logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fomei Panther Pro 2000: nowy zasilacz akumulatorowy do wielu urządzeń

  PR 27.05.2013, przeczytano 1032 razy
ilustracjastrzałka

Fomei wprowadził do sprzedaży kolejny przenośny zasilacz Panther Pro 2000 będący  następcą konstrukcji Panther Power Pack 1500. Nowy produkt umożliwia zasilanie urządzeń do 750W oraz studyjnych lamp błyskowych do 5000Ws.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fomei-panther-pro-2000%3A-nowy-zasilacz-akumulatorowy-do-wielu-urzadzen,18828,artykul.html

Zasilany jest z wymiennego akumulatora 12000 mAh. Zasilacz poza trzema standardowymi wyjściami 230V posiada trzy porty USB umożliwiające zasilanie sprzętu elektronicznego.

Wyposażony został w szereg automatycznych zabezpieczeń: przeciw przeciążeniowe, przeciw przepięciowe, termiczne, wyświetlacz ostrzegawczy niskiego przepływu prądu.

Zasilacz i akumulator są  rozłączne i umieszczone jedno na drugim, co pozwala użytkownikowi zmieniać akumulatory podczas sesji zdjęciowej, bez konieczności odłączania urządzeń a stosowane „baterie” mogą być różnej wielkości np. niższe, lżejsze o mniejszej wydajności lub wyższe, zwiększające wagę zestawu ale dające większą wydajność. Zasilacz ze standardowym akumulatorem umożliwi nam wykonanie 500 błysków z pełna energią 600Ws. Urządzenie ze stałym poborem prądu 100W będzie pracować przez 80 minut. Z gniazd USB możemy zasilać urządzenia 5V/2000mA; 5V/1000mA oraz 5V/500mA.

Kompatybilne urządzenia: sprzęt fotograficzny ( studyjne lampy błyskowe, lampy LED oraz inne źródła światła ciągłego ), domowy sprzęt elektroniczny ( telewizory, kamery, telefony komórkowe itp. ), sprzęt biurowy ( komputery, drukarki, skanery itp. ), pozostałe urządzenia o łącznej wartości mocy, nie przekraczającej 750 W (przy 800 W Panther Pro 2000 może pracować nieprzerwanie jedynie przez 3 minuty).

Wymiary urządzenia to zaledwie 20,6cmx29cmx26,7cm a waga wraz z akumulatorem wynosi 7kg.

Cena kompletu 2976,60 PLN brutto.

Źródło: Fomei

www.fomei.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764