logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fomei Proof: System proofingowy dla drukarni i agencji reklamowych

  PR 12.04.2018, przeczytano 1080 razy
ilustracjastrzałka

Firma Medikon Polska wprowadziła do oferty nowe, kompleksowe rozwiązanie dla drukarni, punktów druku i agencji reklamowych, dedykowane do drukowania kontraktowych wydruków próbnych - FOMEI PROOF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fomei-proof%3A-system-proofingowy-dla-drukarni-i-agencji-reklamowych,36139,artykul.html

FOMEI PROOF to prosty w obsłudze system do drukowania proofów kontraktowych z plików graficznych CMYK zgodnie ze standardem druku offestowego ISO 12647-2 na papierze z certyfikatem FOGRA. FOMEI PROOF umożliwia druk proofów kontraktowych z plików w formacie JPEG, TIFF oraz PDF-X/3 i PDF-X/4. System standardowo obejmuje kompleksowe wdrożenie - instalację i konfigurację urządzenia i oprogramowania oraz szkolenie z obsługi systemu.

W skład systemu FOMEI PROOF wchodzą:

  • Drukarka proofingowa Epson SureColor SC-P5000 lub SC-P7000 Violet
  • Oprogramowanie proofingowe Mirage Proof
  • Spektrofotometr proofingowy Epson Spectroproofer lub X-Rite i1Photo Pro 2
  • Papier proofingowy FOMEI Collection Velvet 265 lub FOMEI Collection Gloss 265 z certyfikatem FOGRA
  • Wdrożenie i kompleksowe szkolenie


Specjaliści Fomei Polska przygotowali także krótki poradnik wprowadzający w świat rozwiązań proofinfgowych, dostępny na blogu Medikon Polska.

Źródło: Medikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764