zaawansowanego oświetlenia portretowego w studio poprowadzi Michał Bryłka - fotograf, który  od 14 lat fotografuję ludzi w studio (głównie portret i akt) oraz w plenerze. Podczas warsztatów przedstawi techniki kontrolowania i ograniczenia strumienia światła oraz wpływ światła na ostateczny efekt w portrecie. Pokaże techniki jasnego oraz ciemnego pola i inne pozwalające nam uzyskać pożądany efekt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fomei%3A-warsztaty-zaawansowanego-oswietlenia-portretowego-w-studio-we-wroclawiu,21950,artykul.html

Ponadto uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak kreatywnie wykorzystać oświetlenie studyjne, jak fotografować w plenerze bez prądu. Warsztaty prowadzone będą na sprzęcie marki FOMEI.

Sprzęt zaprezentuje Łukasz Borowski z firmy Medikon Polska poruszy miedzy innymi zagadnienia:

  • Nowoczesne rozwiązania z zakresu oświetlenia studyjnego FOMEI
  • Co jest ważne przy wyborze studyjnej lampy błyskowej?
  • Jak używać sprzęt, aby efektywnie go wykorzystać?
  • Oświetlenie plenerowe zasilacze i generatory – różnice, wady i zalety obu rozwiązań.
  • Jak nawiązywać kontakt z modelką jak pracować na planie zdjęciowym
  • Co ważne jest przy przygotowaniach do sesji modowej.


Warsztaty odbędą się 27 czerwca w Studiu FotoMaster we Wrocławiu przy Ul.Odrzańskiej 24-29/2 w godzinach 15:00 – 20:00.

Organizatorem warsztatów jest Fomei Polska wraz ze sklepem fotograficznym Foto-Master .

ZAPISY NA WARSZTATY
W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa w warsztatach prosimy o wypełnienie formularza dostępnego pod adresem http://eepurl.com/QCNrn

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA

Źródło: Medikon Polska

www.fomei.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764